فروش عمده کشمش سیاه اعلا با قیمت عالی

فروش عمده کشمش سیاه اعلا با قیمت عالی به صورت بسته بندی شده کارتونی و کیسه ای در این مرکز به صورت از تولید به مصرف آغاز شده است. این محصولات به صورت بی هسته و هسته دار موجود است و قابلیت ارسال به سراسر کشورمان نیز دارا می باشد.

قیمت کشمش سیاه

انواع کشمش سیاه

یکی از انواع کشمشی که در بازار ایران آن را می‌شناسند و خرید و فروش می کنند کشمش سیاه نام دارد، اما به واقع کشمش سیاه به چه محصولی می گویند؟ تولید کدام منطقه در ایران است و آن را به چه صورتی به فروش می رسانند؟

 

دو حالت برای این محصول پیش می آید که در زیر به آن می پردازیم:

  1. منظور از کشمش سیاه همان مویز است و ممکن است هسته دار و بی هسته باشد. این محصول در کشورمان تولید می شود و یا آن را وارد می کنند مانند مویز ازبک و مویز افغان و از آنجایی که مویز از انواع کشمش محسوب می‌شود به آن کشمش سیاه نیز می گویند.
  2. مورد دوم آن است که وقتی کشمش آفتابی را در کارخانه فرآوری می ‌کنیم و در انتها به آن روغن پارافین می زنیم محصول حاصل کشمش پلویی نام دارد و با وجود این که محصولی سرخ رنگ است به آن کشمش سیاه پلویی نیز می‌گویند که قطعاً بی هسته نیز می باشد.

 

اگر منظور از محصول سیاه مویز باشد آن را در کارتون های ۱۰ کیلویی عرضه می ‌کنیم و اگر منظور کشمش پلویی باشد در کارتون های ۹ کیلویی در بازار ایران عرضه خواهیم نمود.

کشمش سیاه عمده

فروش انواع کشمش و مویز با قیمت عالی

اینکه گفته می‌شود قیمت عالی انواع کشمش و مویز به معنای ارزانترین این محصولات نیست. این اطمینان را داشته باشید که وقتی قیمت ارزانتر باشد بدانید که میزانی از کیفیت از دست خواهد رفت و از آنجایی که این مرکز یعنی مجموعه تولیدی کشمش آراد به صورت تخصصی بر روی بحث صادرات کشمش و فروش در حجم بالا کار می کند مشتریان بیشتر به دنبال کیفیت بالا هستند و نه صرفاً قیمت.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین کارخانه کشمش داشته و دارای یک خط تولید بوده که روزانه حدود ۴ تن بار را می تواند فرآوری و بسته بندی کند.

 

اگر نیاز شما خرید با حجم بالا باشد می‌توانید حضوری و با هماهنگی کردن با مدیر فروش این مورد را انجام دهید در غیر این صورت در هر منطقه از ایران که هستید به صورت غیر حضوری باید سفارش خود را ثبت نموده و با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه درخواست ارسال بار را داشته باشید که وقتی بار به دستتان رسید تسویه خواهید نمود.

 

انواع کشمش کارتونی و کشمش کیسه ای در اوزان مختلف قابلیت عرضه داشته و فروش آن با کیفیت اعلا از تولید مصرف صورت می پذیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما