قیمت امروز کشمش آفتابی درجه یک

جهت دریافت استعلام قیمت امروز کشمش آفتابی درجه یک مشتری می تواند با واحد فروش کارخانه فرآوری این محصولات که راه های ارتباطی ایشان در صفحات این سایت قرار داده شده است تماس بگیرد و یا حتی ثبت سفارش نماید.

 

محصول آفتابی فله ای دارای دم و شاخه ⇓

قیمت کشمش آفتابی

تولید کشمش آفتابی در این مجموعه

کشمش آفتابی از جمله محصولاتی به شمار می‌رود که تقریباً در تمام مناطقی از کشورمان که انگور تولید می کنند هم تولید می شود. به واقع باغدار و کشاورز وقتی که انگور در شهریور ماه را که زمان آن البته متغیر است می چیند آن را یا بر روی کف باغ و یا بر روی آسفالت پهن می‌ کند تا شدت نور آفتاب محصول را طی دو الی سه هفته تبدیل به کشمش کند.

 

وقتی که محصول تولید شد ممکن است دو حالت برای آن پیش بیاید:

  1. امکان دارد به همان صورت فله ای که باغدار و کشاورز آن را در درون گونی و کیسه پر می‌ کند و محصول ممکن است تمیز نشده و دارای دم و شاخه باشد به فروش برسد.
  2. و یا اینکه آن را برای فرآوری به کارخانه می فروشند و مرکز تولیدی محصول را بر روی خط تولید انداخته تا کارهای شستشو و سورتینگ روی محصول انجام شود و در انتها کیفیت درجه یک آن با نام کشمش پلویی در کارتون پر گردد.

 

منطقه تاکستان استان قزوین و ملایر استان همدان در زمینه تولید محصول آفتابی در ایران از نظر میزان حجم و خرید و فروش سرآمد می باشند و این محصولات را که بیشتر جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد در کارتون های ۹ کیلویی یا همان ۸.۵ کیلو خالص بسته بندی و در بازار عرضه می‌ کنند.

محصول پلویی در واقع همان آفتابی فرآوری شده در کارخانه ⇓

کشمش آفتابی درجه یک

قیمت امروز محصول آفتابی

دو منطقه اصلی تولیدکننده کشمش آفتابی را در بالا عنوان کردیم ولی باید مشتری این را بداند که اگر به دنبال خرید جنس باکیفیت و مرغوب می گردد قطعاً باید از تولیدات تاکستان خرید خود را انجام دهد اما اگر به دنبال محصولی است که قیمتی معقول در کنار کیفیتی طبیعتاً پایین تر از نمونه تاکستان داشته باشد تولیدات ملایر بسیار به کار خواهد آمد.

 

مورد مهم بعدی بحث افزایش نرخ این محصول از شروع فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ که حدود ۵ ماه از آن می گذرد است. متاسفانه حدود ۶۰ درصد رشد قیمت در مورد این محصول داشتیم و همین موضوع باعث شده خرید و فروش کشمش در کل کشور میزانش پایین آمده باشد و حتی برخی از کارخانه ها ممکن است روزهایی را در ماه تعطیل باشند.

 

در حال حاضر قیمت کشمش آفتابی در نمونه فله ای که دارای دم و شاخه است و تمیز نشده در کیسه کیلویی ۲۹ هزار تومان و کشمش پلویی که کاملاً فرآوری شده است و در کارتون بسته بندی آن انجام می گیرد در بالاترین کیفیت ممکن ۳۷۰ هزار تومان و کیفیت درجه یک ۳۶۰ هزار تومان درب کارخانه قیمت خواهد خورد.

 

این مجموعه هم در تاکستان استان قزوین فعالیت دارد و طبیعتاً نرخ هایی که اعلام می‌شود مربوط به درب کارخانه خواهد بود که شما اگر قصد خریدتان حجم بالا است می توانید حضوری به کارخانه تشریف بیاورید ولی از آنجایی که امکان ارسال حداقل ۲۰ کارتون هم برخلاف دیگر کارخانه های کشمش در این مجموعه وجود دارد سفارشات عموماً با باربری و یا حتی وانت و نیسان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما