خرید عمده بهترین کشمش آفتابی در ایران

امکان خرید عمده بهترین کشمش آفتابی در ایران که همان تولیدات تاکستان قزوین است در این مجموعه امکان پذیر است و مشتری می تواند درب کارخانه و یا خرید غیر حضوری در هر جایی از ایران که باشد این مورد را انجام دهد.

 

محصول آفتابی فرآوری نشده ⇓

بهترین کشمش آفتابی

کشمش آفتابی در ایران

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران به وفور یافت می شود کشمش آفتابی است و این محصول را تقریباً در اکثر مناطق تولیدکننده انگور هم تولید می کنند و آنها را در حجم بالایی خرید و فروش خواهند کرد که این محصول هم به صورت فله ای که در کیسه و گونی بسته‌ بندی می‌شود به فروش می‌رسد و هم به صورت فرآوری شده کارخانه.

 

اگر کشمش آفتابی را برای فرآوری به کارخانه بیاورند و کارهای شستشو، دم کنی و سورتینگ را روی آن انجام دهند محصول خروجی خط تولید در واقع همان کشمش پلویی آفتابی است که شما آن را در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص در بازار ایران خریداری می کنید.

 

محصول اشاره شده در کارخانه های کیک و کلوچه و شیرینی و یا طبخ در کنار برنج مورد استفاده قرار می گیرد اما اگر مشتری کشمش آفتابی را به صورت فله ای خریداری کند آن را برای تولید الکل، شیره کشمش، سرکه، خوراک دام طیور و زنبور عسل و یا مصرف تازه خوری استفاده خواهد کرد.

 

بهترین تولید کننده دو محصولی که در بالا به آن پرداخته شد منطقه تاکستان استان قزوین است که به علت دارا بودن بالاترین درصد قند به این منطقه اختصاص می یابد اما اگر قرار به حجم تولید باشد شهر ملایر هم در کنار تاکستان قرار گرفته و دو منطقه اشاره شده با هم درصد قابل توجهی از بازار ایران را در اختیار دارند.

محصول پلویی یا همان فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی عمده

خرید عمده و جزئی کشمش درب کارخانه

برعکس خیلی از کارخانه‌ های کشمش که امکان فروش جزئی را ندارند به عنوان مثال زیر یک تن محصول را نمی فروشند و اگر بفروشند با قیمت های بالاتر این کار را انجام می‌دهند این مجموعه این امکان را به مشتری می دهد که حداقل ۱۰ کارتون به بالا سفارش خود را ثبت نماید.

 

کشمش آفتابی هم در هر دو حالتی که در بالا به آن پرداخته شد یعنی فرآوری شده و نشده در این مجموعه عرضه می گردد و مشتری می تواند یا درب کارخانه به صورت حضوری خرید خود را انجام دهد و یا به صورت غیرحضوری و سفارش اینترنتی در هر جایی از ایران که هست.

 

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در اواخر آبان ۱۴۰۰ هستیم قیمت محصول اشاره شده با توجه به اینکه دو ماهی از شروع فصل می‌گذرد بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و همین موضوع باعث گردیده که مشتریان به نوعی سردرگمی داشته باشند و شاید منتظر ارزان شدن انواع کشمش در سراسر ایران باشند.

 

در حال حاضر اگر محصول آفتابی را به صورت فرآوری نشده در کارخانه که البته توسط کارگر کاملاً تمیز، مرتب و پاک شده است بخواهید کیلویی ۳۲ هزار تومان فاکتور می شود اما اگر آن را به صورت فرآوری شده در کارتون که به آن کشمش پلویی می گویند بخواهید در حال حاضر هر کارتون ۳۷۵ هزار تومان درب کارخانه قیمت می خورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما