تولید عمده کشمش بدون هسته صادراتی

تولید و فروش عمده کشمش بدون هسته صادراتی در این مرکز که فعالیت تجاری در تاکستان استان قزوین دارد انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید مستقیم از کارخانه هستند می توانند بدون واسطه خرید خود را به هر میزانی که باشد در این مجموعه انجام دهند.

 

محصول طلایی صادراتی ⇓

کشمش بدون هسته صادراتی

تولید کشمش بدون هسته

ابتدا باید این مورد گفته شود که اگر قرار باشد تمامی کشمش های ایران را به دو دسته کلی تقسیم کنیم باید به کشمش بدون هسته و هسته دار اشاره کنیم که هر دو نوع در کشورمان در حجم وسیع تولید می شود اما همیشه مشتریان بدون هسته بیشتر از نمونه هسته دار هستند.

 

کشمش بدون هسته طبیعتا از انگور بدون هسته تولید می‌شود و وقتی که باغدار و کشاورز آن را در شهریور ماه که بنا به نوع منطقه ممکن است اوایل آن باشد یا اواسط آن و یا اواخر آن، چید آن را برای تولید کشمش به سه طریق تیزابی، آفتابی و یا سایه خشک آماده خواهد کرد.

 

از طرفی کشمش را می توان هم برای صادرات بسته بندی نمود و هم جهت فروش در بازار داخل و باز در بازار داخل محصول را هم به صورت فرآوری شده در کارتون و سلفون به فروش می رسانند و هم به صورت فله ای و در کیسه که فرآوری نشده نشده است و توسط باغدار و کشاورز ممکن است آن را تمیز کنند که در نمونه آفتابی و سایه خشک این اتفاق بیشتر می‌ افتد.

 

باید این مورد را عنوان کرد که کشمش صادراتی باید از نمونه بدون هسته باشد و ویژگی دیگر آن این است که بیش از ۹۰ درصد محصولات صادراتی در مورد این نوع خشکبار باید به مایع تیزاب آغشته شده باشد تا بتوان آن را برای مدتی طولانی در انبار دپو کرد و نگرانی بابت تاریخ انقضای آن وجود نداشته باشد.

محصول تیزابی صادراتی ⇓

کشمش عمده صادراتی

فروش کشمش صادراتی از درب کارخانه

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت تولید، فرآوری و بسته بندی انواع کشمش پلویی را که در چهار رنگ مختلف تولید می‌شود بر عهده داشته و محصولات آن هم برای بازار داخل بسیار مناسب هستند و هم جهت صادرات.

 

به صورت کلی منطقه ملایر استان همدان و تاکستان استان قزوین که هر دو منطقه تخصص و تبحر در زمینه‌ تولیدات پلویی دارند بیشترین میزان صادرات را در کشورمان به خود اختصاص می دهند که اگر به دنبال خرید محصول مرغوب و با کیفیت بالا و قیمتی در خور هستید تولیدات تاکستان و اگر محصولی می خواهید که قیمتی ارزان‌ تر و طبیعتاً کیفیتی پایین‌ تر داشته باشد تولیدات ملایر به کار شما خواهد آمد.

 

دو کشمش صادراتی اصلی برای این دو منطقه اشاره شده، کشمش تیزابی و کشمش طلایی است که هر دو محصول هم در این مجموعه با کیفیت بالا توسط دستگاه سورتینگ لیزر و ایکس ری تولید شده و در کارتون های ۱۰ کیلویی و ۵ کیلویی خالص جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد که به ترتیب در بالاترین کیفیت ممکن در اواخر بهمن ۱۴۰۰، کیلویی ۶۹ هزار تومان و ۴۳ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می خورد.

 

در این مجموعه می توانید وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید درخواست کنید که محصولات داخل بسته بندی های خودتان که حاوی اطلاعات برند و راه های ارتباطی شرکتتان است پر گردد که البته هزینه کارتون از محصول نهایی کم شده و به این صورت بار تحویلتان می شود. لازم به ذکر است امکان بازدید همیشگی از خط تولید برای مشتریان صادراتی هم وجود دارد تا نگرانی بابت کیفیت بار نداشته باشید، امکانی که تقریباً هیچ کارخانه‌ ای در ایران برایتان مهیا نخواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما