سفارش انواع کشمش آفتابی درجه یک

مشتری و خریدار می تواند سفارش انواع کشمش آفتابی درجه یک و درجه دو را از تولیدات ممتاز تاکستان قزوین در این مرکز داده و بار خود را از طریق باربری کامیونی و اتوبوسی در هر شهری از ایران که باشد دریافت نماید.

سفارش کشمش آفتابی

تولید و بسته بندی انواع کشمش آفتابی

کشمش آفتابی از جمله محصولاتی به شمار می رود که هم ممکن است محصول فرآوری نشده آن که دارای دم و شاخه بوده، سنگریزه در آن است و خاک هم ممکن است به گوشت کشمش چسبیده شده باشد به فروش برود و هم ممکن است محصول فراوری شده آن که کشمش پلویی می گویند فروش آن انجام گیرد.

 

در هر دو محصول، منطقه تاکستان استان قزوین در ایران بهترین است و قطعاً محصولات آن قیمتی بالاتر نسبت به تولیدات سایر مناطق تولید کننده این نوع کشمش در ایران دارا بوده که کاملاً طبیعی است.

 

این مجموعه نیز هر دو محصول بالایی را در اختیار دارد و با بسته بندی کیسه و در گونی و نیز کارتونی فروش آن را انجام می دهد که بر دو نوع هسته دار و بی هسته تقسیم می شود ولی لازم به ذکر است که مشتریان و قند محصول بی هسته بیشتر از نمونه هسته دار خواهد بود.

 

هر ساله با شروع مهر ماه و فصل پاییز محصول جدید آماده و در انبار دپو می‌شود و لازم به ذکر است که این مورد هم گفته شود که تا سال بعد همین موقع یک فصل کشمشی محسوب می شود، پس اگر به دنبال خرید کشمش تازه هستید باید از اوایل مهرماه اقدام به خرید آن داشته باشید.

سفارش کشمش درجه یک

نحوه سفارش انواع کشمش آفتابی

به صورت کلی محصولات آفتابی که در منطقه تاکستان و این مرکز امکان فروش و عرضه آن وجود دارد در موارد زیر خلاصه می شود:

  1. کشمش فخری هسته دار
  2. کشمش عسگری هسته دار و بدون هسته
  3. کشمش آفتابی بی هسته
  4. و کشمش پلویی آفتابی که در کارخانه و خط تولید از محصول آفتابی پس از فرآوری به دست می‌آید و در کارتون عرضه آن انجام می گیرد.

 

تمام محصولات بالا در یک چیز مشترک هستند و آن نوع فرآوری محصول می باشد که کاملاً در آفتاب و زیر نور خورشید تولید آن انجام می گیرد و مدت زمانی که انگور را در مقابل خورشید پهن می‌کنند دو الی سه هفته است که از اواسط شهریورماه شروع و تا هفته اول مهر تولید آن به طول می انجامد.

 

امکان سفارش تمام محصولات بالا از طریق مدیر فروش مجموعه و شماره تماس ایشان که در صفحات مختلف این سایت قرار داده شده امکان پذیر است و شما می توانید علاوه بر اینکه خرید غیر حضوری و سفارش اینترنتی در هر شهری از ایران را داشته باشید، بلکه اگر میزان خریدتان بالاست امکان تهیه حضوری محصول نیز برایتان مهیا می باشد آنهم درب کارخانه یا درب انبار فله در تاکستان.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما