خرید کشمش پلویی فله ارزان

امکان خرید کشمش پلویی ارزان قیمت در این مرکز زیر نظر مدیر فروش کارخانه انجام می گیرد و عزیزانی که قصد خرید این محصولات را به صورت فله ای و یا بسته بندی شده کارتونی دارند می توانند سفارششان را به صورت حضوری و یا غیر حضوری ثبت نمایند.

خرید کشمش پلویی

کشمش پلویی به صورت فله ای

منظور از کشمش پلویی به صورت فله ای این است که این محصول را پس از فرآوری، دیگر در کارتون پر نکنیم و مشتریانی که مایلند در بسته بندی مخصوص به خودشان این محصولات آماده شوند این پیشنهاد را به کارخانه می دهند که ما خودمان کارتون را به شما خواهیم داد و شما محصولی که در انتهای خط تولید آماده می‌شود را در آن پر کنید.

 

لازم به ذکر است که کشمش پلویی در ایران البته از کشمش آفتابی به دست می آید و این محصول را که در کیسه و گونی است و دارای دم و شاخه بوده بر روی خط تولید می ریزند تا کارهای فرآوری آن انجام گیرد محصولی که در انتهای خط آماده می شود را به آن کشمش پلویی می گویند.

 

برخی از مشتریان که به دنبال خرید کشمش آفتابی به صورت فله ای هستند نیز از همین اصطلاح استفاده می‌کنند یعنی می گویند که ما کشمش پلویی فله می‌خواهیم در صورتی که لازم است این مورد را عنوان کنیم که به کشمش پلویی، روغن پارافین خوراکی می زنند.

کشمش پلویی ارزان

خرید کشمش پلویی با نرخ ارزان

اینکه گفته می شود محصول پلویی با نرخ ارزان به معنای از دست دادن کیفیت بار نیست بلکه همان باری را که کارخانه هایی با ۲۰ سال سابقه تولید می کنند اما به علت اینکه یک سوم این مراکز سابقه فعالیت داریم به همین جهت برای جلب مشتریان نرخ این محصول را کمی پایین تر در نظر می‌گیریم تا برای مشتری بیشتر به صرفه باشد با این اوصاف با قیمت ارزان تری نیز به دستتان خواهد رسید.

 

مثالی خدمتتان عرض می کنیم کشمش پلویی به صورت کارتون ۹ کیلویی در اواخر فروردین ۱۴۰۰، ۲۱۰ هزار تومان در این مرکز قیمت می خورد که همین بار و دقیقا با همین کیفیت ۲۱۵ الی ۲۲۰ هزار تومان مراکز اشاره شده قیمت می دهند.

 

مجموعه تولیدی این مرکز در تاکستان استان قزوین است و این منطقه از بهترین تولید کنندگان کشمش تیزابی و کشمش آفتابی در ایران به شمار می روند. لازم به ذکر است بارهای این منطقه و کارخانه های کشمش در این شهر بهترین و با کیفیت ترین نوع بار را تولید می‌کنند ولی اگر به دنبال خرید بار ارزان‌ تری هستید وقتی که با مدیر فروش مجموعه ارتباط می گیرید بگویید که کیفیت محصول را کمی پایین بیاورید تا نرخ آن نیز ارزانتر از میزان عرف گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما