قیمت مویز افغان بی دانه درجه ۱

جهت استعلام قیمت و خرید مویز افغان بی دانه با کیفیت درجه ‍۱ مشتری و خریدار می تواند با شماره تماس هایی که در صفحات مختلف سایت قرار گرفته ارتباط بگیرد و سفارش خود را به هر میزانی که باشد ثبت نماید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت مویز بی دانه

مویز افغان در ایران

یکی از محصولاتی که در بازار خشکبار ایران خرید و فروش می‌شود مویز افغان نام دارد که در کنار مویز ازبک از محصولات وارداتی کشورمان جهت تامین نیاز مشتریانی که در ایران به دنبال خرید مویز سیاه بی هسته هستند می باشد.

 

با وجود اینکه ایران یکی از تولید کنندگان مویز در دنیا است اما میزان تولید مویز سیاه بی دانه یا بی هسته در آن بسیار کم است به همین جهت ناچار هستیم که از دو کشور ازبکستان و افغانستان دو محصول ازبک و افغان را وارد کنیم تا مشتریان، نیازشان تامین شود.

 

به صورت کلی محصول ازبک لوکس تر و خوشمزه تر از محصول افغان است و این مورد مهم را در نظر داشته باشید که تمامی این محصولات بی هسته و بی دانه هستند و هر چقدر سایز کشمش درشت‌ تر و اصطلاحاً بندانگشتی باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

 

مویز افغان در کارتون ده کیلویی خالص در بازار ایران خرید و فروش می شود و روی بسته‌بندی این محصولات هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی وجود ندارد تا شما نگرانی این را نداشته باشید که از مشتری خود دور بخورید.

قیمت مویز درجه ۱

قیمت مویز افغان درجه ۱

در حال حاضر یعنی در در اواسط تیرماه ۱۴۰۰ قیمت هر کیلو مویز افغان درجه ۱ به کیلویی ۱۱۰ هزار تومان می رسد و قیمت مویز ازبک درجه ۱ به کیلویی ۱۱۵ هزار تومان می رسد و از آنجایی که نرخ ارز در کشورمان روند ثابتی ندارد لذا قیمت این محصولات هم دائماً در حال نوسان است.

 

به صورت کلی فرآوری و بسته‌بندی این محصولات در کشورهای مبدا انجام می شود مگر اینکه شرکت های واسطه ای این کشمش را خریداری کرده و در بسته بندی های سلفونی خود که عموما ۴۰۰ و ۸۰۰ گرمی است به فروش می رسد.

 

این مورد مهم را در نظر داشته باشید همیشه و در هر محصولی امکان کلاهبرداری وجود دارد و برای این محصول هم باید توجه داشته باشید که وقتی قصد خرید آن را دارید میزانی از آن را بخورید، مزه آن اصلا نباید ترش باشد و در ضمن زدگی یا سفیدک هم بر روی محصول نباید داشته باشیم.

 

لازم به ذکر است تمام مویزهای وارداتی این مجموعه در حال حاضر در انبار کرمانشاه موجود بوده و در سراسر ایران به فروش می رسد یعنی از طریق باربری اتوبوسی یا کامیونی بار برایتان ارسال می شود ولی اگر قصد خرید حضوری را داشته باشید این مورد را بدانید که حتما باید حجم خرید بالا باشد تا این امکان برای شما مهیا گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما