کشمش پلویی سیاه | ارزان تر از صراف

کشمش پلویی سیاه از آن دست محصولاتی می‌ باشد که فروش بسیار زیادی در بازار استان‌ های شمالی دارد. از برندهای فعال در این استان‌ها، صراف می‌باشد که مجموعه تولیدی کشمش آراد محصولی ارزان‌ تر و البته باکیفیت تر از این برند در این استان‌ ها عرضه می‌ کند که شما می‌ توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش این کارخانه جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت تماس بگیرید.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

کشمش پلویی سیاه

کشمش پلویی سیاه یکی از محصولات پرفروش در استان تهران، البرز و استان‌های شمالی ایران می‌ باشد و حجم قابل توجه ای هر ساله در این مناطق خرید و فروش این محصول انجام می‌گیرد، محصولی که جهت طبخ در کنار برنج، استفاده در سالاد و تولید کیک و کلوچه و شیرینی از آن بهره برده و عرضه آن انجام می‌ شود.

این محصول از کشمش آفتابی در کارخانه به دست می‌ آید، محصولی که توسط باغدار و کشاورز تولید گردیده و در شهریورماه وقتی که انگور چیده شد آن را در مقابل آفتاب پهن می‌ کنند تا شدت نور آن طی ۱۵ روز کشمش را تولید کند. مهم ‌ترین نکته در تولید این محصول این است که در طی فرایند خشک شدن انگور به کشمش، باران نیاید چون اگر این اتفاق بیفتد ممکن است خسارت‌های جبران ناپذیری به محصول باغدار وارد شود.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش اشاره شده در کارتون‌های ۹ کیلویی در واقع هشت و نیم کیلو کشمش و نیم کیلو وزن کارتون است، در بازار عرضه می‌گردد و مجموعه تولیدی کشمش آراد یکی از تولیدکنندگان این نوع محصول در بازار کشورمان می‌ باشد. لازم به ذکر است کشمش اشاره شده فقط برای فروش در بازار داخل کاربرد دارد و به ندرت از آن برای صادرات استفاده می‌ کنند تجربه فروش این محصول در بازار صادراتی به کشورهایی نظیر عربستان و آلمان بوده که در این مجموعه این کار صورت گرفته است.

باید بدانید رنگ کشمش اشاره شده سیاه نیست و به علت اینکه به آن روغن پارافین خوراکی می‌ زنند وقتی در مقابل نور قرار گیرد سیاه و مشکی رنگ به نظر می‌رسد در صورتی که رنگ واقعی آن سرخ و قرمز پررنگ است همانگونه که کشمش آفتابی به همین رنگ تولید می‌گردد.

کشمش پلویی سیاه

کشمش پلویی صراف

یکی از برندهای پرطرفدار در مورد کشمش پلویی آفتابی، برند صراف می‌ باشد که در استان مازندران فروش خوبی دارد و مشتریان از آن استفاده می‌ کنند، کارخانه اشاره شده در شهر قزوین واقع شده و محصولات این مجموعه از کیفیت خوبی برخوردار هستند و مشتریان زیادی هم در اختیار دارند.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما برند کشمش آراد باکیفیت‌ترین و خوش رنگ‌ ترین انواع کشمش را در کشورمان تولید کرده و یکی از عوامل اصلی این کیفیت و مرغوبیت دستگاه کیاراسورتر این کارخانه می‌ باشد که از ایتالیا وارد شده و کیفیت قابل ملاحظه‌ ای به انواع کشمش تولیدی این مجموعه می‌دهد این دستگاه فقط یکی از آن در کشورمان موجود است و هیچ کارخانه دیگری آن را در اختیار ندارد. اما عامل دیگر حساسیت خرید کشمش فله از باغدار است که جنس مرغوب و باکیفیت را از این قشر خریداری و در کارخانه کارهای سورت و شستشو روی آن صورت می‌ دهد و باعث می‌گردد جنس خروجی مرغوبیت بالایی داشته باشد.

قیمت کشمش مجموعه تولیدی کشمش آراد رقابتی است و جالب اینکه کیفیتی برابر با کیفیت صراف را به مشتری تقدیم می‌ کند اما اندکی ارزان‌ تر و همین تفاوت قیمت باعث می‌ گردد مشتری تصمیم بگیرد که کدام یک از این محصولات به کارش خواهد آمد از طرفی شرایطی برای خریداران این مجموعه قائل هستند که اگر فروششان در طول ماه قابل توجه شود به آن شخص نمایندگی اعطا می گردد یعنی به شخص دیگری در آن شهر بار، نخواهند فروخت.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

بر روی کارتون‌های این مجموعه هیچ گونه شماره تماس و راه ارتباطی نیست تا خریدارتان نتواند این مجموعه را پیدا کند اما این تضمین را همیشه به مشتری خود می‌دهیم که اگر را پیدا کرد و خرید جزئی داشت هم جنس گرانتر به آن شخص فروخته خواهد شد که طبیعتاً دیگر برایش نمی‌صرفد که خرید آن را انجام دهد و هم اینکه اگر فروشتان در طول ماه بیش از یک نیسان باشد و وقتی که به آن شخص نمایندگی داده شود دیگر خیالش راحت است که به شخص دیگری بار داده نخواهد شد که البته این پروسه طی چند ماه مشخص خواهد شد و از همان ابتدا این رویه نمایندگی انجام نمی گیرد.

محصول آفتابی فله ای که از آن در کارخانه، پلویی بدست می آید. ⇓

کشمش پلویی صراف

قیمت کشمش پلویی آراد

کشمش پلویی مجموعه تولیدی آراد در قالب دو کیفیت مقابل مشتری قرار داده و قیمت آن تقدیم شده تا ایشان باشد که انتخاب کنند کدام یک از این دو کیفیت به کارش خواهد آمد. در اوایل مرداد ۱۴۰۲ اگر میزان فروش شما در طول یک ماه بیشتر از ۱۰۰ کارتون باشد هر کارتون ۹ کیلویی ۷۸۰ هزار تومان جنس سوپر فاکتور می‌ گردد و اگر میزان فروش شما پایین‌ تر از ۱۰۰ کارتون باشد ۸۰۰ هزار تومان فاکتور خواهد شد که اگر جنس درجه یک را بخواهید هر کارتونی ۳۰ هزار تومان پایین‌ تر خواهد آمد و اگر شما فروشنده واقعی این محصول باشید قطعاً یکی از این دو کیفیت را انتخاب خواهید کرد.

تولیدات اشاره شده با توجه به اینکه این مجموعه در شهرک صنعتی خرمدشت شهر تاکستان قرار دارد قطعاً از کشمش‌های تاکستان خواهد بود و برعکس برخی از کارخانه‌های همین شهر که از ابهر که کشمش آفتابی نامرغوبی تولید می‌کند بار را خریداری و در میان تولیدات تاکستان آن را قاطی می‌ کنند، نخواهد بود. توصیه می‌ شود حداقل برای بار اول یک بار حضوری به کارخانه بیایید کیفیت‌ها را ببینید و مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید داشته باشید.

برای استعلام قیمت و خرید آنلاین انواع کشمش پلویی کارتونی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

برای شروع فصل که حدوداً دو ماه دیگر خواهد بود پیش بینی می‌ کنیم میزان تولید کشمش آفتابی نسبت به سال گذشته بیشتر باشد چرا که باغداران بیشتر مایل هستند این نوع کشمش را تولید کنند تا محصول تیزابی چون کشمش تیزابی بازار خوبی در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نداشت و به همین جهت مایل هستند محصولی را تولید کنند که بازار فروش تضمین شده‌ ای داشته باشد و اصطلاحاً پول نقد باشد تا محصولی مانند تیزابی.

امکان خرید چکی هم در این مجموعه وجود دارد و اگر شما قصد فروش تناژ این محصول را در طول ماه داشته باشید استعلام شماره حساب شما را گرفته و پس از آن تحقیقات محلی هم انجام می‌ شود. اگر شخص مورد اعتمادی باشید قطعاً می‌توانیم با شما کار کنیم و با دادن بار باکیفیت و نمایندگی در ادامه کار تضمین فروش آن را بالاتر ببریم. متاسفانه خیلی از کارخانه‌ داران ایرانی رفتار درستی برای نگه داشتن مشتری خود ندارند و با وجود اینکه خریدار خوبی در شهر مورد نظر برای محصولش وجود دارد اما به اشخاص دیگری هم، در همان شهر، همان برند را می‌ فروشند و باعث آزرده خاطر شدن شخص خریدارشان خواهند شد.

قیمت کشمش پلویی آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما