مرجع فروش مویز بدون هسته ایرانی

مرجع فروش مویز بدون هسته و هسته دار تولید ایرانی در این مرکز قرار دارد و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه را از کارخانه دارند می توانند خرید خود را هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری در قالب بسته بندی کیسه ای و کارتونی انجام دهند.

فروش مویز بدون هسته

مویز بدون هسته و هسته دار ایرانی

مویز یا کشمش مویز از انواع خشکبار در  دنیا می باشد که خرید و فروش آن به مانند کشمش هم انجام می گیرد اما نه در حجم کشمش و شاید ایران یکی از مصرف کنندگان عمده این محصول در دنیا باشد و هیچ کشوری مصرفی برابر با ایران نداشته باشد.

 

این محصول به مانند کشمش ممکن است هسته دار باشد یا بدون هسته و دقیقا مانند آن هم ممکن است به چهار طریق تولید گردد: آفتاب خشک، سایه خشک، آغشته شدن به مایع تیزاب و سپس در آفتاب خشک شدن و در نهایت مکانیزه و توسط دستگاه.

 

اما اگر قرار باشد مویزهایی که در ایران تولید می شوند را نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. مویز قرمز هسته دار مانند مویز فخری و دشمن زیاری
  2. مویز سیاه هسته دار مانند مویز شانی هسته دار و سمرقندی
  3. مویز سیاه بدون هسته نانند مویز شانی بدون هسته (لازم به ذکر است میزان تولید این محصول بی هسته در کشورمان بسیار کم است)

 

در بالا به این موضوع پرداخته شد که مویز سیاه بدون هسته در حجم بسیار کمی تولید می‌شود به همین جهت برای تامین نیاز مشتریان و پرکردن این خلاء در بازار نیاز است که واردات آن صورت گیرد و به این صورت تاجران از ازبکستان و افغانستان دو محصول را به نام مویز ازبک و مویز افغان وارد می‌کنند که کاملا سیاه رنگ و بدون هسته می‌باشد.

مویز بدون هسته ایرانی

فروش انواع مویز ایرانی و وارداتی

در این مرکز شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه خرید هر محصول از جمله کشمش مویز را انجام دهیم و به همین جهت هم شماره تماس مدیر فروش مجموعه را در صفحات مختلف سایت قرار دادیم تا شما بتوانید به صورت تلفنی با ایشان ارتباط گرفته و علاوه بر استعلام قیمت، سفارش خود را ثبت کنید.

 

تمام محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد در این مرکز امکان عرضه آن وجود دارد که ممکن است این محصولات هم به صورت پاک نشده، فله، دارای دم و شاخه و در کیسه باشد و هم به صورت تمیز شده مکانیزه و سنتی در کارتون که کاملاً بدون دم و شاخه خواهد بود و کوچکترین ضایعاتی در آن مشاهده نمی کنید.

 

این موضوع را در نظر داشته باشید که حالت های تولید مویز که در بالا به آن پرداخته شد، سیستم مکانیزه و صنعتی تقریباً در کشور ما وجود ندارد، نوع تیزابی هم فقط جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و این محصولاتی که در بازار ایران خرید و فروش می شود یا آفتاب خشک هستند و یا سایه خشک که البته میزان تولید آفتابی هم بسیار بیشتر از سایه خشک خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما