بسته بندی کشمش آراد در تاکستان قزوین با مدیریت مصطفی عینی

این مجموعه در زمینه فروش مستقیم و بدون واسطه بسته‌ بندی کشمش آراد واقع در تاکستان استان قزوین با مدیریت جناب آقای مصطفی عینی فعالیت دارد و شمای مشتری می‌ توانید به صورت مستقیم با ایشان جهت ثبت سفارش و هرگونه مشاوره دیگری ارتباط بگیرید.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین

یکی از مجموعه‌ های تولید و بسته‌ بندی کننده انواع کشمش علی الخصوص نمونه‌های پلویی در تاکستان استان قزوین، مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد که سابقه فعالیت آن به حدود ۸ سال باز می‌گردد این مجموعه هم در زمینه فروش در بازار داخل و هم جهت صادرات بسیار فعال بوده و تقریباً در سراسر ایران مشتری دارد.

برعکس خیلی از سایت‌های اینترنتی و پیج‌های اینستاگرامی که واسطه و دلال هستند این مجموعه خود، تولیدکننده و کارخانه‌دار کشمش بوده و به همین جهت به مشتریانی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط می‌گیرند تاکید می‌شود به صورت حضوری و رو در رو حداقل برای بار اول خرید داشته باشند تا خیالشان از بابت اینکه بدون واسطه این کار صورت می‌گیرد راحت خواهد شد.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

به صورت کلی کشمش تاکستان از نظر مرغوبیت و کیفیت کشمش در رتبه نخست در کشورمان قرار می‌ گیرد و تخصص و تبحر این مجموعه و مجموعه‌های دیگری که در این شهر واقع شده اند انواع کشمش پلویی می‌ باشد محصولاتی که در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سرخ موجود بوده و در کارتون‌ های ۹ کیلویی برای بازار داخل و ۱۰ کیلویی یا ۵ کیلویی خالص جهت صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

علاوه بر فروش کشمش به صورت کارتونی یا فرآوری شده محصولات فرآوری نشده این منطقه هم در ایران بسیار پرفروش است. کشمش‌ های آفتاب خشک و سایه خشک که دارای بالاترین درصد قند می‌ باشند برای مصارف آبگیری بسیار کاربرد داشته و مشتری مایل است تولیدات این منطقه را برای این مصارف مورد استفاده قرار دهد. لازم به ذکر است حدود ۳۰ کارخانه در این شهر و نواحی اطراف آن واقع شده اند که مجموعه تولیدی کشمش آراد در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده که حدود ۲۰ کیلومتر با این شهر فاصله دارد.

تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین

نوع بسته بندی کارخانه های کشمش در تاکستان قزوین

باید توجه داشته باشید که به صورت کلی نوع بسته‌ بندی کارخانه‌های کشمش در ایران عموماً به صورت کارتونی است که به عنوان مثال در شهر تاکستان ۵ لایه بوده و در شهر ملایر سه لایه و بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ گرم هم وزن کارتون خواهد بود که برای صادرات که بار به صورت خالص پر و بسته‌ بندی می‌شود عملیات شیرینگ هم برای از هم نپاشیدن بار صورت می‌گیرد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

موضوع مهم در مورد کشمش‌ها این است که آن بسته‌بندی‌ های سلفونی که شما در بازار می‌بینید مربوط به شرکت‌های واسطه‌ای است که بار را به صورت فله از کارخانه داران خریداری و درون بسته‌بندی خود پر می‌کنند که طبیعتاً میزان سود و یا حاشیه سود این شرکت‌های واسطه بسیار بیشتر از کارخانه‌های کشمش خواهند بود به گونه‌ای که همگی می‌ دانند بسته‌بندی‌ های جز، و سلفونی حاشیه سود بسیار مناسبی دارند.

زمانی فروش و علی‌ الخصوص صادرات کشمش به گونه‌ای بود که خیلی از کارخانه‌ داران از جمله همین مجموعه سعی داشت خط تولید خود را به این نوع دستگاه بسته‌ بندی هم مجهز کند و اصطلاحا صرفه اقتصادی داشت اما در حال حاضر به علت کاهش میزان صادرات این اتفاق نیفتاده به گونه‌ای که حتی برخی از کارخانه داران به تعطیلی کامل رسیده اند.

نکته مهمی که در مورد معامله با یک کارخانه برایتان پیش می‌ آید این است که شما می‌ توانید حتی کشمش مورد نیاز خود را درون کارتون مربوط به خودتان تحویل بگیرید یعنی کشمش درون کارتونی پر شود که شماره تماس و اطلاعات شرکت و یا شخص شما بر روی آن درج گردد، به این موضوع و پروسه، ظرفیت خالی می‌ گویند که یک سری مراحل اداری دارد که آن را می‌توانیم ما به رایگان برای شما انجام دهیم کما اینکه در حال حاضر این اتفاق افتاده و برای برخی از مشتریان چه برای بازار داخل و چه امر صادرات این کار صورت می‌گیرد و کشمش درون بسته‌ بندی‌های شخص خریدار پر می‌گردد.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

هر چند در نظر داشته باشید بر روی بسته‌ بندی‌های این شرکت هم هیچگونه راه ارتباطی و شماره تماسی نیست و شما نگرانی زیادی نباید از بابت این داشته باشید که از خریدار خود دور بخورید اما با توجه به اینکه امروزه و در عصر ارتباطات اگر کسی قصد پیدا کردن یک مرکز تولیدی را داشته باشد قطعاً آن را پیدا خواهد کرد و پس از پیدا کردن، رفتار حرفه‌ای کارخانه مشخص خواهد شد که آیا خریدار خود را که اعتماد بینشان شکل گرفته را دور می‌زند و با خریدار جدید کار می‌کند یا اینکه همچنان آن را حفظ خواهد کرد.

محصول تیزابی یا قهوه ای روشن ⇓

نوع بسته بندی کارخانه های کشمش در تاکستان قزوین

انواع کشمش تولیدی مجموعه آراد

این مجموعه علاوه بر فرآوری و بوجاری انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد و در کارتون بسته‌ بندی آنها صورت می‌گیرد کشمش و مویز فله‌ای هم در اختیار داشته و عرضه آنها را انجام می‌ دهد، به صورت کلی این محصولات به صورت آفتاب خشک هستند و عموماً هم مصرف آبگیری دارند.

چون تاکستان خود یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش بدون هسته و هسته‌دار می‌ باشد لذا ماده اولیه این کارخانه‌ ها هم از همین شهر و مناطق اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین تامین می‌ شود. محصولات این منطقه هم به داشتن قند بالا بسیار مشهور هستند و مشتریان آن از سراسر ایران یکی از علت‌هایی که تولیدات این منطقه را خریداری می‌کنند به همین جهت می‌باشد.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش‌های کارتونی این کارخانه همگی به صورت بدون هسته می‌ باشد و اگر هم جنس را برای صادرات بخواهید قطعاً باید این ویژگی را داشته باشد. کیفیت‌های متفاوت انواع کشمش تولیدی این مجموعه هم موضوعی می‌باشد که باید به آن پرداخته شود به این صورت که از چهار نوع کشمش پلویی که در رنگ‌های مختلفی تولید می‌گردد سه کیفیت مختلف بوجاری و فرآوری می‌گردد و اگر مشتری برای خرید حضوری به کارخانه بیاید کیفیت‌های متفاوت جلوی ایشان قرار داده می‌شود و اگر قصدش قطعاً خرید کشمش باشد یکی از آنها را انتخاب خواهد کرد.

لازم به ذکر است که بدانید این مجموعه ۴ برند مختلف در اختیار دارد و برای هر کدام از آنها برنامه‌ ریزی مخصوص به خود را دارد به عنوان مثال اگر در شهر اصفهان برند کشمش آراد را به فروش می‌ رساند اگر شخص دیگری از همین شهر با این مجموعه برای خرید ارتباط گرفت برند دیگر مجموعه به ایشان داده خواهد شد که لازم به ذکر است که بدانید کیفیت‌ ها هیچ تفاوتی با هم ندارند و فقط نام برند متفاوت است.

محصول آفتابی پلویی ⇓

انواع کشمش تولیدی مجموعه آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما