پخش عمده کشمش سایه خشک ارزان

پخش عمده کشمش سایه خشک و آفتاب خشک که به صورت طبیعی خشک و فرآوری می شوند در این سایت با قیمت ارزان انجام می گردد و مشتریانی که قصد خرید این محصولات را به صورت فله ای دارند می توانند با واحد فروش کارخانه ارتباط بگیرند.

پخش کشمش سایه خشک

کشمش سایه خشک مرغوب

یکی از انواع کشمشی که در ایران تولید می گردد کشمش سایه خشک می باشد که به صورت طبیعی کار خشک شدن آن و تبدیل انگور به کشمش انجام می گیرد. این محصول در حجم بسیار کمی در کشورمان آماده می گردد برعکس کشمش آفتاب خشک که در حجم بسیار بالایی تولید و فرآوری خواهد شد.

 

وقتی که انگور را در اواسط شهریور ماه چیدند برای تولید محصول اشاره شده، آن را از سیم های مفتولی که در سایه برپا شده است آویزان می‌کنند و به این صورت آرام آرام آب محصول کشیده شده و محصولی بسیار مرغوب تولید خواهد شد که عموما هم به صورت کیسه ای و در گونی عرضه آن انجام می گیرد.

 

کشمش سایه خشک علاوه بر خواص بسیار زیادی که دارد مورد دیگری هم نیاز هست که به آن اشاره شود و آن این است که برعکس کشمش آفتاب خشک که ممکن است در حین خشک شدن دارای آلودگی و برخورد حشرات و یا هر چیز دیگری گردد در این محصول اثری از این موارد مشاهده نخواهید کرد.

کشمش سایه خشک عمده

پخش مستقیم کشمش سایه خشک

اینکه می گوییم پخش مستقیم به این علت است که این مرکز خود، مجموعه تولیدی و فرآوری در تاکستان استان قزوین دارد و از آن جایی که منطقه تاکستان از تولید کنندگان اصلی کشمش سایه خشک می باشد لذا خرید آن در این مرکز مستقیم از کارخانه خواهد بود نه دلال.

 

از طرفی وقتی که دلال در بین خرید و فروش حضور نداشته باشد قطعاً محصولات با قیمت ارزان تری به دستتان خواهد رسید اما این به این معنی نیست که در میان بار ناخالصی وجود داشته باشد و باعث گردد که محصول ارزان تر باشد ترفندی که متاسفانه خیلی از عرضه کنندگان کشور آن را انجام می دهند.

 

همانطور که در بالا به آن پرداخته شد کشمش سایه خشک به صورت کیسه و در گونی به فروش می رسد. پس از آماده شدن بار، کارگر را بر روی آن می نشانیم تا این محصول را کاملاً تمیز کند و حتی دم آن را برچیند.

 

مردم کشورمان بیشتر دوست دارند که کشمش ارگانیک مصرف کنند به همین جهت کسانی که با این مجموعه تماس می گیرند به دنبال خرید محصولی هستند که این ویژگی را داشته باشد و کشمش سایه خشک قطعاً برایتان بسیار توصیه می گردد و شما می توانید برای جلوگیری از خراب شدن آن را در یخچال نگهداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما