قیمت روز کشمش پلویی در قزوین

جهت استعلام قیمت روز کشمش پلویی در استان قزوین و شهر تاکستان به عنوان برترین تولیدکننده این محصولات مشتری می تواند به صورت مستقیم با واحد فروش کارخانه ارتباط گرفته و در صورت رضایت از نرخ، سفارش خود را ثبت نماید.

 

کشمش پلویی آفتابی ⇓

قیمت کشمش پلویی

تولید کشمش پلویی مرغوب

کشمش پلویی پرفروش ترین نوع کشمش در ایران محسوب می‌شود و این محصول را تقریباً می‌توان در هر خانه ای یافت، به این علت که علاوه بر اینکه به عنوان تنقلات قابل استفاده است بلکه در آشپزی، تولید کیک، کلوچه، شیرینی و یا حتی نان از آن استفاده می کنند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین هم برترین تولید کننده این نوع کشمش در ایران محسوب می‌شود که مرغوبیت و ظاهر شکیل محصول این منطقه باعث شده که از تولیدات سایر مناطق نظیر ملایر گران‌ تر هم باشد که این طبیعت هر محصولی است.

 

اما لازم است که این مورد هم گفته شود که انواع کشمش پلویی که در ایران عرضه می گردد بر سه دسته تقسیم می‌شود که آن هم در کارتون های ۹ کیلویی می توان آنها را یافت:

  1. کشمش پلویی آفتابی که رنگی سرخ دارد.
  2. کشمش پلویی تیزابی که رنگ قهوه‌ای روشن دارد.
  3. و کشمش پلویی خرمایی که رنگ قهوه ای تیره دارد.

وجه اشتراک همه آنها این است که این محصولات همگی بی دانه یا بی هسته هستند و هر سه محصول اشاره شده هم در این مرکز قابلیت تامین و استعلام قیمت روز را خواهد داشت.

 

لازم به ذکر است که برای تولید محصولات اشاره شده از کشمش های فله ای که باغدار و کشاورز آن را تولید می کند و در حقیقت آن را از انگور به دست می آورد استفاده می گردد و بر روی خط تولید کارخانه ریخته شده و کارهای فرآوری نظیر شستشو و سورت کردن روی آن انجام می گیرد.

کشمش پلویی خرمایی ⇓

قیمت کشمش قزوین

قیمت روز کشمش پلویی قزوین

در حال حاضر که در نیمه دوم شهریور ۱۴۰۰ هستیم کشمش های فصل جدید و محصول جدید هنوز به مرحله تولید انبوه نرسیده و برای فرآوری به کارخانه هم نیامده است و وقتی که این اتفاق می‌افتد یعنی قیمت‌ محصولات مشخص نخواهد بود.

 

اما می توان نرخ انواع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد را با فرمول فصل گذشته داد یعنی به نوعی می توان از آن به عنوان قیمت روز اشاره کرد که به شرح زیر می باشد:

  1. محصول خرمایی هر کارتون ۹ کیلویی ۲۳۵ هزار تومان
  2. محصول تیزابی هر کارتون ۹ کیلویی ۲۶۰ هزار تومان
  3. و محصول پلویی آفتابی هر کارتون ۹ کیلویی ۲۵۰ هزار تومان

برای فصل جدید پیش‌بینی می‌شود نرخ محصولات حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد افزایش داشته باشد که البته تا زمانی که بار به مرحله فرآوری نرسد نمی توان نظر قطعی داد.

 

مورد مهم دیگری که وجود دارد این است که برای خیلی از خریداران و مشتریان این مرکز که دوست دارند از مشتری خود دور نخورند این موضوع گفته می‌شود که بر روی کارتون های این مجموعه هیچگونه راه ارتباطی و یا حتی آدرس دقیق کارخانه وجود ندارد و به این صورت مشتری شما امکان اینکه این مجموعه را پیدا کند بسیار کم است و شما می توانید همچنان به فروش محصول این مرکز ادامه دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما