قیمت هر کیلو کشمش مویز تازه خشک شده

مشتری با استعلام قیمت هر کیلو کشمش و مویز تازه که به صورت آفتابی و سایه خشک شده است می تواند اقدام به ثبت سفارش نموده و بار خود را در هر شهری که باشید تحویل بگیرید. شماره تماس مدیر فروش کارخانه جهت ارتباط راحت تر شما در صفحات این سایت قرار داده شده است.

قیمت مویز تازه

بهترین های کشمش مویز در ایران

کشمش مویز نیز به مانند انواع کشمش در بازار ایران بسیار خرید و فروش می شود و مشتریان زیادی برای این محصول هم وجود دارد. البته مشتریان آن از زمانی که نرخ ارز رشد چشمگیری داشت یعنی از اواسط سال ۹۷ به بعد قیمت این محصولات نیز رشد بالایی داشت.

 

از این جهت که درصد زیادی از کشمش مویز هایی که در بازار ایران عرضه می گردد به صورت وارداتی بوده و دقیقاً با نرخ ارز قیمت آن نیز جابجا می شود که از آن جمله می‌توان به مویز ازبک و مویز افغان اشاره نمود که از کشور ازبکستان و افغانستان در حجم بسیاری وارد می گردد.

 

اما مویز های ایرانی به صورت کلی از مناطقی مانند تاکستان قزوین، ملایر همدان، منطقه داراب و دشمن زیاری استان فارس، سردشت استان کردستان و کاشمر استان خراسان می باشد و درصد زیادی از آنها رنگی قرمز داشته و هسته دار هستند. اما میزان تولید مویز سیاه در ایران کم است و به همین جهت نیز اقدام به واردات این محصولات از دو کشور نامبرده در بالا می کنند.

قیمت مویز خشک شده

قیمت هر کیلو مویز تازه و خشک شده

متاسفانه در شرایطی که در آن قرار داریم یعنی اواخر سال ۹۹ قیمت هر چیزی در ایران نوسان دارد و عموماً هم رو به بالاست و به همین جهت نرخ محصولات درج نمی گردد و شماره تماس مدیر فروش را به این جهت قرار دادیم تا شما به روز استعلام قیمت این محصولات را انجام دهید.

 

مورد مهم دیگری که وجود دارد این است که مویزی که شما قصد خرید آن را دارید که ممکن است مویز قرمز باشد یا مویز سیاه بحث بسته بندی آن خواهد بود. مویز سیاه در کارتون پر می گردد که به صورت ۱۰ کیلویی خالص نیز می‌باشد اما مویز های قرمز ممکن است هم به صورت کارتون ۱۰ کیلویی و هم به صورت فله ای و در کیسه بسته بندی و ارسال گردد.

 

شاید بیشترین سوالی که مشتریان از ما برای این محصولات می پرسند این است که آیا باری که شما قصد ارسال آن را دارید تازه و نرم است یا خیر. چیزی که وجود دارد این است که ماهیت واقعی بار را برای مشتری باز خواهیم کرد چون قطعاً دوست نداریم درگیر حواشی بعد از ارسال بار باشیم که قطعاً هم وقت ما را خواهد گرفت و هم وقت مشتری را.

 

توصیه می‌کنیم علاوه بر استعلام قیمت به روز، فیلم خود محصول را از طریق جناب آقای عینی در شبکه های اجتماعی مانند واتساپ دریافت نموده و پس از تایید بار برای هر حجمی که باشد ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما