قیمت مویز قرمز بدون هسته از تولید به مصرف

اگر به دنبال استعلام قیمت مویز قرمز بدون هسته هستید بدانید که این محصولات از تولید به مصرف در مجموعه تولیدی کشمش آراد تولید می شوند و می توانید نرخ آن را جویا شوید و در صورت صلاحدید اقدام به خرید داشته باشید.

کشمش مویز

کشمش مویز هم مانند خود کشمش از راه خشک کردن انگور تولید می شود اما انگور هایی که برای تولید محصول اشاره شده مورد استفاده قرار می گیرد به نوعی خاص و دارای خواص جداگانه‌ای نسبت به آن انگورهایی هستند که از آنها فقط کشمش تولید می شود.

انواع کشمش از راه آفتابی کردن، تیزابی کردن و سایه خشک تولید می شود اما به صورت کلی مویزها بیشتر به صورت طبیعی تولید می شوند که در واقع همان راه آفتابی و سایه خشک تولید کردن می باشد یعنی بیشتر مردم می پسندند مویز به صورت طبیعی تولید شده باشد.

مویز قرمز هسته دار به صورت پاک شده دستی و سنتی ⇓

کشمش مویز

مشخصه کشمش مویز

شاید تنها مشخصه ای که بتوان کشمش مویز را از کشمش متمایز کرد سایز آن می باشد و به صورت کلی این محصول نسبت به کشمش و انواع آن درشت تر هستند اما نه اینکه همیشه این اتفاق بیفتد اما به صورت کلی این مورد صدق خواهد کرد.

اما موضوع مهم دیگر این است که ما به صورت کلی یا مویز قرمز داریم و یا مویز سیاه که در نمونه سیاه هم هسته دار آن موجود است و هم بدون هسته آن اما ما فقط مویز قرمز هسته دار داریم و چیزی به نام بدون هسته در میان این محصول وجود ندارد.

مشخصه کشمش مویز

قیمت مویز قرمز در زمستان  ۱۴۰۱

ابتدا لازم است این مورد گفته شود که ما در کشورمان انواع مویز قرمز را در اختیار داریم و در حجم زیادی هم تولید می شود که می توان به فخری، دشمن زیاری، رطبی، بش و غیره اشاره نمود.

در مجموعه تولیدی کشمش آراد فقط نمونه مویز فخری و بش موجود است که یا می‌تواند به صورت فرآوری شده سنتی و با دست کارگر باشد که کاملاً تمیز و الک شده است و یا به صورت فرآوری نشده که همان با دم و شاخه می باشد که این دیگر بستگی به سفارش شما دارد.

نرخ محصول فخری به صورت فرآوری شده ۴۵ هزار تومان و بش به صورت فرآوری شده با دو کیفیت مختلف کیلویی ۵۰ و ۵۸ هزار تومان می باشد و نمونه تمیز نشده عموماً ۱۰ درصد ارزان تر است.

مویز تیزابی که میزان کمی از آن هر ساله تولید می شود. ⇓

قیمت مویز قرمز در زمستان  ۱۴۰۱

امکان خرید جزئی انواع مویز

این امکان به شمای مشتری در این مجموعه داده شده است که بتوانید خرید جزئی هم داشته باشید و به صورت کلی رسالت مجموعه تولیدی کشمش آراد فروش عمده و بالاست، اما فروش و سفارش جزئی هم برای مشتری ارسال می کند.

مویز قرمز با شرایطی که در بالا گفته شد و انواع سیاه رنگ این محصول را می توانید پس از استعلام قیمت گرفتن آن از مدیر فروش کارخانه ثبت سفارش نمایید و یا آن را به صورت حضوری دریافت کنید و یا به صورت سفارش اینترنتی و غیرحضوری.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما