قیمت امروز کشمش پلویی قرمز

جهت دریافت قیمت امروز کشمش پلویی قرمز می توانید با مدیر فروش و بازرگانی مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط گرفته و محصول مورد نیاز خود را درب کارخانه به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید.

 

پهن کردن انگور در مقابل آفتاب جهت تولید محصول آفتابی ⇓

قیمت امروز کشمش

تولید کشمش پلویی قرمز

کشمش پلویی انواع مختلفی دارد و این محصولات در رنگ‌های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و قرمز موجود است که یک اشتراک بین همه آنها وجود دارد و آن وجود یک انگور یکسان برای تولید محصولات اشاره شده است و نام آن انگور انگور بی دانه می باشد.

 

هر کدام از کشمش پلویی های اشاره شده در بالا مصارف خاص خود را دارد و هم جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارد و هم جهت صادرات و منطقه تاکستان استان قزوین به همراه ملایر استان همدان در زمینه تولید محصولات اشاره شده در کشورمان سرآمد می‌ باشند.

 

یکی از این نوع محصولات کشمش پلویی قرمز نام دارد در واقع این محصول همان کشمش پلویی آفتابی است که آن را در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص در بازار ایران خریداری می‌ کنیم و این محصول بیشتر جهت فروش در بازار داخل کاربرد دارد تا امر صادرات.

 

روال تولید آن هم به این صورت است که ابتدا باغدار و کشاورز انگوری که در شهریورماه چید را برای تولید کشمش آفتابی بر روی زمین پهن می کند تا نور آفتاب انگور را طی دو الی سه هفته تبدیل به محصول مورد نظر کند حال که کشمش تولید شد جهت فرآوری به کارخانه می فروشد و مرکز تولیدی کارهای شستشو و بسته بندی محصول اشاره شده را انجام می دهد.

محصول پلویی فرآوری شده در کارخانه ⇓

کشمش پلویی قرمز

قیمت امروز محصول پلویی قرمز

در حال حاضر که در اواسط دی ماه ۱۴۰۰ هستیم و از شروع فصل حدود ۳ ماه می‌گذرد، این مدت شاهد نوسانات شدید انواع کشمش بودیم که بیشتر افزایشی بود تا کاهشی. به عنوان مثال کشمش پلویی قرمز که تا اواسط تابستان هر کارتون ۹ کیلویی ۲۴۰ هزار تومان فاکتور می شد در حال حاضر هر کارتون ۳۷۰ هزار تومان قیمت می‌خورد.

 

جهت استعلام قیمت روز انواع کشمش هم می توانید با شماره تماس مدیر فروش کارخانه که علاوه بر این سمت، کار بازرگانی و صادرات مجموعه را نیز انجام می دهد ارتباط بگیرید و علاوه بر مورد انجام شده مشاوره در مورد این محصولات هم داشته باشید.

 

کارتون کشمش پلویی در داخل ایران اگر از تولیدات تاکستان باشد همیشه به صورت ۸.۵ کیلو خالص است اما در شهری مانند ملایر محصولات اشاره شده را در کارتون های ۸ کیلویی و یا ۸ کیلو و ۲۰۰ گرمی خالص پر می کنند که اگر برای اولین بار قصد خرید این محصولات را دارید باید بدان توجه ویژه داشته باشید.

 

مورد مهم دیگر این است که با افزایش نرخ محصولات اشاره شده متاسفانه حتی برخی از کارخانه های تاکستان هم که ادعای کیفیت در محصولات خود داشتند، برای پایین آوردن قیمت محصول خروجی خود جنس ضعیف که عموماً از تولیدات ابهر و ملایر است در میان کشمش های خود قاطی می کنند و به این صورت باعث می‌شوند که هر کارتون، ۲۰ هزار تومان ارزان‌ تر به مشتری قیمت داده شود، در صورتی که واقعیت چیز دیگری است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما