فروش عمده کشمش آفتابی پلویی در گیلان

فروش کشمش آفتابی پلویی به صورت عمده در استان گیلان و مازندران به صورت عمده و جزئی در این مرکر که محصولات خود را از کارخانه به صورت مستقیم عرضه می کند آغاز شده است و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه از کارخانه داشته باشند.

کشمش پلویی در گیلان

تولید کشمش آفتابی پلویی

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران در حجم وسیعی خرید و فروش می‌شود و بیشتر از آنکه جهت صادرات مورد استفاده قرار گیرد برای بازار داخلی است کشمش آفتابی پلویی بوده که رنگی قرمز و سرخ دارد و به صورت بی هسته و بی دانه می باشد.

 

این محصول یعنی کشمش پلویی در کارخانه پس از فرآوری و شستشو بر روی کشمش آفتابی به دست می آید و برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش و ۰.۵ کیلو وزن کارتون است عرضه می گردد.

 

بهترین تولید کننده این کشمش در ایران بدون شک منطقه تاکستان استان قزوین بوده و در رتبه بعدی از نظر کیفی می‌توان به ملایر استان همدان اشاره نمود. در واقع هر مشتری یا هر مرکز پخش و یا هر فروشنده ای که به دنبال خرید بار ارزان قیمت و کیفیت متوسط است محصول ملایر و اگر به دنبال بهترین کیفیت و قیمتی درخور می باشد قطعاً تولیدات تاکستان به ایشان پیشنهاد می‌شود.

 

لازم به ذکر است در انتهای خط تولید و پس از فرآوری محصول آفتابی که قصد تولید کشمش پلویی است به آن روغن پارافین خوراکی می زنند به همین جهت این محصول را وقتی خریداری می کنید و درب کارتون را باز می‌کنید محصول براق و چرب به نظر می رسد.

فروش کشمش در گیلان

فروش کشمش پلویی در گیلان

استان گیلان، مازندران و گلستان از خریداران اصلی کشمش پلویی در ایران محسوب می‌شوند و مصرف‌کنندگان این مناطق آن را جهت تولید کیک، کلوچه، شیرینی و استفاده در برنج مورد استفاده قرار می دهند که پیک مصرف این عزیزان عموماً در ماه محرم می باشد.

 

این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد هم چون در تاکستان استان قزوین واقع است طبیعتاً کشمش پلویی تولید آن هم محصول همین منطقه بوده و با بهترین کیفیت ممکن و البته قیمتی رقابتی این بار به دست مشتری می رساند که در این مورد مثالی در پایین ذکر می کنیم.

 

کشمش پلویی که در این مرکز آماده می‌شود و کیفیتی که دارد کارخانه های اطراف این مجموعه در تاکستان هم تولید می کنند اما با یک تغییر قیمتی چشمگیر. به این صورت که در اواخر تیرماه ۱۴۰۰ قیمت این محصولات برای هر کارت ۹ کیلویی برای مراکز پخش ۲۱۵ هزار تومان فاکتور می‌شود در صورتی که کشمش باکیفیت و همین مرغوبیت را کارخانه های همجوار این مجموعه که در خیابان‌ های صنعت تاکستان واقع شدند ۲۲۰ الی ۲۲۵ هزار تومان قیمت گذاری می کند که برای اثبات آن هم می توانید براحتی نمونه و قیمت را از این مراکز تولیدی بگیرید و مقایسه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما