قیمت انواع کشمش آفتابی در ملایر

قیمت انواع کشمش آفتابی در ملایر به عنوان یکی از تولیدکننده های کشمش در ایران، در این مرکز قابلیت استعلام داشته و مشتریانی که به دنبال تهیه این محصولات با نرخ مناسب تر از بازار هستند می توانند با کارشناسان فروش کارخانه مجموعه آراد ارتباط بگیرند.

 

کشمش فله آفتابی ⇓

کشمش آفتابی ملایر

تولید کشمش در ملایر

ملایر به عنوان یکی از تولید کنندگان انواع کشمش در ایران شناخته می شود و علاوه بر این که در زمینه تولید و صادرات این محصولات در کشور فعالیت می کند، این منطقه را به عنوان قطب تولید انگور هم می شناسند یعنی انگور این منطقه هم در کنار کشمش آن خرید و فروش می‌شود.

 

به این جهت مورد بالا گفته شد چون در تاکستان قزوین هم که یکی از تولید کنندگان انواع کشمش و انگور می باشد به علت دارا بودن قند بسیار بالای انگورهای آن، بیش از ۹۵ درصد انگور منطقه تبدیل به کشمش می گردد و تقریبا انگور زیادی از تولیدات تاکستان در بازار پیدا نخواهید کرد به همین جهت این منطقه را فقط با نام کشمش می شناسند نه انگور.

 

دقیقا تمام محصولاتی که در ملایر تولید می گردد در تاکستان قزوین هم تولید می‌شود اما با یک تفاوت اصلی و آن این است که مرغوبیت و کیفیت کشمش تاکستان یک پله بالاتر از کشمش ملایر خواهد بود و اگر به دنبال مرغوبیت جنس هستید که حاضرید بهای آن را هم بپردازید تولیدات تاکستان پیشنهاد می شود در غیر این صورت از تولیدات ملایر باید خرید خود را انجام دهید.

 

دو منطقه اشاره شده در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد که انواع آن را در پایین لیست می کنیم:

  1. کشمش پلویی طلایی یا انگوری
  2. کشمش پلویی تیزابی
  3. کشمش پلویی خرمایی
  4. و کشمش پلویی آفتابی

 

کشمش آفتابی فرآوری شده (پلویی آفتابی) ⇓

قیمت کشمش ملایر

قیمت کشمش آفتابی در ایران

اما حالا میرسیم به بحث کشمش آفتابی، محصولی که در ایران بسیار پرفروش است و تقریباً بیش از ۹۰ درصد تولید این محصول در داخل ایران خرید و فروش می گردد چه محصول فله که در کیسه عرضه می‌شود و چه محصول فرآوری شده آن که کشمش پلویی گفته می شود و در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران یافت می شود.

 

هم ملایر و هم تاکستان تولید کنندگان اصلی این محصول هستند هم نمونه هسته دار آن تولید می‌شود و هم بی هسته آن و همانطور که در بالا به آن پرداخته شد محصول ملایر دارای قیمتی ارزان تر و کیفیت و قندی پایین تر می باشد و محصول تاکستان دارای قیمتی گرانتر و کیفیت و قندی بالاتر خواهد بود.

 

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده اما برای تامین مشتریان خود از هر دو محصول اشاره شده در سبد کالایی این مرکز فروش هم محصول فله آن که دارای دم و شاخه است در این مجموعه انجام می‌شود و هم فرآوری شده آن که در کارتون بسته بندی می گردد.

 

اما برای استعلام قیمت هر نوع کشمشی چون شماره تماس مدیر فروش کارخانجات مجموعه آراد را در صفحات این سایت قرار دادیم شما باید به روز استعلام قیمت بگیرید، چون شرایط اصلاً مشخص نمی‌کند که قیمتی که در سایت قرار داده می شود ممکن است تا هفته بعد ثابت بماند یا خیر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما