قیمت انواع کشمش درجه یک در تهران

جهت دریافت لیست قیمت انواع کشمش درجه یک در بازار تهران مشتری می تواند با راه های ارتباطی که در صفحات این سایت قرار گرفته شده تماس و پس از مطرح کردن نیاز خویش، خرید درب کارخانه داشته باشد.

کشمش پلویی زرد ⇓

قیمت کشمش درجه یک

تولید انواع کشمش درجه یک

مجموعه تولیدی کشمش آراد که در تاکستان استان قزوین واقع شده کار تولید و بسته بندی انواع کشمش صادراتی و داخلی را در حجم وسیع می تواند انجام دهد و تا روزانه امکان فرآوری حدود ۸ تن بار را خواهد داشت.

 

با توجه به نزدیکی بازار تهران به شهر تاکستان تقریباً اکثر کشمشی که در این بازار عرضه می گردد از تولیدات همین مرکز است که البته از تولیدات ملایر هم استفاده می‌شود اما نه به اندازه شهر تاکستان.

 

وجود حدود ۲۰ کارخانه در این شهر کار فرآوری و بسته بندی انواع تولیدات این منطقه را انجام می‌دهند که یکی از آنها همین مجموعه کشمش آراد بوده که علاوه بر تامین انواع کشمش به صورت فرآوری نشده که با کیسه و گونی هم بسته بندی می شود کشمش کارتونی را هم که به صورت ۹ کیلویی می باشد در این بازار عرضه می کند.

 

انواع محصولات قابل عرضه در این مرکز شامل انواع کشمش پلویی به رنگ های مختلف می باشد که هم جهت صادرات از آن بهره می برند و هم در بازار داخلی آن را به فروش می رسانند که عبارتند از:

  1. کشمش پلویی آفتابی
  2. کشمش تیزابی پلویی
  3. کشمش خرمایی پلویی
  4. کشمش زرد پلویی

که همگی از تولیدات ممتاز همین منطقه و از کشاورزان و باغداران شهر تاکستان، نرجه، شال و اسفرورین که همگی در یک محدوده واقع شده اند خریداری می گردد.

کشمش خرمایی پلویی ⇓

قیمت انواع کشمش

قیمت کشمش در بازار تهران

در حال حاضر یعنی اواسط شهریور ماه ۱۴۰۰ چون هنوز محصول جدید وارد بازار نشده قیمت ها هم دقیقا مشخص نیست اما قطعا افزایش قیمت را خواهیم داشت:

به عنوان مثال صحبتهایی که می شود این است که کشمش آفتابی پلویی درجه یک که در حال حاضر ۲۵۰ هزار تومان هر کارتون فاکتور می گردد به احتمال خیلی زیاد در شروع فصل یعنی چیزی کمتر از دو هفته دیگر به ۳۰۰ هزار تومان خواهد رسید.

 

بنکداران و مراکز پخش در بازار تهران که در اطراف میدان مولوی هم واقع شده اند عموما از هر کارتون ۲۰ هزار تومان سود می خورند که البته این میزان برای  مراکزی که جزئی فروش هستند بسیار بیشتر است و چیزی حدود ۴۰ درصد به قیمت بار اضافه خواهند کرد.

 

تمامی کشمش های منطقه تاکستان که به صورت کارتونی و فرآوری شده پر می‌شوند بدون دانه و بدون هسته می باشند و از دو روش تیزابی و آفتابی انگورهای این مراکز تبدیل به کشمش خواهند شد که هر کدام از آنها مشتریان خاص خود را نیز دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما