توزیع انواع مویز مرغوب ایرانی

توزیع انواع مویز مرغوب ایرانی و وارداتی که به صورت دانه دار و بی دانه در این مجموعه موجود بوده انجام می شود و مشتریانی که به دنبال خرید آن به صورت فله ای و در کیسه هستند و یا فرآوری شده در کارتون می توانند تامین آن را در این مرکز انجام دهند.

 

مویز سیاه ازبک ⇓

توزیع مویز مرغوب

انواع مویز موجود در بازار ایران

یکی از انواع خشکبار که در بازار ایران البته نه در حجم کشمش خرید و فروش می‌شود کشمش مویز نام دارد که این محصول به مانند کشمش از چهار طریق آفتابی، تیزابی، سایه خشک و توسط دستگاه انگور آن تبدیل به کشمش می شود.

 

مردم زیادی در کشورمان هستند که به دنبال خرید مویز مرغوب می باشند که باید این مورد را در نظر داشته باشند که اگر قرار به مقایسه نرخ مویز در مقابل نرخ کشمش باشد قیمت های مویز در رنج های بالاتری قرار می گیرد تا جایی که نرخ آن در بهترین حالت به دو برابر بهترین کیفیت یک کشمش می رسد.

 

از دیرباز رسم بر این بوده است که روال بر مصرف مویز سیاه باشد که اگر نمونه بی هسته آن هم در دسترس باشد بسیار بهتر است، اما متاسفانه در حال حاضر قیمت این محصولات به حدی بالا رفته که از دسترسی خیلی از مصرف‌ کنندگان آن خارج شده به همین جهت ممکن است خریدار، نوع هسته دار آن را تهیه کند که طبیعتاً قیمتی پایین‌تر دارد و یا حتی به سمت خرید مویز قرمز هسته دار برود که ارزان ترین حالت ممکن است.

 

پس متوجه شده‌اید که چه انواع مویزی در بازار ایران داریم که خرید و فروش می شود و در بالا به آن پرداخته شد که بر حسب رنگ و اینکه هسته دار باشد یا بی هسته طبقه بندی می گردد.

مویز رطبی هسته دار ⇓

توزیع انواع مویز

توزیع مویز از تولید به مصرف

با وجود اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در زمینه تولید انواع کشمش در تاکستان قزوین فعالیت دارد اما به علت اینکه تماس های مکرر از سراسر ایران برای خرید مویز هم به سمت این مجموعه می آید تلاش بر این است که نیاز این دسته از عزیزان هم تامین گردد.

 

علاوه بر این که ممکن است در این مجموعه مویز قرمز و مویز سیاه ایرانی که هر دو به صورت هسته دار می‌باشند عرضه گردد بلکه محصولات وارداتی که از ازبکستان و افغانستان واردات آن صورت می‌گیرد و به آن مویز ازبک و مویز افغان می‌گویند که البته سیاه و بدون هسته هم می باشد نیز در این مجموعه موجود بوده و امکان توزیع آن وجود دارد.

 

توجه داشته باشید برخی از محصولات هستند به مانند مویز فخری که آن را به صورت فله ای در ایران خریداری می‌کنند یعنی دارای دم و شاخه بوده و خاک هم به گوشت کشمش چسبیده است.

 

اما اگر قصد فروش محصولات اشاره شده را درب مغازه یا مرکز پخش یا فروشگاه خود دارید قطعاً باید به‌ صورت کارتون شده آنها را خریداری کنید که کاملاً فرآوری شده سنتی و یا صنعتی بوده و محصولی درجه یک می توانید تقدیم مشتریان خود کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما