کشمش افتابی تاکستان | خرید، فروش و قیمت عمده

اگر به دنبال خرید کشمش افتابی تاکستان هستید این مورد را بدانید که مجموعه تولیدی کشمش آراد اقدام به فروش این محصولات با قیمت عمده و جزئی کرده و این محصولات را هم در قالب بسته‌ بندی شده کارتونی یعنی همان بوجاری شده و هم به صورت دستچین باغدار در قالب بسته‌ بندی کیسه‌ ای به فروش می‌ رساند.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

کشمش افتابی تاکستان

یکی از محصولاتی که در کشورمان در حجم قابل توجهی تولید می‌ شود کشمش آفتابی نام دارد که این محصول برعکس تمامی کشمش‌ های دیگر که فقط باید به صورت بوجاری شده در کارخانه فروش آن انجام گیرد به صورت بوجاری نشده و دستچین باغدار هم در بازار موجود بوده و مشتری برایآن بسیار است هرچند نمونه دوم را فقط خریداران آبگیری به دنبال تهیه آن هستند اما نمونه اول فقط در کارخانه، بوجاری و بسته بندی می‌ شود و فقط برای بازار داخل فروش آن انجام می‌ گیرد چرا که تحت هیچ عنوانی نمی‌ شود از این محصول برای صادرات استفاده کرد.

برای استعلام قیمت روز کشمش آفتابی می توانید مستقیما با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

تقریباً در تمامی مناطقی که انگور در اختیار دارند این کشمش هم تولید می‌ شود که می‌ توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان، ابهر استان زنجان، قوچان استان خراسان و بوانات استان فارس اشاره نمود که اگر قرار باشد از نظر کیفی به این محصول نگاه کنیمیعنی منطقه‌ ای که بالاترین کیفیت این نوع کشمش ها را تولید می‌ کند قطعاً باید نام تاکستان استان قزوین را نام ببریم که مشتری اگر به دنبال جنس باکیفیت و مرغوب می‌ گردد قطعاً باید از تولیدات همین منطقه خرید خود را انجام دهد.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

برتری تولیدات تاکستان نسبت به سایر مناطق به سه جهت است یک به جنس خاک این منطقه برمی‌ گردد و اینکه انگور دیرتر از سایر مناطق در کشورمان چیده می‌ شود و اصطلاحاً کاملا رسیده و قوام یافته است و موضوع دوم حساسیت کارخانه داران تاکستانی نسبت به مراکز تولیدی سایرمناطق است که روی برند خود حساسیت و توجه بیشتری دارند. البته این به این معنی نیست که در تاکستان تمامی کارخانه‌ ها جنس باکیفیت تولید می‌ کنند خیر، موردی را داریم که کارخانه دار بار آفتابی را از ابهر خریداری کرده که طبیعتاً محصولات آن منطقه ارزان‌ تر و کم کیفیت تر از تولیدات تاکستان است و در میان بار تاکستان مخلوط کرده و تحویل مشتری می‌ دهد آن هم با برند تاکستان.

محصول آفتاب خشک فله ای و تمیزنشده ⇓

کشمش افتابی تاکستان

خرید کشمش مستقیم از کارخانه

ویژگی ممتاز مجموعه تولیدی کشمش آراد که شما در یکی از سایت‌ های آن قرار دارید این است که شخص مدیر فروش کارخانه که عضو هیئت مدیره آن نیز هست در صفحات این سایت حضور داشته که منظور شماره تماس ایشان است و شما با ارتباط گرفتن با ایشان می‌ توانید مشاوره رایگان بگیرید، در مورد بسته‌ بندی کشمش سوال کنید، صادرات محصول را پیگیر باشید و هرگونه موردی که به کشمش مربوط باشد را ایشان پاسخگو هستند که اگر نتوانستند پاسخ شما را بدهند در شبکه‌ های اجتماعی نظیر واتساپ یا تلگرام می‌ توانید برای ایشان پیغام بگذارید.

برای استعلام قیمت و روش خرید کشمش آبگیری با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

خیلی از سایت های دیگر و پیج‌ های اینستاگرامی همگی دلال و واسطه‌ اند و این رویه یعنی ارتباط مستقیم با مشتری را حدود ۷ سال پیش مجموعه تولیدی کشمش آراد یعنی دقیقاً از همان زمانی که کارخانه را تاسیس نمود ایجاد کرده تا بتواند واسطه را حذف کند و بار را مستقیم به دست مشتری برساند و امکان خرید حضوری و درب کارخانه را نیز به همین جهت برای مشتری قرار داده‌ ایم تا بتواند اطمینان خاطر کسب نماید که می‌ تواند خریدش حضوری و بدون واسطه باشد به صورت کلی این مورد را بدانید اگر با هر شخصی که قصد دارید ارتباط بگیرید و از طریق آن شخص کشمش سفارش دهید بگویید که که می‌خواهم حضوری به کارخانه بیایم اگر به راحتی پذیرفت بدانید که با یک مرکز تولیدی وارد معامله خواهید شد در غیر این صورت آن شخص واسطه و دلال است.

علاوه بر کشمش آفتابی که در بالا به آن پرداختیم کشمش تیزابی برای صادرات و بازار داخل، کشمش طلایی انگوری برای صادرات، کشمش پشت لیزری آفتابی برای بازار داخل، مویز فخری، شانی و بش برای بازار داخل و شیره کشمش را می‌ توانید در این مجموعه با کیفیتی بسیار بالا تهیه نمایید که امکان خرید چکی و اعتباری هم برای مشتریان موجود است البته پس از استعلام شماره حساب شما.

محصول آفتاب خشک فله ای و دست چین باغدار دارای پکتین ⇓

خرید کشمش مستقیم از کارخانه

قیمت کشمش افتابی کشمش آراد

در حال حاضر که در اواسط آذر ۱۴۰۲ هستیم قیمت انواع کشمش که در اواسط مهرماه رشد قابل توجهی کرده بود خدا را شکر در اواخر آبان استپ کرده و روند کاهشی خود را آغاز کرده است. کار تا حدی بیخ پیدا کرد که جناب آقای مصطفی عینی به عنوان مدیر فروش همین کارخانه در صفحه رسمی اینستاگرام این شرکت (aradraisin@) تعطیلی کارخانه را تا مدت نامشخصی اعلام کرد و از بنکداران و مراکز پخش خواست که خرید نکنند تا قیمت‌ ها واقعی شود و خدا را شکر در حال حاضر قیمت‌ ها مسیر نزولی را در پیش گرفته است.

کار تا جایی پیش رفت که قیمت فله کشمش آفتاب خشک تاکستان که گرانترین بار آفتابی کشورمان را دارد به ۹۷ هزار تومان رسید ولی در حال حاضر بهترین کیفیت آن با قیمت۸۵ هزار تومان معامله می‌ شود که پیش بینی ما این است که قیمت فله به حدود ۷۰ هزار تومان برسد که با این قیمت شرایط مناسب و مساعد پیش خواهد رفت که امید است به این قیمت هم برسیم چون هم باغدار به سود خود می‌ رسد و هم بازار کشش خرید آن را دارد. باور کنید کشمش کالای اساسی نیست و مردم به راحتی می‌ توانند آن را حذف کنند، خطاب این صحبت دلال‌ ها هستند اگر کشمشی نباشد که شما بخواهید دلالی کنید چه محصولی برای شما باقی خواهد ماند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید اینترنتی کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

اما در تاریخ اشاره شده اگر بخواهیم قیمت روز این محصولات را اشاره کنیم با وجود اینکه اعتبار آنها فقط ۲۴ ساعت است و شما قبل از هر سفارشی باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید، اما باید بدانید که قیمت:

  • کشمش آفتابی بیدانه دست چین و کاملا تمیزشده باغدار حاوی پکتین (یعنی شسته نشده)        کیلویی۹۵ هزار تومان

 

  • کشمش آفتابی بیدانه شسته شده و کاملاً تمیزشده         کیلویی۷۵ هزار تومان

 

  • و کشمش پلویی کارتونی جنس سوپر در کارتون‌های ۹ کیلویی که در واقع هشت و نیم کیلو کشمش خالص درون آن است یک میلیون و صد هزار تومان

درب کارخانه فاکتور می‌ شود.

محصول پلویی بوجاری شده آفتابی در کارخانه ⇓

قیمت کشمش افتابی کشمش آراد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما