عمده فروشی کشمش آفتابی شیرین

عمده فروشی کشمش آفتابی شیرین بدون هسته و هسته دار در این سایت قرار دارد و عزیزانی که به دنبال خرید این نوع محصول از برترین تولیدکنندگان تاکستان قزوین و ملایر همدان هستند می توانند با مسئول فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرند.

 

محصول آفتاب خشک تاکستان به صورت فرآوری نشده ⇓

کشمش آفتابی شیرین

تولید کشمش آفتابی

یکی از انواع کشمشی که در ایران و مناطق اصلی تولیدکننده این محصولات در حجم وسیع به مرحله تولید می رسد انواع کشمش آفتابی می باشد که در قالب ظاهرهای متفاوت از قلمی و پیکامی تا گرد و بیضی شکل و هسته دار و بدون هسته تقسیم بندی می شود.

 

این محصولات هم به صورت فله ای و فرآوری نشده که در کیسه و گونی بسته بندی می گردند به فروش می رسد و هم به صورت فرآوری شده در کارخانه به صورت بسته بندی شده کارتونی که از معروف ترین آنها می توان به کشمش پلویی قرمز رنگ اشاره نمود.

 

مناطق زیادی در کشورمان هستند که این محصول را تولید می کنند اما اگر قرار باشد عمده‌ ترین تولیدکننده آن را از نظر میزان حجم تولیدی نام ببریم باید به نام تاکستان قزوین و ملایر همدان اشاره کنیم که در حدود دو سوم کشمش آفتابی که در ایران آن را خریداری می کنید مربوط به همین دو منطقه می‌ باشد.

 

روال تولید این محصول ساده است و کافیست وقتی انگور را که در شهریورماه چیده می شود را بر روی زمین که هر جایی می تواند باشد پهن کرده تا نور آفتاب آن را آرام آرام طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش کند، البته باغدار باید خیلی مراقب بارش باران باشد چرا که ممکن است خسارات زیادی به محصول وارد آورد.

محصول پلویی یا همان فرآوری شده آفتابی در کارخانه ⇓

عمده فروشی کشمش شیرین

عمده فروشی محصول آفتابی از تولید به مصرف

اگر قرار باشد پارامتری را در مورد کشمش آفتابی به کار ببریم که بیشترین درصد اهمیت را برای مشتری دارد این است که آیا آن بار شیرین است یا خیر در مرحله بعدی می توان به هسته دار بودن یا بدون هسته بودن آن اشاره کرد که برای درصد زیادی از مشتریان عامل مهمی برای خرید است.

 

منطقه تاکستان استان قزوین گرانترین کشمش آفتابی را در ایران در اختیار دارد، اگر منظور نوع بی دانه یا بی هسته این محصول باشد پرفروش ترین نوع کشمش در کشورمان محسوب می‌شود که بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار بگیرد برای بازار داخلی فروش آن صورت می پذیرد.

 

کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد از همین محصول در کارخانه به دست می آید و در کارتون های ۹ کیلویی آن را در بازار می توان خریداری کرد که در حال حاضر یعنی در اواسط آبان ۱۴۰۰ قیمت هر کارتون آن درب کارخانه ۲۹۵ هزار تومان فاکتور می شود.

 

این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین واقع شده محصولات خود را از تولید و مصرف عرضه می کند که خرید شما می تواند به صورت فله ای و اصطلاحاً پادرختی باشد و یا به صورت فرآوری شده که در کارتون بسته بندی آن صورت گرفته و یا برای فروش داخلی کاربرد دارد و یا امر صادرات.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما