قیمت روز خرید کشمش در کارخانه ملایر

جهت خرید انواع کشمش بسته بندی شده کارتونی و یا فله ای و در کیسه در کارخانه ملایر ابتدا باید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید و سپس استعلام به روز قیمت نمایید. امکان خرید حضوری و نیز غیر حضوری در هر شهری از ایران که باشید برایتان ممکن بوده و شما می توانید سفارش خود را حتی در شهرتان دریافت نمایید.

خرید کشمش ملایر

انواع کشمش تولید شده در ملایر همدان

ملایر استان همدان نیز به مانند تاکستان قزوین از برترین تولیدکننده های اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌شود و از دو شهر نام برده شده صادرات و فروش در بازار داخلی در حجم بالایی صورت می‌گیرد تا جایی که حدود ۵۰ درصد تمام کشمش‌ های ایران مربوط به همین منطقه می باشد.

 

تقریباً تمام محصولاتی که تاکستان تولید می کند ملایر نیز دارد اما با یک تفاوت اصلی و آن هم کیفیت پایین تر کشمش ملایر نسبت به کشمش تاکستان  است که تقریباً تمام مشتریان صادراتی و داخلی این موضوع را به خوبی می‌دانند که آن هم در دو علت کلی خلاصه می گردد:

  1. باغداران ملایری با وسواس کمتری اقدام به خشک کردن این محصولات می ‌کنند.
  2. کارخانه های ملایر نیز دقیقاً مانند مورد اول عمل می کند که باعث شده خروجی محصول مرغوب و ممتاز نشود.

 

از اصلی ترین تولیدات ملایر باید به کشمش پلویی، کشمش تیزابی، کشمش انگوری، مویز فخری و کشمش های فله آفتاب خشک اشاره نمود که این محصولات هم به صورت فرآوری شده و در کارتون به فروش می‌رود و هم به صورت فرآوری نشده و در کیسه و گونی.

قیمت کشمش ملایر

استعلام قیمت به روز انواع کشمش

به جهت اینکه شمای مشتری بتوانید به روز قیمت انواع کشمش و مویز را داشته باشید شماره تماس مدیر فروش کارخانه را در صفحات این سایت قرار دادیم تا شما با ایشان بتوانید به صورت تلفنی صحبت کنید و هرگونه اطلاعاتی که مربوط به محصول می‌شود را از ایشان دریافت نمایید.

 

علاوه بر محصولات ملایر، کشمش های تاکستان را که نیز از نظر کیفی بالاتر از ملایر می باشد را نیز در اختیار داشته و آن را در حجم وسیع در کشورمان و نیز صادرات بسته بندی می کنیم. لازم به ذکر است که نوع بسته بندی کارتونی می باشد و ۵ لایه و ۳ لایه بوده و در وزن های ۹ کیلویی برای بازار داخل و ۵ و ۱۰ کیلویی برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

پس از استعلام قیمت محصولات، از طریق یکی از شبکه های اجتماعی فیلم اصلی خود بار را از واحد فروش دریافت نمایید و این اطمینان را به شما می دهیم که باری که برایتان ارسال می شود مطابق همان نمونه فیلم خواهد بود و حتی اگر برای صادرات کشمش این محصولات را در نظر داشته باشید نمونه فیزیکی بار نیز برایتان ارسال می شود تا همان ملاک اصلی کار قرار گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما