قیمت جدید کشمش تیزابی و آفتابی

جهت استعلام قیمت جدید کشمش تیزابی و آفتابی به عنوان پرفروش ترین این محصولات در بازار ایران شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط تلفنی بگیرید.

 

محصول تیزابی سوپر تاکستان ⇓

قیمت کشمش تیزابی

تولید کشمش تیزابی و آفتابی

کشمش تیزابی و کشمش آفتابی به عنوان پرفروش ترین نوع این محصولات در بازار ایران به شمار می رود و تقریباً در اکثر مناطقی که انگور بی دانه در اختیار دارند این دو محصول را نیز تولید می کنند چرا که فروش آن در بازار داخلی تضمینی است و همیشه برای آن مشتری وجود دارد.

 

وقتی که انگور را در اواسط شهریورماه چیدند باغدار و کشاورز تصمیم می‌گیرد که آن را به چه نوع کشمشی تبدیل کند ممکن است آن را به همان صورت در مقابل آفتاب پهن کرده تا نور آفتاب آن را خشک کند که تبدیل به کشمش آفتابی خواهد شد و یا این که ابتدا به مایع تیزاب آغشته کرده و سپس در مقابل آفتاب پهن کند که در این صورت تبدیل به کشمش تیزابی خواهد شد.

 

اما محصولی که در بالا به آن پرداختیم هر کدام در واقع به دو دسته تقسیم می‌شوند که در پایین توضیح مفصل آن را خواهیم داد:

  1. محصول آفتابی به دو صورت در بازار ایران وجود دارد یکی زمانی است که محصول به صورت فله ای و فرآوری نشده است یعنی دارای دم، شاخه و خاک بوده و به همان صورت نیز به فروش می رسد. اما زمان دیگر حالتی است که به کارخانه آمده و کارهای فرآوری روی آن صورت می گیرد که در این صورت تبدیل به کشمش پلویی خواهد شد.
  2. محصول تیزابی هم به دو صورت در بازار ایران وجود دارد یکی زمانی است که به آن گوگرد می زنند و دیگری زمانی است که عمل گوگردزنی روی آن انجام نمی گیرد که در این صورت محصول رنگی قهوه ای تیره خواهد داشت و به آن کشمش خرمایی می گویند.

 

محصول آفتابی فرآوری نشده ⇓

قیمت کشمش آفتابی

قیمت انواع کشمش در فصل در فصل جدید

در حال حاضر که در اوایل آذر ۱۴۰۰ هستیم و حدود دو ماه از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ می‌گذرد قیمت انواع کشمش چندین و چند بار گران شده است و به صورت میانگین بین ۶۰ تا ۹۰ درصد قیمت ها افزایشی شده و باعث گردیده درصد قابل توجهی از خریداران آن در تهیه این محصولات برای فصل جدید مردد باشند.

 

به عنوان مثال قیمت کشمش تیزابی در حال حاضر هر کارتون ۹ کیلویی ۳۸۰ هزار تومان فاکتور می‌شود در صورتی که همین محصول ۳ ماه پیش ۲۵۰ هزار تومان فاکتور می شد. در مورد کشمش آفتابی کارتونی هم در حال حاضر این محصول هم ۳۸۰ هزار تومان فاکتور می گردد که این کشمش در اوایل شهریور ۲۴۰ هزار تومان قیمت می‌خورد.

 

کاملا پیداست که نرخ‌های این محصولات رشد چشمگیری داشته که با توجه به شرایط اقتصادی کشور و عملاً بی در و پیکری اقتصاد ایران چیز بعیدی نیست وقتی قیمت یک نوشابه عرض یک سال ۱۵۰% رشد می کند.

 

قیمت هایی که در این سایت درج گردیده به روز بوده ولی به علت نوسانات قیمت ها شماره تماس مدیر فروش هم قرار داده شده که شما بتوانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط بگیرید و در صورت رضایت از کیفیت و نرخ، ثبت سفارش کرده و بار خود را یا به صورت حضوری در کارخانه و یا به صورت غیر حضوری که درب انبار خودتان تسویه خواهید نمود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما