کارخانه کشمش ملکان | فروش کشمش درب کارخانه

اگر به دنبال تهیه آدرس و شماره تماس کارخانه کشمش ملکان استان آذربایجان شرقی هستید می توانید در این مجموعه و با ارتباط گرفتن با مدیر فروش این کارخانه که فروش کشمش را از درب این مجموعه انجام می‌ دهد پیگیر سوالات خود باشید.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش ملکان

ملکان استان آذربایجان شرقی یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش در کشورمان می‌ باشد که تخصص و تبحر این منطقه از ایران تولید کشمش انگوری، کشمش آفتابی و کشمش تیزابی می‌ باشد که اگر این موارد را وارد کارخانه کنند و کارهای بوجاری و فرآوری را روی آن انجام دهند تبدیل به کشمش طلایی، کشمش پلویی و کشمش سلطانی در دو نمونه گوگردی و بدون گوگرد می‌ شود، محصولاتی که در واقع به همه آنها کشمش پلویی می‌ گویند.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش پلویی به هر محصول گرد و بیضی شکلی که بدون هسته بوده و در خط تولید کارخانه سایز آن توسط دستگاه سورتینگ ۸ و ۹ میل تعریف گردد می‌ گویند. محصول اشاره شده دارای رنگ‌ های زرد، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سرخ است و هم جهت صادرات می‌ توان از آنها بهره‌ برداری کرد و هم جهت فروش در بازار داخل که ملکان استان آذربایجان شرقی در کنار بناب و مراغه این استان یکی از تولیدکنندگان کشمش‌ های اشاره شده می‌ باشد.

اما اگر قرار باشد یک محصول این منطقه را نام ببریم که کیفیت بسیار بالایی داشته و مشتریان زیادی فقط برای صادرات به سمت این نوع کشمش می‌ روند کشمش پلویی زرد یا طلایی نامیده می‌ شود که به این صورت وقتی باغدار و کشاورز انگور را در شهریورماه چیدند پس از آغشته شدن به مایع تیزاب آن را از داربست آویزان کرده و سپس به آن دود گوگرد می‌ زنند آن هم چندین مرتبه تا رنگ محصول زرد و طلایی شود. کیفیت تولیدات این منطقه از ایران به گونه‌ ای است که حتی در آن طرف مرزها به خوبی نام این منطقه را می‌ شناسند هر چند در تاکستان استان قزوین هم کشمش اشاره شده دقیقاً با همان کیفیت تولید می‌ شود اما اگر قرار باشد نام یک منطقه را ببریم که این تولیدات در آن شاخص هستند منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی است.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

توجه کنید که سایر تولیدات این منطقه از ایران کیفیت متوسطی دارد و در حد تولیدات ملایر است و اصلاً غیر قابل مقایسه با تولیداتی نظیر کشمش‌ های تاکستان می‌ باشد و به صورت کلی اگر مشتری جنس ارزان‌ تر که البته کیفیتی پایین‌ تر دارد نسبت به تولیدات تاکستان را بخواهد یکی از انتخاب‌ هایش خرید کشمش از ملکان می‌ باشد.

کشمش ملکان

کارخانه کشمش ملکان

در شهر ملکان با وجود اینکه حجم قابل توجهی انگور و کشمش تولید می‌ گردد اما فقط چند کارخانه کشمش وجود دارد اما در بناب که در نزدیکی این شهر هم قرار دارد و از نظر میزان تولید شاید حتی کمی پایین‌ تر از ملکان باشد تعداد کارخانه‌ های بسیار زیادی وجود دارند که کار بوجاری، فرآوری و شستشوی انواع کشمش پلویی را انجام می‌ دهند.

کشمش انگوری طلایی به عنوان شاخص‌ ترین تولیدات این منطقه در کارتون‌ های ۱۰ کیلویی خالص برای صادرات بسته‌ بندی می‌ شوند و محصول ممتاز این منطقه از ایران فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می‌ گیرد و تحت هیچ عنوانی از آن برای فروش در بازار داخلی استفاده نمی‌ شود چون تولید زیر ۵ تن این نوع کشمش در خط تولید اصلاً صرفه اقتصادی ندارد به همین جهت باید حجم فروش در حد قابل توجهی باشد که اصطلاحاً برای کارخانه‌ دار صرفه داشته باشد.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

اما شاید یکی از مشکلات عمده کارخانه‌ های کشمش در ایران این است که شما به سختی می‌ توانید با شخصی که همه کاره آن مجموعه است ارتباط بگیرید یعنی واقعاً نمی‌ دانید آن کسی که در آن طرف تماس تلفنی شماست چه نقش و چه سمتی در آن کارخانه دارد، حتی خود ما وقتی که می‌ خواهیم برای یک سری ارتباطات کاری  با یکی از کارخانه‌ های کشمش فرقی ندارد در هر جای ایران که باشد تماس بگیریم، وقتی که در سایت آن مجموعه می‌ رویم شخصی که تلفن را پاسخ می‌ دهد جواب درستی نمی‌ دهد یعنی به جواب مدنظر نمی‌ رسیم چه در مورد قیمت چه در مورد ارسال نمونه یا هر چیز دیگری که سعی شده در این مجموعه یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد شماره تماس مدیر فروش کارخانه را قرار دهیم تا شما بدانید که با شخصی صحبت می‌ کنید که تصمیم گیرنده نهایی است چون ایشان علاوه بر سمت فروش، عضو هیئت مدیره کارخانه هم می‌ باشد حتی به راحتی می‌ توانید با هماهنگی کردن با ایشان بازدید حضوری در کارخانه داشته باشید امکانی که تقریباً به سختی در کارخانه‌ های دیگر برایتان مهیا می‌ شود.

محصول طلایی کارخانه کشمش آراد (سمت راست) و طلایی کارخانه کشمش ملکان (سمت چپ) ⇓

کارخانه کشمش ملکان

کارخانه کشمش آراد

یکی از تولیدکنندگان انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد مجموعه تولیدی کشمش آراد است که شما در یکی از سایت‌ های آن حضور دارید. این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است و شما به صورت مستقیم و بدون واسطه می‌ توانید با مدیر فروش همین کارخانه ارتباط بگیرید. جناب آقای مصطفی عینی پاسخگوی مشتریان چه در داخل و چه در خارج کشورمان می‌ باشد و مواردی نظیر استعلام قیمت به روز، استعلام کیفیت بار، هزینه‌ های بسته‌ بندی و ارسال آن به مقصد و هرگونه سوال و چالش دیگری که در طی معامله پیش می‌ آید را از ایشان جویا شوید که البته ایشان موظف به پاسخگویی به سوالات شما و خریداران خواهند بود.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش صادراتی با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

هر کشمشی که در ملکان استان آذربایجان شرقی تولید می‌ شود در تاکستان هم تولید می‌ شود اما با حجم بسیار بیشتری چون شهر تاکستان استان قزوین میزان تولید کشمش بسیار بالایی در طول سال دارد که از نظر حجم با شهر ملایر برابری می‌ کند اما نکته مهم بعدی این است که کیفیت تولیدات تاکستان یک سر و گردن از شهر ملکان بالاتر است و فقط در زمینه تولید کشمش پلویی زرد یا انگوری است که در یک لول قرار می‌ گیرند.

شما چه بار را برای داخل بخواهید و چه امر صادرات می‌ توانید با مدیر فروش این کارخانه ارتباط بگیرید نمونه فیزیکی دریافت کنید و استعلام قیمت روز را بگیرید اگر مورد قبولتان بود می‌ توانید حضوری به کارخانه بیایید و به صورت رودررو ثبت سفارش کنید در غیر این صورت با پرداخت میزان کمی به عنوان بیعانه چه برای صادرات بار را بخواهید و چه بازار داخل می‌ توانید سفارشتان را ثبت کنید و بار هر وقت که به دستتان رسید تسویه را انجام دهید.

محصول طلایی در کارتون 5 کیلویی ⇓

کارخانه کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما