مرکز توزیع مویز سیاه بی دانه

مرکز توزیع مویز سیاه بی دانه و بی هسته در این سایت واقع شده است و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه این نوع محصولات را دارند می توانند به صورت فله ای و در کیسه و یا بسته بندی شده کارتونی آنها را خریداری نمایند.

مویز سیاه بی دانه

مویز سیاه بی دانه در ایران

یکی از انواع خشکبار و کشمش که در بازار ایران خریداران مخصوص به خود را دارد مویز سیاه می باشد که در دو حالت هسته دار یا دانه دار و بی هسته یا بی دانه در ایران خرید و فروش می گردد.

 

این محصول در حقیقت خشک شده انگور سیاه یا انگور شاهانی می باشد و طبیعتاً به خاطر خواص بی شماری که برای آن در نظر گرفته می شود قیمت بالایی هم به خود اختصاص می‌دهد.

 

جالب آنکه در سال ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ به حدی قیمت انگور شاهانی گران شد که درصد بسیار زیادی از باغداران و کشاورزان ترجیح دادند این محصولات را به همان صورت به فروش برسانند نه این که آن را تبدیل به مویز کنند. قیمت این محصولات به کیلویی ۲۰ هزار تومان رسیده بود و قطعاً سود بسیار بالایی برای باغداران داشت.

 

اما علاوه بر این سال اشاره شده که مشکل کمبود مویز سیاه را در ایران شاهد بودیم به صورت کلی تولید این محصول در ایران کم است و به همین جهت اقدام به واردات این نوع مویز از کشور ازبکستان و افغانستان که ما در بازار ایران آنها را با نام مویز ازبک و مویز افغان می‌شناسیم می‌کنند.

توزیع مویز بی دانه

توزیع و فروش مویز سیاه بی دانه

بیشتر مردم کشورمان و مشتریان این محصولات مایلند از نوع بی دانه و بی هسته آنها را استفاده کنند و خریداران بسیار زیادی دارد که البته محصول ازبک و افغانی که در بالا به آن پرداخته شد هم بی دانه می باشند و طبیعتاً قیمت بالایی هم دارند.

 

در حال حاضر قیمت محصولات ازبک با سایز بزرگ (۱۴ میل) هر کیلو ۱۱۵ هزار تومان و محصول افغان با سایز بزرگ (۱۴ میل) هر کیلو ۱۰۵ هزار تومان در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص در کشورمان به صورت عمده البته به فروش می‌رود.

 

همانطور که در بالا اشاره شد مویز سیاه در ایران هم تولید می شود ولی عموماً به صورت دانه دار و هسته دار است که از کیلویی ۶۰ هزار تومان داریم تا محصولاتی که قیمت آن به ۱۰۰ هزار تومان هم می‌رسد.

 

لازم به ذکر است مجموعه تولیدی کشمش آراد با توجه به اینکه به صورت تخصصی بر روی تولید و صادرات انواع کشمش فعالیت می‌کند اما توزیع محصولاتی که در بالا به آن پرداخته شد را هم در دستور کار خود دارد و شمای مشتری عزیز در هر جایی از ایران که هستید می توانید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت نمایید تا بار از طریق باربری برایتان ارسال گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما