عمده فروشی کشمش پلویی بی دانه صادراتی

عمده فروشی کشمش پلویی بی دانه و صادراتی از بهترین تولیدات تاکستان قزوین، ملایر همدان و ملکان آذربایجان شرقی در این مرکز آغاز شده است و مشتریانی که قصد خرید بدون واسطه از کارخانه را دارند می توانند از این فرصت استفاده نمایند.

عمده فروشی کشمش پلویی

انواع کشمش پلویی صادراتی

به صورت کلی به هر نوع کشمشی که گرد یا بیضی شکل باشد و البته بی دانه یا بی هسته کشمش پلویی می گویند که تقریباً اکثر مناطقی از ایران که انگور تولید می کنند این محصول را نیز تولید می‌کنند، چون علاوه بر اینکه برای امور صادراتی مناسب است بلکه برای بازار داخل هم خریداران بسیاری دارد.

 

از طرفی یکی از مشخصاتی که در کشمش پلویی صادراتی باید وجود داشته باشد این است که بتوان آن را برای مدت طولانی دپو یا انبار نمود به همین جهت این محصولات باید به یک مایع نگهدارنده آغشته شوند تا در مقابل آفات جلوگیری به عمل آورد که آن مایع نگهدارنده نامش تیزابی یا تیزاب می باشد.

 

اما اگر قرار باشد انواع کشمش پلویی که برای امور صادراتی آماده و بسته بندی می شود را نام ببریم ذکر موارد زیر الزامی است:

  1. کشمش پلویی زرد که نام دیگر آن انگوری و کالیفرنی است.
  2. کشمش پلویی تیزابی که به آن سلطانی هم می‌گویند.
  3. و کشمش پلویی خرمایی که در واقع تیزابی است که گوگرد نخورده.

عمده فروشی کشمش صادراتی

عمده فروشی کشمش صادراتی از کارخانه

از آنجایی که این مرکز کارخانه فرآوری و بسته بندی انواع کشمش را در اختیار دارد شما می توانید به صورت مستقیم با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و درخواست ثبت سفارش و یا استعلام هر گونه اطلاعاتی در مورد این محصولات داشته باشید.

 

هر سه محصولی که در بالا به آن پرداخته شد امکان تامین و بسته بندی آن وجود دارد آن هم با بهترین کیفیت ممکن، که این اطمینان را به مشتری می دهیم که حتی می تواند در حین تولید بازدید از خط تولید این مرکز در تاکستان داشته باشد شرایطی را که تقریباً هیچ کدام از کارخانه های دیگر تاکستان و ملایر قبول نخواهند کرد.

 

محصول دوم و سوم که در بالا به آن پرداخته شد از تولیدات اختصاصی منطقه تاکستان استان قزوین است که از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در کشورمان محسوب می‌شود اما از آنجا که این منطقه کشمش پلویی طلایی یا در واقع همان کشمش انگوری را به مانند کیفیت ملکان استان آذربایجان شرقی تولید نمی کند لذا ناچار هستیم که بار را به صورت فله از کشاورزان ملکان در کیسه خریداری کنیم تا کارهای فرآوری و بسته‌بندی آن را در کارخانه تاکستان انجام دهیم.

 

اما یک مورد بسیار مهم باقی می ماند و آن این است که:

با کیفیتی که در این مرکز بار به دستتان می رسد این تضمین به شما داده می شود که قیمتی ارزان تر از آن پیدا نخواهید کرد، کیفیتی که البته فقط در تاکستان قزوین تولید می گردد نه در شهرهایی مانند قوچان یا ملایر که کیفیت تولیدی این مناطق یک درجه پایین تر است که طبیعتاً باید قیمت آن هم پایین‌تر باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما