خرید کشمش آفتابی سرخ

خرید کشمش آفتابی سرخ یا قرمز رنگ در این مرکز که خود تولید کننده این محصولات در تاکستان استان قزوین می باشد امکان پذیر بوده و مشتریان می توانند این نوع کشمش را به صورت فله ای و تمیز شده تهیه نمایند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشمش آفتابی سرخ

کشمش آفتابی یا آفتاب خشک

یکی از محصولاتی که تقریباً در تمام مناطق تولیدکننده انگور به دست می آید کشمش آفتابی یا آفتاب خشک بوده که در بین اکثر باغداران و کشاورزان از این جهت که برای تولید آن هزینه نمی‌کنند بسیار پرطرفدار است. هر چند که ممکن است در طی زمانی که انگور بر روی زمین توسط آفتاب به کشمش تبدیل می شود باران بیاید ممکن است تمام زحمات آنان به باد رود.

 

منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان این محصول یعنی کشمش آفتابی را در حجم وسیع تولید می کنند و از آنجایی که کشمش پلویی که شما در بازار می بینید و در کارخانه از همین محصول به دست می آید مربوط به همین دو منطقه است.

 

این محصولات هم در نوع هسته دار یا دانه دار آن موجود بوده و هم در نوع بی هسته یا بی دانه آن که این مورد به همراه قند محصول تعیین‌کننده نهایی قیمت آن می باشد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین چون بهترین نوع این محصول را تولید می کند لذا قیمت کشمش آفتابی این منطقه در مقایسه با سایر تولیدات کشورمان گران تر خواهد بود که این نکته ای است که قبل از تماس گرفتن با هر مجموعه ای باید آن را بدانید.

خرید کشمش سرخ

خرید کشمش سرخ

کشمش سرخ یا کشمش قرمز در ایران دو دسته است یا همان هایی که در بالا به آن پرداخته شد و یا اینکه اگر به کشمش تیزابی گوگرد نزنند تبدیل به کشمش خرمایی می شود و این محصول در کارخانه پس از اینکه کارهای فرآوری و شستشو روی آن انجام گرفت رنگی سرخ و قرمز به خود می گیرد.

 

به صورت کلی کشمش آفتابی چه به صورت فرآوری شده و چه به صورت فرآوری نشده یا فله ای بیشتر برای بازار داخل مناسب است و از آن برای صادرات بسیار کم استفاده می کنند.

 

اگر محصول آفتابی را به صورت فله ای و در کیسه که اصطلاحاً فرآوری نشده است بخواهید در گونی های ۲۰ و ۴۰ کیلویی بسته بندی و ارسال آن انجام می گیرد و اگر این محصول را به صورت فرآوری شده که به آن پلویی می‌گویند بخواهید در کارتون های ۹ کیلویی بسته بندی آن انجام خواهد گرفت.

 

کشمش های سلفونی که شما در بازار و در فروشگاههای زنجیره‌ای و سوپرمارکت ها می بینید شرکت هایی مانند برتر و گلستان عرضه می کنند و به این صورت است که کشمش را به صورت بسته بندی شده کارتونی از کارخانه‌های مختلف خریداری کرده و در بسته بندی خود در بازار به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما