فروش کشمش پلویی سیاه فله ای

فروش کشمش پلویی سیاه یا قرمز به صورت فله ای که در کیسه و گونی می باشد و نیز بسته بندی شده کارتونی که ۹ کیلویی می باشد در این سایت انجام می گیرد و مشتریانی که به دنبال خرید این محصولات با بهترین قیمت هستند با واحد فروش تماس بگیرند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

فروش کشمش پلویی

کشمش پلویی سیاه

به کشمش آفتابی که در کارخانه کارهای فرآوری نظیر شستشو، دم کنی و سورتینگ روی آن انجام می‌گیرد و در انتهای کار به آن روغن پارافین خوراکی می زنند کشمش پلویی می گویند که در بازار کشورمان با نام کشمش پلویی سیاه یا قرمز هم می شناسند و بیشتر برای فروش داخلی کاربرد دارد تا صادرات.

 

این محصولات از بهترین تولیدات تاکستان قزوین و ملایر همدان است و تقریباً سه چهارم نیاز کل کشور از همین دو منطقه تامین می گردد و مصارف گوناگونی نظیر پخت و پز و صنعت کیک و کلوچه دارا بوده و بهترین فرم آن زمانی است که بی هسته یا بی دانه باشد.

 

رنگ کشمش آفتابی کاملاً قرمز و سرخ است اما وقتی که در کارخانه کارهای فرآوری روی آن انجام می گیرد و پس از روغن زنی به خصوص زمانی که نور به آن تابیده می شود سیاه رنگ خواهد شد و به همین جهت به آن کشمش پلویی سیاه می گویند در صورتی که رنگ پایه آن همان قرمز پررنگ است. این محصول در بازار کشورمان در کارتون های ۹ کیلویی که ۸.۵ کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است به فروش می رسد.

فروش کشمش فله ای

فروش فله ای انواع کشمش

گاهی اوقات پیش می آید که مشتری مایل است کشمش در کارتون هایی که مربوط به خود است بسته بندی کند که در این صورت دو کار می شود برای این عزیز انجام داد یا اینکه کارتون را که حاوی اطلاعات خود و برند خود است برای ما در کارخانه بفرستد تا ما کشمش را در آن پر کنیم و یا اینکه کشمش را به صورت فله ای و در کیسه یا پلاستیک تحویل دهیم تا خود کارهای پر کردن آن را انجام دهد.

 

حالت دیگری نیز در مورد کشمش فله پیش می‌آید و آن زمانی که محصولی را که هنوز وارد کارخانه نشده و اصطلاح آب به آن نخورده را به صورت سنتی و دستی تمیز می‌کنند و در کیسه بسته بندی و ارسال آن را انجام می دهند که به صورت کلی کشمش آفتاب خشک و کشمش سایه خشک را عموماً به این صورت هم عرضه می کنند.

 

اگر شمای مشتری به دنبال خرید مستقیم از تولید کننده و کارخانه دار هستید ابتدا این مورد را در نظر داشته باشید که شماره تماس مدیر فروش مرکز در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده که شما می توانید به صورت مستقیم با ایشان ارتباط برقرار کنید و علاوه بر اینکه استعلام قیمت به روز را انجام می دهید بلکه ثبت سفارش و پیگیری ارسال از طریق ایشان قابل انجام است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما