فروش کشمش آفتابی در خوزستان

فروش عمده و جزئی انواع کشمش از جمله کشمش آفتابی و کشمش سایه خشک که به صورت طبیعی تولید می گردد در استان خوزستان و مهم ترین شهر آن اهواز در این مرکز انجام می گیرد و مشتریان می توانند جهت خرید آن با واحد فروش در تماس باشند.

فروش کشمش آفتابی

کشمش آفتابی با درصد قند بالا

یکی از مناطق اصلی تولید کننده انواع کشمش آفتابی باید به شهر تاکستان، اسفرورین، نرجه و شال استان قزوین اشاره نمود که محصولات آن دارای بالاترین درصد قند و شیرینی در ایران بوده و مشتریان زیادی از سراسر ایران از جمله استان خوزستان و شهر اهواز برای این محصول که به صورت کیسه های بسته بندی و ارسال می گردد داریم.

 

مجموعه تولیدی این مرکز نیز در تاکستان استان قزوین واقع و محصولات آن که به صورت فله ای و فرآوری نشده یا در آفتاب و یا در سایه خشک خواهند شد موجود بوده و به سراسر ایران ارسال می گردد هم به صورت بی هسته موجود است و هم به صورت هسته دار و لازم به ذکر است که این محصولات در گونی و کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته بندی خواهد شد.

 

کشمش فله ای به دو صورت قابل سفارش است یا اینکه مشتری همان انگوری را که خشک شده و تبدیل به کشمش گردیده می خواهد که طبیعتاً دارای دم، شاخه، سنگریزه و یا خاک خواهد بود و یا ممکن است این درخواست را داشته باشد که برای من بار را تمیز کنید تا جایی که امکان دارد و به این صورت کشمش پاک شده برای مشتری ارسال می گردد که هر دوی این محصولات نیز در این مرکز موجود است و امکان سفارش را خواهد داشت.

فروش کشمش در خوزستان

فروش کشمش در خوزستان

این سایت فروشگاه اینترنتی نیست بلکه شما با انواع کشمش آشنا شده و می توانید برای ثبت سفارش با مدیر فروش مجموعه که شماره تماس آن در صفحات این سایت موجود است ارتباط بگیرید و ثبت سفارش کنید و در هر شهری که باشید که از آن جمله می‌توان به استان خوزستان و شهر اهواز اشاره نمود.

 

بار با باربری کامیونی یا اتوبوسی و یا ممکن است اگر در حجم بالا باشد با وانت، نیسان و کامیونت ارسال گردد. از طرفی امکان خرید حضوری برای عزیزانی که حجم بالا کشمش می‌خواهند نیز وجود داشته که برای این کار باید با واحد فروش هماهنگی لازم را انجام دهید.

 

چه قصد شما خرید کشمش آفتابی باشد و یا کشمش سایه خشک، در یکی از شبکه ‌های اجتماعی مانند واتس آپ با مدیر فروش ارتباط بگیرید و درخواست فیلم همان محصول را داشته باشید این اطمینان به شما داده می شود که بار ارسالی با نمونه فیلم مطابقت دارد و شما پس از پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان را ثبت و زمانی که بار به دستتان رسید تسویه آن را انجام خواهید داد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما