مرکز تولید کشمش صادراتی

مجموعه تولیدی کشمش آراد در واقع مرکز تولید انواع کشمش صادراتی در تاکستان استان قزوین می باشد و مشتریان می توانند نیاز خود را به این محصولات با کیفیت بالا درب کارخانه تامین نمایند.

 

محصول طلایی، لوکس ترین کشمش صادراتی ایران ⇓

تولید کشمش صادراتی

تولید انواع کشمش صادراتی

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش صادراتی در کشورمان محسوب می‌ شود و درصد قابل توجهی از میزان صادرات این محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می‌ دهد که حدود ۲۰ کارخانه کار فرآوری و بسته‌ بندی آنها را و نیز بارگیری و ترانزیت انواع کشمش را انجام می دهند.

 

مجموعه تولیدی کشمش آراد هم یکی از آنها می باشد که در این شهر واقع شده و به صورت کلی در زمینه تولید انواع کشمش پلویی که برای صادرات بسیار مناسب هستند فعالیت دارد، محصولاتی که در رنگهای طلایی، کهربایی روشن، کهربایی تیره و سرخ موجود می باشد.

 

به صورت کلی کیفیت تولیدات شهر تاکستان در ایران سرآمد می باشد و آن به علت میزان قند محصولات و چیدن انگور در وقت مناسب خواهد بود. به این صورت که سرما در این شهر دیرتر وارد شده و شرایط را برای چیدن انگور حتی تا اواخر شهریورماه هم مهیا می‌ کند اما در خیلی از مناطق مانند ابهر و یا ملایر این موضوع نهایتا تا اواسط شهریورماه انجام خواهد شد.

 

از طرفی دستگاه سورتینگ لیزری این مرکز فقط ۴ سال تا به الان که در اواخر سال ۱۴۰۰ هستیم کار کرده و دستگاهی که به زودی بر روی خط تولید چیده شده و بسیار پیشرفته است و از ایتالیا واردات آن صورت گرفته ایکس‌ ری می باشد که جذب آهن هم با آهنربای بسیار دقیق بر روی خط انجام می‌ دهد که این موضوع مناسب برای کشورهای اروپایی می باشد.

محصول خرمایی یا همان تیزابی بدون گوگرد که یکی از کشمش های صادراتی ایران می باشد. ⇓

مرکز تولید کشمش

مرکز فروش کشمش صادراتی

علاوه بر این که در این مرکز تولید محصولات اشاره شده انجام می شود بلکه فروش مستقیم و از تولید به مصرف آنها نیز در دستور کار قرار دارد و شما به صورت مستقیم می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی بگیرید و درخواست ثبت سفارش داشته باشید.

 

شما وقتی که با مدیر فروش کارخانه ارتباط تلفنی گرفتید باید به روز استعلام قیمت نمایید هر گونه سوالی که در مورد صادرات آنها پیش می‌ آید را بپرسید و رفع ابهام کنید و یا نمونه به صورت فیزیکی دریافت نمایید و آن را برای خریدارتان بفرستید چون بار طبق همان نمونه برایتان ارسال می شود و در نهایت جهت ملاقات حضوری با ایشان هماهنگی داشته باشید.

 

کشمش صادراتی در این مرکز در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شود که مطابق با نظر مشتری می‌توان آنها را در کارتون های ۵ کیلویی خالص هم بسته بندی نمود که البته بر عکس تمامی کارخانه‌ های کشمش در ایران که اجازه حضور خریدار را در حین تولید به شما نخواهند داد در این مرکز این امکان برای شما مهیاست و شما می توانید در زمان فرآیند تولید در کارخانه حضور داشته باشید.

 

موضوع بسیار مهم دیگر این است که می توان کشمش صادراتی را که قطعاً باید به صورت بی دانه و بدون هسته باشد در کارتون هایی که راه های ارتباطی شما و یا برندتان بر روی آن حک گردیده پر شود که این موضوع بحث مجزایی است و شما می توانید با مدیر فروش کارخانه جهت استعلام اطلاعات در مورد آن تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما