فروش کشمش بسته بندی تولید بناب

منطقه بناب و ملکان استان آذربایجان از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش صادراتی علی الخصوص کشمش طلایی می باشد که فروش مستقیم این محصولات به صورت بسته بندی شده و درب کارخانه به مشتریان تحویل داده می شود.

 

کشمش طلایی بناب ⇓

تولید کشمش بناب

انواع کشمش تولید بناب آذربایجان شرقی

استان آذربایجان شرقی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود که به همراه استان قزوین، استان همدان و استان خراسان رضوی بیشترین میزان حجم انواع کشمش را در ایران به خود اختصاص می دهند و علاوه بر اینکه در بازار داخلی محصولات آن به فروش می‌رود جهت صادرات نیز از آن بسیار استفاده می شود.

 

منطقه بناب این استان هم انواع کشمش پلویی را که در تاکستان و ملایر هم تولید می گردد هم تولید می کند که می توان به کشمش تیزابی، کشمش خرمایی، کشمش آفتابی و از همه مهمتر و در حقیقت مهمترین شاخصه این شهر را کشمش طلایی می توان اشاره کرد که به این محصول کشمش انگوری هم می گویند.

 

این محصول برای صادرات بسیار مناسب است و از مهمترین مشتریان آن می توان به کشورهای عربی اشاره نمود. روال تولید آن هم به گونه ای است که وقتی انگور را چیدند به مایع تیزاب آغشته می کنند و از داربست های بزرگ آویزان کرده و در زیر آن دود گوگرد می سوزانند تا به تمام نواحی کشمش رسیده و محصول را زرد و طلایی رنگ کند.

 

منطقه دیگری هم در ایران هست که کشمش طلایی را در حجم بالایی تولید می‌کند و آن ملایر استان همدان است که البته لازم به ذکر است شهر تاکستان هم این محصول را در اختیار دارد اما میزان حجم تولیدی آن پایین تر از دو منطقه اشاره شده است.

کشمش طلایی ملایر ⇓

کشمش بسته بندی بناب

فروش کشمش بناب مستقیم از کارخانه

در بالا گفته شد که منطقه تاکستان هم محصول طلایی رنگ را تولید می کند و با وجود اینکه کیفیت تولیدی آن به مانند بناب و ملکان استان آذربایجان است و از نظر رنگ و ظاهر محصول بسیار قوی تر از تولیدات ملایر می باشد با این اوصاف چون گاهی اوقات سفارشات این محصول در حجم بالا می باشد و میزان موجودی تاکستان هم کم می باشد لذا تشخیص بر این است که که بار را به صورت فله از باغداران استان آذربایجان خریداری کرده و در کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان، کارهای فرآوری روی آن صورت گیرد.

 

در واقع مشتری یا تاجر که محصول طلایی را برای صادرات می خواهد می تواند کشمش بناب را درب کارخانه تاکستان و دقیقاً با همان قیمتی که کارخانه های اشاره شده به مشتری خود قیمت می دهند خریداری کند.

 

لازم به ذکر است کیفیت تولیدی کشمش طلایی در این مرکز با توجه به مجهز شدن خط تولید به دستگاه جدید که تقریباً در ایران تابحال اصلا موجود نبوده و به تازگی در کارخانه نصب شده است که کار سورتینگ چه به صورت دوربینی و لیزری و جدا کردن ضایعات تیکه آهن که ممکن است به گوشت کشمش چسبیده شده باشد و تولید ایتالیا هم بوده می‌تواند کیفیت بالا به مشتری ارزانی داشته باشد، پس حالا می توان با اطمینان به مشتری این مورد را گفت که بهترین کشمش طلایی را در ایران مجموعه تولیدی کشمش آراد در اختیار دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما