فروش عمده کشمش گوشتی آفتابی

فروش عمده کشمش گوشتی آفتابی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان در این سایت انجام می شود و مشتریانی که قصد خرید از تولید به مصرف این محصولات را دارند می توانند نیازشان را در این مرکز با قیمت مناسب و کیفیت درجه یک تامین نمایند.

کشمش آفتابی گوشتی

کشمش آفتابی گوشتی

مشتریان زیادی در سراسر ایران به دنبال خرید کشمش آفتابی هستند و وقتی که با این مجموعه تماس می‌گیرند می‌گویند که ما محصولی را می خواهیم که هم گوشتی باشد و هم شیرین و عموماً هم به دنبال خرید محصول بی دانه یا بی هسته هستند.

 

این نوع کشمش به دو صورت در کشورمان موجود و عرضه می گردد:

  1. یا به صورت فرآوری شده در کارخانه است که کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی، روغن زنی و نیز بسته‌ بندی روی آن انجام می‌گیرد که به آن کشمش پلویی می‌گویند که رنگی قرمز یا سرخ خواهد داشت.
  2. و یا اینکه به همان صورت فله ای این محصولات را می خواهند یعنی دقیقا همان محصولی که وقتی باغدار انگور را در آفتاب خشک نمود و آن را در کیسه ریخت که به همین محصول هم کشمش آفتاب خشک فرآوری نشده می گویند و البته مطابق با خواست مشتری امکان تمیز کردن سنتی آن توسط کارگر هم وجود دارد.

 

لازم به ذکر است بهترین تولید کننده این محصول در ایران بدون شک منطقه تاکستان و شهرهای اطراف آن نظیر نرجه، شال و اسفرورین است که در رتبه های بعدی می توان به تولیدات ملایر و استان فارس اشاره نمود.

کشمش آفتابی عمده

فروش عمده انواع کشمش آفتابی

چون مجموعه تولیدی کشمش آراد خود، کارخانه فرآوری و بسته بندی کشمش دارد و از طرفی هیچ باغداری و کشاورزی کشمش آفتابی خود را شخصاً فرآوری نمی کند لذا این محصول را برای فرآوری به کارخانه می فروشد، پس کارخانه های کشمش امکان فروش هر دو محصول که در بالا به آن پرداخته شد را دارا می باشند.

 

وقتی که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفتید بفرمایید که چه نوع کشمش آفتابی در نظر دارید، محصول مورد نظر شما مطابق با خواستتان بسته‌بندی و برایتان ارسال می گردد.

 

در تاکستان قزوین علاوه بر اینکه محصول آفتابی بی دانه تولید می گردد انواع دیگری از این محصول هم موجود است که باید به کشمش عسگری و کشمش فخری اشاره نمود که هر دوی این محصولات هم در این شهر به صورت طبیعی و در آفتاب خشک می شوند و هر دو دانه دار می باشند.

 

لازم به ذکر است خریدتان می‌تواند هم به صورت حضوری باشد آن هم درب کارخانه و یا در انبار فله که هر دو در شهر تاکستان واقع شده و یا اینکه غیر حضوری در هر نقطه ای از ایران که باشید که از طریق باربری اتوبوسی و کامیونی سفارشتان به دستتان خواهد رسید. این مجموعه از جزیره قشم و کیش مشتری دارد تا شمالی ترین مناطق ایران که می توان به آستارا و گنبدکاووس اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما