خرید کشمش آفتابی پلویی تولید تاکستان

مشتری در این مرکز می تواند اقدام به خرید کشمش آفتابی پلویی تولید تاکستان قزوین که مرغوب ترین نوع این کشمش ها را در ایران تولید می کند داشته باشد. برای استعلام قیمت و روند سفارش با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تولید کشمش آفتابی

کشمش آفتابی پلویی چگونه تولید می شود؟

یکی از انواع محصولاتی که در بازار کشورمان و نه برای صادرات بسیار خرید و فروش می‌شود کشمش آفتابی پلویی است که رنگی قرمز و سرخ دارد و به صورت بی دانه و بی هسته در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش در آن وجود دارد، می باشد.

 

اما روال تولید آن چگونه است، بهترین تولید کننده آن کدام یک از مناطق کشورمان می باشد و قیمت آن در ارزان ترین و گران ترین حالت ممکن به چه صورتی خواهد بود که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

 

وقتی که باغدار در اواسط شهریور ماه انگور را چید تصمیم می گیرد که آن را برای چه نوع کشمشی خشک کند که ممکن است کشمش تیزابی باشد کشمش سایه خشک و یا کشمش آفتابی. حال که به عنوان مثال تصمیم گرفته شد که آفتابی را تولید کند در همان باغ و زمین خود و یا روی آسفالت پارچه ای بزرگ پهن کرده و انگورها را روی آن می اندازد تا شدت نور آفتاب انگور را تبدیل به کشمش کند که ممکن است بین دو الی سه هفته طول بکشد.

 

حال که کشمش آفتابی را تولید نمود آن را در کیسه انداخته یا این محصول را به همان صورت به فروش می‌رساند و یا اینکه به کارخانه می فروشد. مرکز تولیدی کشمش آفتابی را بر روی خط تولید ریخته تا کارهای فرآوری روی آن انجام شود و در انتها پس از روغن زنی در کارتون های ۹ کیلویی پر خواهد کرد. به این محصول کشمش پلویی آفتابی می گویند.

خرید کشمش پلویی

قیمت کشمش پلویی آفتابی

اگر قرار باشد تولیدکنندگان این نوع محصول را در کشورمان نام ببریم مناطق مختلفی هستند که آن را تولید می‌کنند اما آنهایی که در حجم بالایی تولید آن را انجام می دهند می توان به تاکستان قزوین، ملایر همدان، بوانات استان فارس و ابهر استان زنجان اشاره نمود.

 

هرچند که مناطق زیادتری هستند که در این زمینه فعالیت دارد اما بهترین و باکیفیت ترین منطقه تولید کننده این کشمش را باید بدون شک تاکستان، شال، اسفرورین و نرجه استان قزوین نام برد که در مجموع همه آنها را با نام تاکستان می شناسند.

 

در حال حاضر یعنی در اواخر خرداد ۱۴۰۰ قیمت هر کارتون ۹ کیلویی کشمش پلویی آفتابی تولید تاکستان با بهترین کیفیت و گرید ممکن برای مراکز پخش هر کارتون، ۲۰۶ هزار تومان فاکتور می‌شود در صورتی که در ملایر که کیفیت تولیدی آنها ضعیف تر می باشد هر کارتونی تقریباً ۱۸۵۰۰۰ تومان فاکتور میخورد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما