خرید مویز قرمز آفتاب خشک و ارگانیک

امکان خرید مویز قرمز آفتاب خشک و سایه خشک که به صورت طبیعی و ارگانیک تولید می شود در این مرکز ممکن شده است و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را دارند می توانند از بهترین تولیدات مجموعه آراد بهره مند گردند.

خرید مویز آفتاب خشک

مویز قرمز و سیاه آفتاب خشک

همانطور که مویز سیاه در بازار ایران حالا چه به صورت وارداتی و چه به صورت تولید کشورمان موجود است و خرید و فروش می‌شود مویز قرمز نیز مشتریان خاص خود را دارد و از آنجایی که قیمت و نرخ آن پایین تر است لذا گاهی اوقات بیشتر مشتریان به سمت این محصول می روند تا مویز سیاه.

 

تمام  مویزهای قرمزی که در بازار ایران مشاهده می کنید تماما تولید کشورمان بوده و از مناطقی نظیر دشمن زیاری، بوانات و داراب استان فارس، تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و کاشمر استان خراسان می باشد و تمام آنها بلااستثنا هسته دار و دانه دار می باشند.

 

انواع مویز به مانند کشمش به چهار حالت مختلف تولید می شود:

  1. با آفتاب خشک می شوند.
  2. با سایه خشک می شوند.
  3.  بوسیله تیزاب خشک می‌شوند.
  4. و صنعتی و در دستگاه عمل خشک شدن انگور انجام می گیرد.

 

اکثر مویزهایی که در ایران تولید و عرضه می گردند همان مورد شماره ۱ می باشد اما هستند مواردی که در سایه، تیزاب و یا با دستگاه عمل خشک شدن آن انجام می‌گیرد.

خرید مویز ارگانیک

خرید مویز ارگانیک

در مجموعه تولیدی کشمش آراد می توانید انواع مویز چه به صورت وارداتی که مویز ازبک و مویز افغان است و چه تولید داخل که شامل مویز فخری، مویز بش، مویز رطبی و مویز ریش بابا خواهد بود را خریداری نمایید و آن هم به صورت فله ای و در کیسه و هم به صورت فرآوری شده و در کارتون که عموما ده کیلویی می باشد.

 

اما چون در این مبحث قصد داریم در مورد مویز ارگانیک صحبت کنیم یکی از تولیدات این مرکز که نامش مویز بش می باشد و به معنی واقعی کلمه ارگانیک و بدون کود و سم بوده و حتی آب نیز به آن نمی دهند و به صورت دیمی انگور آن رشد می‌کند امکان عرضه و فروش آن وجود دارد و آن هم با بهترین کیفیت ممکن.

 

مویز قرمز بش از تولیدات استان فارس و منطقه دشمن زیاری و داراب بوده و طعمی بسیار دلنشین دارد و لازم به ذکر است که هسته دار است و محصولی که ما عرضه می‌کنیم هم به‌صورت با دم بوده که در کیسه عرضه می گردد و هم به صورت بدون دم که با دست تمیز شده و در کارتون قرار می گیرد.

 

لازم به ذکر است که مجموعه کشمش آراد این محصول را به دو کشور عمان و انگلیس نیز صادر نموده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما