عرضه کننده عمده کشمش پلویی بسته بندی

تولید و عرضه کننده عمده کشمش پلویی بسته بندی شده در این سایت حضور دارد و پاسخگوی مشتریانی هست که به دنبال خرید این نوع کشمش با نرخ درب کارخانه از تولیدات مرغوب تاکستان قزوین می باشد.

 

محصول پلویی سرخ رنگ مناسب برای بازار داخل ⇓

کشمش پلویی بسته بندی

کشمش پلویی و انواع آن

اگر در زمینه کشمش فعالیت کرده باشید بارها نام کشمش پلویی را شنیده اید محصولی که برعکس نظر عموم مردم یک نوع کشمش نیست بلکه به  مجموعه‌ ای از این محصولات پلویی گفته می شود که در پایین توضیحات آن داده خواهد شد تا شمای مشتری بدانید که با چه نوع محصولی سروکار دارید.

 

به صورت کلی کشمش ها در ایران به دو دسته تقسیم می شوند یا قلمی و کشیده هستند و یا گرد و بیضی شکل که صحبت ما در اینجا همان محصولات دوم هست که گرد می‌ باشند است و اگر این محصولات را که به صورت بی دانه و بی هسته بوده بر روی خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر سایز آن زیر ۱۰ میل سورت شود به آن کشمش پلویی می گویند.

 

این محصول در رنگ های متفاوتی تولید و در اختیار مردم چه برای فروش در بازار داخل و چه جهت صادرات قرار می گیرد که یکی از بهترین تولیدکنندگان آن می‌توان به تاکستان استان قزوین، ملایر استان همدان و بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی اشاره نمود.

 

رنگ های محصول پلویی ممکن است طلایی، قهوه ای روشن، قهوه ای تیره و سرخ باشد که هر کدام بازار هدف مخصوص به خود را دارند و در اشکال مختلف بسته بندی و درب کارخانه امکان خرید آن در حجم وسیع وجود دارد که مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان استان قزوین نیز یکی از آنها می باشد.

محصول پلویی طلایی (راست) و قهوه ای تیره (چپ) ⇓

عرضه کشمش بسته بندی

عرضه عمده و جزئی محصول پلویی

هر چهار نوع کشمش پلویی که در بالا به آن پرداخته شد در این مجموعه با کیفیت اعلا تولید شده و برای بازار داخل در کارتون های ۹ کیلویی که در واقع ۸.۵ کیلو کشمش درون آن واقع شده و برای صادرات در کارتون های ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی می شوند.

 

به صورت کلی محصول سرخ رنگ پلویی بیشتر جهت فروش در بازار داخلی کاربرد دارد و محصول طلایی رنگ بیشتر جهت صادرات مورد استفاده قرار می گیرد و دو رنگ دیگر هم برای بازار ایران مناسب هستند و هم جهت صادرات از آنها استفاده می کنند.

 

منطقه تاکستان استان قزوین از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش پلویی می باشد و اگر شما جنس باکیفیت و مرغوب می خواهید قطعاً باید از تولیدات همین مجموعه و همین مرکز استفاده کنید ولی اگر بازار هدف شما کشوری متوسط است محصولات ملایر به کار شما بسیار خواهد بود آمد آن هم به علت جنسی متوسط با قیمتی ارزان تر.

 

شما با ارتباط گرفتن با مدیر فروش کارخانه که شماره تماس ایشان در صفحات این سایت قرار داده شده است می توانید سفارش انواع کشمش پلویی را در رنگ هایی که در بالا اشاره شد و بسته بندی هایی که عنوان گردید خریداری کنید و علاوه بر خرید عمده که طبیعتاً روی تناژ خواهد بود امکان خرید این کشمش ها را به تعداد حداقل ۲۰ کارتون هم خواهید داشت و این به نوعی خرید جزئی محسوب می‌شود اما با همان قیمت تناژ برایتان فاکتور خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما