قیمت روز انواع کشمش تولید ملایر همدان

جهت استعلام قیمت روز انواع کشمش تولید ملایر استان همدان که در کنار شهر تاکستان قزوین از بهترین تولیدکننده های این محصولات در ایران محسوب می شود می توانید با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید.

قیمت کشمش ملایر

انواع کشمش تولید ملایر همدان

ملایر استان همدان در کنار شهر تاکستان از تولید کننده های انواع کشمش در ایران محسوب می‌شود و محصولات خود را علاوه بر اینکه در بازار داخلی عرضه می کند برای صادرات نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

تقریباً نیمی از کشمش های موجود در بازار ایران و صادرات از همین دو منطقه بوده و از نظر انواع این محصولات نیز کاملا شبیه به هم هستند یعنی هر محصولی که منطقه ملایر در اختیار دارد و تولید می کند شهر تاکستان نیز آن را تولید می کند اما با یک تفاوت عمده و آن اینکه:

کشمش تاکستان از نظر مرغوبیت در سطح بالاتری نسبت به تولیدات ملایر قرار می گیرد و اگر کیفیت بار برای شما در اولویت قرار دارد قطعا باید از محصولات این منطقه خریداری نمایید.

 

اما اگر قرار باشد انواع محصولات ملایر را نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش انگوری زرد
  3. کشمش تیزابی
  4. کشمش خرمایی که در واقع همان محصول تیزابی بدون گوگرد است.
  5. مویز شانی و مویز فخری
  6. و کشمش های فله آفتاب خشک و سایه خشک که به صورت کیسه ای و با دم در بازار عرضه می گردند.

قیمت روز کشمش

قیمت روز انواع کشمش

به علت اینکه مشتری و خریدار دوست دارد با شخص تولید کننده به صورت مستقیم صحبت کند و قیمت به روز دریافت نماید شماره تماس و راه‌های ارتباطی مدیریت فروش کارخانه جناب آقای عینی را در صفحات این سایت قرار داده ایم تا بتوانید برای مقاصد مختلفی که قصد استفاده از کشمش را دارید قیمت مناسب آن مورد را دریافت نمایید.

 

متاسفانه در شرایطی که در آن قرار داریم همه چی به روز در حال نوسان است به همین جهت قیمت ها درج نمی گردد تا خدای ناکرده دچار اشتباه نشوید. شما با ارتباط گرفتن با ایشان علاوه بر استعلام قیمت کشمش می توانید ثبت سفارش کرده و هرگونه سوالی در مورد صادرات و یا فروش در بازار داخلی یا نوع تسویه داشتید از ایشان بپرسید.

 

کارخانه مجموعه کشمش آراد در تاکستان استان قزوین واقع شده است و طبیعتاً محصولاتی که برای صادرات کشمش و یا فروش در بازار داخلی مورد استفاده قرار می دهد از تولیدات همین منطقه هستند اما برای مشتریانی که قصد خرید کشمش ملایر را دارند این مورد نیز قابل انجام است و شما اگر با واحد فروش ارتباط بگیرید، راهنمایی لازم را به شما خواهند کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما