مرکز پخش کشمش آفتابی عمده

مرکز پخش بهترین کشمش آفتابی در ایران که همان تولیدات تاکستان استان قزوین است به صورت عمده در این سایت انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال خرید این نوع محصول با کیفیت درجه یک هستند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش آفتابی عمده

تولید کشمش آفتابی

کشمش آفتابی از جمله محصولاتی می باشد که در ایران در حجم وسیعی تولید می گردد و به علت اینکه روال تولید آن ساده و بدون هزینه است اکثر مناطقی که انواع انگور را تولید می کنند این محصول را نیز در دستور تولید خود دارند چرا که پس از چیدن انگور که در شهریور ماه این اتفاق می‌افتد کافیست آن را بر روی زمین پهن کنند تا نور آفتاب آن را آرام آرام تبدیل به کشمش کند.

 

با توجه به اینکه اکثر مناطق ایران این محصول را تولید می کنند اما اگر قرار باشد بهترین آنها را نام ببریم باید به منطقه تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، بوانات استان فارس، ابهر استان زنجان و کاشمر استان خراسان اشاره نمود که اگر به دنبال بهترین نوع کیفیت آن هستید قطعاً باید کشمش تاکستان را در نظر داشته باشید چرا که از نظر میزان قند و شکل و ظاهر محصول بهترین در ایران می باشد.

 

به صورت کلی کشمش آفتابی به دو دسته تقسیم می شود:

  1. یا به صورت فرآوری نشده و در کیسه که دارای دم و شاخه بوده و به آن کشمش فله ای هم می گویند.
  2. و یا به صورت فرآوری شده در کارخانه که کارهای دم کنی، شستن و سورتینگ روی آن انجام گرفته و در کارتون بسته بندی می شود که به آن کشمش پلویی می گویند.

مرکز پخش کشمش

مرکز پخش کشمش آفتابی

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین است و طبیعی می باشد که از تولیدات همین منطقه برای فروش فله ای و یا فروش فرآوری شده آن که در بالا به آن پرداخته شد و نام آن کشمش پلویی است اقدام می کند.

 

این مرکز علاوه بر این که تولید این محصولات را در دستور کار دارد بلکه به نوعی مرکز پخش آنها اما با وسعت کل ایران محسوب می شود یعنی شما در هر جایی از ایران که هستید می توانید سفارش محصول مورد نظر خود را داده تا بار برایتان از طریق باربری ارسال گردد.

 

لازم به ذکر است که در کشورمان کشمش آفتابی هم در نمونه هسته‌ دار تولید می گردد و هم در نمونه بی هسته که طبیعتاً مشتریان و البته قیمت کشمش آفتابی بی هسته گران‌ تر از نمونه هسته دار است.

 

اگر این محصولات را به صورت فرآوری نشده و در کیسه بخواهید بدانید که این ها در کیسه های ۲۰ الی ۴۰ کیلویی بسته بندی و آماده ارسال می شوند و اگر آنها را به صورت فرآوری شده و در کارتون بخواهید در کارتون های ۹ کیلویی همراه با وزن کارتون در بازار ایران به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما