قیمت کشمش پلویی آفتابی ملایر

جهت دریافت لیست قیمت کشمش پلویی آفتابی تولید ملایر و تاکستان می توانید با مدیر فروش کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط گرفته و در صورت تایید نرخ، اقدام به ثبت سفارش به هر میزان داشته باشید.

قیمت کشمش آفتابی

تولید کشمش پلویی آفتابی

یکی از محصولاتی که در بازار ایران بسیار خرید و فروش می‌شود کشمش پلویی آفتابی است که این محصول قرمز رنگ از بهترین تولیدات استان همدان، شهر ملایر و نیز استان قزوین، شهر تاکستان می باشد.

 

علاوه بر این که این محصول در حجم وسیع در بازار ایران خرید و فروش می گردد گهگداری هم از آن برای صادرات استفاده می کنند، به عنوان مثال مجموعه تولیدی کشمش آراد کشمش پلویی آفتابی را به کشورهایی نظیر ترکیه، آلمان و عربستان (به صورت غیرمستقیم) صادر نموده است.

 

لازم به ذکر است این محصول به صورت بی دانه یا بی هسته می باشد و پس از فرآوری در کارخانه بر روی کشمش آفتابی به دست می آید که بر روی خط تولید کارهای شستشو، دم کنی، سورتینگ و در انتها روغن زنی روی آن انجام گرفته و در بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون و برای صادرات در کارتون های ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می گردد.

 

اگر به دنبال خرید بهترین کیفیت این نوع محصول هستید قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهید در غیر اینصورت اگر به دنبال باری متوسط با قیمتی ارزان تر می باشید تولیدات ملایر به شما پیشنهاد می گردد.

کشمش پلویی ملایر

قیمت کشمش پلویی ملایر

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین واقع شده و طبیعتا محصولات همین منطقه را جهت فرآوری و بسته بندی استفاده می‌کند اما چون مشتریان آن در سراسر ایران به دنبال خرید بار ارزان هم می باشند لذا از تولیدات ملایر هم برای فرآوری استفاده می کند.

 

در حال حاضر یعنی در اواسط مرداد ماه ۱۴۰۰ قیمت هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی تولید تاکستان به ۲۳۰ هزار تومان و همین محصول از تولیدات ملایر به ۲۱۰ هزار تومان می رسد که نیم کیلو وزن کارتون و هشت و نیم کیلو وزن کشمش خواهد بود.

 

این تفاوت قیمت ۲۰ هزار تومانی در ظاهر و کیفیت بار کاملاً مشخص است و وقتی که شما دو محصول را در مقابل خود قرار می‌دهید به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد.

 

خریدتان در این مرکز می‌تواند هم به صورت حضوری درب کارخانه باشد و هم به صورت غیرحضوری در هر نقطه ای از ایران که هستید آن هم به صورت سفارش اینترنتی و پس از صحبت کردن با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی، علاوه بر خرید کشمش پلویی آفتابی امکان تهیه کشمش تیزابی، کشمش طلایی و انواع کشمش فله ای به صورت کیسه ای نیز خواهید داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما