فروش کشمش پلویی صادراتی درجه یک به عمان

فروش کشمش پلویی بی دانه با کیفیت صادراتی و درجه یک به کشور عمان از طریق این مرکز و این سایت که کارخانه دار کشمش در تاکستان قزوین می باشد انجام می شود و مشتریان می توانند خرید بدون واسطه و مستقیم از مرکز تولیدی داشته باشند.

فروش کشمش صادراتی

کشمش پلویی مناسب کشور عمان

کشور عمان یکی از کشورهای عربی محسوب شده و با توجه به اینکه رابطه ایران با این کشور بسیار مناسب است می توان آن را به عنوان پلی برای سایر کشورهای عربی در نظر گرفت. محصولات غذایی بسیاری از ایران به سمت این کشور ارسال می شود که یا به صورت مستقیم با همان بسته بندی و یا این که در بسته بندی مجزا انجام و صادراتش انجام می‌شود.

 

اما کشمش نیز یکی از این محصولات بوده و مهم ترین نوع این محصول برای امور صادراتی، کشمش پلویی زرد یا همان کشمش انگوری طلایی می باشد که همیشه این کشور بهترین کیفیت ممکن را خریداری می کند. پس توجه داشته باشید که اگر قصد خرید از هر مرکز و کارخانه ای را دارید باید بهترین گرید آن را تهیه فرمایید.

 

این محصولات هم در کارتون ۵ کیلویی و هم ۱۰ کیلویی بسته‌بندی و صادر می‌شود و در این مرکز با بهترین کیفیت ممکن و درجه یک فرآوری خواهد شد. لازم به ذکر است کشمش پلویی زرد که در این کارخانه بسته بندی می گردد از باغداران ملکان با دم و شاخه یا همان فله ای خریداری و در کارخانه کشمش آراد در تاکستان قزوین، فرآوری روی آن صورت می گیرد.

 

ملکان و بناب استان آذربایجان بهترین تولید کننده کشمش پلویی زرد نه تنها در ایران بلکه در سرتاسر دنیا محسوب می گردند.

کشمش پلویی صادراتی

فروش کشمش درب کارخانه

این مرکز به صورت مستقیم از تولید به مصرف کشمش خود را عرضه می کند و در موارد بسیاری کار صادرات و صفر تا صد آن را نیز خود انجام می دهد پس اگر قصد خرید هر نوع کشمشی را دارید باید بدانید که قیمت ها، درب کارخانه برایتان لحاظ می گردد.

 

علاوه بر محصولی که در بالا به آن پرداخته شد کشمش تیزابی، کشمش پلویی آفتابی و کشمش خرمایی با بهترین کیفیت ممکن هم در این مرکز آماده می گردد و امکان صادرات هر سه محصولات نیز وجود دارد.

 

برای بحث بسته بندی کارتونی این محصولات در نظر داشته باشید که هیچ شماره تماس و راه ارتباطی روی آنها درج نمی شود و حتی آدرس دقیق کارخانه نیز روی کارتون نیست که این مورد می تواند برای شما بسیار عالی باشد چرا که مشتری نمی تواند ما را پیدا کند و مستقیم از ما خرید کند.

 

اگر در خارج کشور هستید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه از طریق صرافی ها می توانید سفارشتان را به هر میزان که باشد ثبت نموده و پس از آماده سازی بار خودمان با شما تماس گرفته و دو حالت پیش می آید یا اینکه خودتان ماشین میفرستید و بارگیری در کارخانه انجام می شود و یا اینکه ما خودمان بار را برایتان ارسال می کنیم و شما می توانید قبل از گمرک هر منطقه از ایران آن را دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما