فروش و صادرات انواع کشمش کارتون شده

فروش و صادرات انواع کشمش به صورت کارتون شده که بسته بندی مناسب و ۵ لایه خواهد داشت در این مرکز که خود کارخانه کشمش در تاکستان استان قزوین دارد انجام می گیرد و مشتریان و شرکت های بازرگانی می توانند خرید مستقیم از واحد تولیدی داشته باشند.

صادرات کشمش کارتون شده

انواع کشمش قابل صادرات

مرکز تولیدی مجموعه کشمش آراد در تاکستان واقع شده است و این مرکز در زمینه فروش و صادرات انواع کشمش به صورت مستقیم فعالیت می کند یعنی شما می توانید بدون واسطه خرید خود را از کارخانه انجام دهید و کشمش خریداری شده خود را درب کارخانه تحویل بگیرید.

 

بسته بندی کارخانه های کشمش در ایران عموماً به صورت کارتونی می ‌باشد و معدود مراکز تولیدی هستند که این محصولات را در سلفون بسته بندی می کنند. این مرکز نیز در کارتون انواع کشمش مناسب صادرات و یا برای بازار داخلی خود را پر می کند که برای صادرات عموماً ۱۰ کیلویی و ۵ لایه می باشد و برای بازار داخل عموماً ۹ کیلویی و ۳ لایه.

 

اما اگر قرار باشد در مورد کشمش صادراتی صحبت کنیم باید این موارد را در نظر بگیریم که به صورت کلی ایران ۳ محصول اصلی برای صادرات کشمش دارد که عبارتند از:

  1. کشمش پلویی زرد یا همان طلایی
  2. کشمش تیزابی سلطانی
  3. و کشمش سبز و زرد قلمی از تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان

 

۲ محصول بالا را به صورت تخصصی در این مرکز فرآوری و بسته‌بندی می شود و برای مشتریان خود که محصول سومی را نیز بخواهند این امکان را دارد که بار را به صورت فله و با دم و شاخه از باغداران استان خراسان رضوی خریداری و در کارخانه خود کارهای فرآوری و بسته بندی آن را انجام دهند و با همان قیمتی که کارخانه های کاشمر و خلیل آباد به مشتری خود قیمت می‌دهند نرخ ‌گذاری خواهند نمود.

صادرات انواع کشمش

صادرات انواع کشمش ممتاز

تحت هیچ شرایطی قصد تعریف و تمجید از محصولات این مرکز را نداریم ولی این مورد را در نظر داشته باشید که به عنوان مثال از کشورهای نظیر عراق، سوریه و اکراین وقتی که با مدیر فروش تماس می‌گیرند و می‌گویند ما کشمش طلایی یا تیزابی با قیمت مناسب می‌خواهیم. وقتی که محصول تولیدی خود را به آنها معرفی می‌کنیم که در حال حاضر یعنی اواسط بهمن ۱۳۹۹، ۳۱۵۰۰ تومان برای طلایی و ۲۶۵۰۰ تومان برای تیزابی قیمت می‌خورد می‌گویند نه، این قیمت برای ما بالاست. حق دارند زیرا این عزیزان جنس ممتاز اما با قیمت جنس بنجل می‌خواهند که همچین چیزی امکان پذیر نخواهد بود.

 

تا به حال به کشورهایی نظیر ترکیه، ارمنستان، عمان، کویت، امارات، اتریش، انگلیس و عربستان (به صورت غیر مستقیم) صادرات کشمش تیزابی و طلایی داشته ایم و همیشه مشتریان این مرکز جنس مرغوب خواسته اند. می خواهند وقتی که بار به مقصد رسید استرس این را نداشته باشند که آیا ممکن است برگشت بخورد یا نه.

 

متاسفانه در کشور ما کارخانه های بسیاری هستند که در زمینه تولید این محصولات نامرغوب تخصص بالایی دارند و جالب اینجاست که تاجران هنوز هم از خرید از این مراکز و شکست و ضرر مالی تجربه نگرفته اند.

 

با این اوصاف شما وقتی که با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط می‌گیرید و قیمت محصولات را دریافت می کنید می توانید نمونه به صورت فیزیکی دریافت نموده و این اطمینان را به شما می دهیم که بار ما با نمونه ارسال شده هیچ تفاوتی ندارد یا اینکه می توانید درب کارخانه محصول خریداری شده خودتان را تحویل بگیرید. کارهایی نظیر استاندارد و بهداشت را برایتان انجام می دهیم و روی کارتون اطلاعاتی نظیر تاریخ انقضا تاریخ تولید، وزن کارتون، آنالیز محصول و نوشته ها به زبان انگلیسی نیز رعایت خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما