مرکز توزیع کشمش آفتابی به صورت عمده

مرکز تولید و توزیع کشمش آفتابی به صورت عمده و جزئی در این سایت واقع شده است و مشتریانی که قصد تهیه این محصولات را به صورت بدون واسطه از کارخانه دارند می توانند با واحد فروش این مرکز ارتباط بگیرند.

 

محصول آفتابی فله ای دارای دم ⇓

کشمش آفتابی عمده

تولید کشمش آفتابی در تاکستان قزوین

منطقه تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می شود و بیشترین میزان حجم تولیدات این منطقه بر پایه انواع کشمش پلویی استوار است اما اگر قرار باشد بیشترین میزان تولید یک نوع محصول را در این شهر نام ببریم قطعاً باید نام کشمش آفتابی را بیاوریم.

 

محصول آفتابی منطقه تاکستان، شال، نرجه و اسفرورین که همگی با هم تاکستان شناخته می‌شود بهترین کیفیت موجود این نوع محصولات را در کشورمان به خود اختصاص می دهد و مشتریان زیادی از سراسر ایران به دنبال خرید و تهیه آن می باشند.

 

نکته مهم در مورد این محصول این است که کشمش آفتابی هم به صورت فله ای که دارای دم و شاخه است و همان محصول می باشد که باغدار و کشاورز آن را از انگور به دست آورده به فروش می‌رسد و هم فرآوری شده آن در کارخانه که به آن کشمش پلویی آفتابی می گویند و رنگی سرخ هم دارد.

 

اگر محصولات را به صورت فله ای می خواهید در کیسه و گونی بسته بندی آنها انجام می‌گیرد که بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو وزن آن خواهد بود اما  اگر آن را به همان صورت فرآوری شده در کارخانه بخواهید کارتون های آن ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص خواهد بود که هر دوی این محصولات در این مجموعه و درب کارخانه امکان خرید و ثبت سفارش آن در حجم عمده و جزئی وجود دارد.

محصول پلویی فرآوری شده در کارخانه ⇓

توزیع عمده کشمش

توزیع کشمش آفتابی درب کارخانه

در مجموعه تولیدی کشمش آراد، محصول آفتابی درب کارخانه به مشتری قیمت داده می شود و شما می توانید علاوه بر اینکه غیرحضوری و سفارش اینترنتی محصول خود را خریداری نمایید تا بار درب انبارتان به شما برسد و شما تسویه نمایید، امکان خرید حضوری در کارخانه هم وجود دارد اما نه برای ۲۰ یا ۳۰ کارتون.

 

با توجه به اینکه قیمت انواع کشمش از شروع فصل تا به الان که در اواسط آذر ۱۴۰۰ هستیم و ۲ ماه و نیم از آن می گذرد رشدی بین ۶۰ تا ۱۰۰ درصدی را تجربه کرده لذا محصول اشاره شده هم از این افزایش ها در امان نبوده و در حال حاضر کشمش پلویی کارتونی ۴۰۰ هزار تومان و کشمش آفتابی فله ای کیلویی ۳۰ هزار تومان به فروش می‌ رسد.

 

نکته بسیار مهمی که پس از افزایش نرخ های موجود بر روی انواع کشمش باید به آن توجه ویژه داشت این است که متاسفانه وقتی محصولی در کشورمان گران شد کلاهبرداری های متفاوتی ممکن است اتفاق بیفتد تا عرضه کننده و فروشنده به هر طریقی بار خود را بفروشد. البته نه این که همین کار را می کنند ولی درصد قابل توجهی متاسفانه این کار را انجام می دهند. مثالی در پایین ذکر می کنیم:

 

برخی از کارخانه های صاحب نام تاکستان از زمانی که قیمت این محصولات افزایش پیدا کرد به عنوان مثال در میان کارتون پلویی آفتابی، محصول ملایر را هم که دارای قیمتی پایین تر است قاطی می کنند تا به این صورت بتوانند گوی رقابت را از سایر تولیدکنندگان بربایند. این اطمینان به شما داده می‌شود در این مجموعه هم امکان انجام این موضوع وجود دارد که آن هم دقیقاً با رضایت مشتری انجام خواهد شد وگرنه به صورت پیش فرض تمامی تولیدات این مجموعه ۱۰۰ درصد از کشمش های تاکستان فرآوری و بسته بندی خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما