خرید بهترین کشمش درجه ۲ کیسه ای

بهترین کشمش درجه ۲ که به صورت کیسه ای و در گونی بسته بندی می شود در این مرکز امکان خرید داشته و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را با قیمت مناسب دارند می توانند با مدیر فروش کارخانه جهت خرید اقدام نمایند.

بهترین کشمش درجه 2

کشمش درجه ۲ کیسه ای و کارتونی

وقتی که باغداران کشورمان در اواسط شهریور ماه انگور را می چینند تصمیم می گیرند که از این انگور کدام نوع کشمش را تولید کنند که ممکن است از دل این محصول کشمش تیزابی، کشمش طلایی، کشمش آفتابی، کشمش خرمایی، کشمش سبز و هر محصول دیگری تولید گردد.

 

حال محصول را که باغدار تولید نمود و پروسه خشک شدن آن انجام گردید، آن را درون کیسه انداخته و برای فروش به کارخانه می آورند. کارخانه کشمش وقتی که این محصولات را بر روی خط تولید می ریزد عملیات شستشو و سورتینگ روی آن انجام می‌گیرد و وارد مرحله ای می‌شود که قرار است کشمش درجه یک، درجه دو و درجه سه از هم جدا شوند.

 

همانطور که کشمش درجه یک را در درون کارتون های مخصوص به خود می ریزند و برای صادرات و یا فروش در بازار داخلی نگه می دارند کشمش های درجه دو هم که ممکن است آفتابی، تیزابی، دودی و یا مخلوطی از همه اینها باشد درون کیسه ریخته و این محصولات نیز مشتریان خاص خود را خواهد داشت و به همین صورت نیز به فروش می رسد.

خرید کشمش کیسه ای

خرید بهترین کشمش درجه ۲

لازم به ذکر است که کشمش درجه دو را می‌توان هم برای بازار داخل در قالب بسته بندی کیسه ای و کارتونی به فروش رساند و هم جهت صادرات که قطعاً باید کارتونی باشد. به عنوان مثال این مجموعه سابقه صادرات کشمش طلایی مخلوط درجه ۲ و درجه ۳ به عراق و نیز کشمش تیزابی مخلوط درجه ۲ و درجه ۳ به گرجستان را در کارنامه خود دارد.

 

مشتری وقتی که با مدیریت فروش مجموعه تماس می گیرد باید بگوید که محصول را برای چه کاری در نظر دارد. ممکن است بخواهید برای دام و طیور استفاده کنید، ممکن است استفاده های آبگیری داشته باشید و ممکن است آن را برای قنادی و پخت در کنار کیک و کلوچه مورد استفاده قرار دهید و یا حتی صادرات. وقتی که این موارد به ایشان گفته می شود قطعاً شما را راهنمایی خواهند کرد که چه نوع محصولی مناسبتان خواهد بود.

 

برای خرید شما می توانید با واحد فروش ارتباط گرفته و درخواست فیلم و یا تصویر محصول را نمایید این مورد را در نظر داشته باشید که این محصولات همانطور که در بالا توضیح داده شد به صورت کارتونی و به صورت کیسه ای قابلیت فروش داشته و شما می توانید در کارتون های نو کیلویی و یا کیسه هایی که از ۲۰ تا ۴۰ کیلویی بسته بندی می گردند بهترین نوع این نوع کشمش را که درصد قند فراوانی نیز دارد خریداری فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما