خرید کشمش ارزان قیمت به صورت عمده و جزئی

خرید کشمش ارزان قیمت به صورت عمده و جزئی در این مجموعه که کار تولید و بسته بندی این محصولات را انجام می دهد ممکن بوده و مشتری می تواند خرید حضوری و یا غیر حضوری داشته باشد.

 

محصول فله ای آفتابی پکتین دار و باکیفیت ⇓

کشمش ارزان عمده

منظور از کشمش ارزان قیمت چیست؟

ابتدا لازم است که این مورد گفته شود که کشمش ها به دو صورت در بازار یافت می شوند و امکان خرید آن وجود دارد. یا آنچه به صورت کشمش فله می‌ باشند که دارای دم، شاخه، خاک، سنگریزه و یا هر چیز دیگری است و فرآوری نشده است و یا به صورت کارتونی و یا سلفونی که کاملاً فرآوری شده و تمیز شده می باشند.

 

در هر دو مورد این واقعیت باید به مشتری گفته شود که چیزی به نام ارزان قیمت در مورد این محصولات صدق نخواهد کرد، چرا؟

به این علت که هر کارخانه کشمشی در ایران وابسته به بار و محصول باغدار و کشاورز است و ایشان هستند که ماده اولیه کارخانه را تامین می کنند، پس ۵۰ درصد کار و قیمت پایه بر عهده کشاورز است.

 

حال موضوع بعدی هزینه‌ های فرآوری، بسته بندی کارتونی، هزینه کارگر، هزینه آب، برق و گاز، هزینه چسب و پلاستیک همه و همه یکسری فرمول های مشخصی دارد که به قیمت نهایی بار اضافه می شود و باعث می گردد آن کشمشی که به دست شما برسد روی یک رنج بخصوصی نرخ گذاری شود.

 

حال هر چقدر کارخانه از کیفیت بار بکاهد قیمت محصول، ارزان تر خواهد شد و هر چقدر به کیفیت آن با چند بار سورت کردن و یا خرید کشمش فله با کیفیت، بیافزاید باعث خواهد شد محصولی که به دستتان می رسد کیفیتی سوپر و طبیعتاً قیمتی گرانتر هم داشته باشد.

محصول فله ای آفتابی که در میان آن جنس ضعیف قاطی شده است. ⇓

خرید جزئی کشمش

خرید عمده و جزئی کشمش

با وجود این که در این مجموعه با یک کارخانه و شرکت تولیدی وارد مذاکره و خرید خواهید شد اما امکان خرید جزئی هم برای مشتری وجود دارد به گونه‌ ای که برای خرید کشمش کارتونی شما می توانید حداقل سفارش ۳۰ کارتون و برای کشمش فله ای حداقل ۱۰۰ کیلو را ثبت سفارش نمایید که بار برایتان از طریق باربری ارسال خواهد شد.

 

از طرفی این موضوع هم در نظر داشته باشید امکان خرید کشمش ارزان قیمت هم در این مجموعه وجود دارد اما یک واقعیتی در مورد آن است که فروشندگان به شما نخواهند گفت و آن قاطی کردن محصولی کم کیفیت و یا بی کیفیت در میان بار اصلی است که این موضوع بیشتر در مورد محصول فله اتفاق می‌افتد تا کارتون شده.

 

به عنوان مثال در حال حاضر که در اوایل اسفند ۱۴۰۰ هستیم قیمت کشمش فله آفتابی سرندزده و کاملاً تمیز بی هسته شسته نشده که پکتین دارد برای تناژ، کیلویی ۳۱ هزار تومان فاکتور می شود که همین محصول را اگر بر روی خط تولید ریخته طبیعتاً شسته می شود و پکتین آن از بین خواهد رفت به دست بیاید کیلوی ۲۴ هزار تومان خواهد شد. حال درصد قابل توجهی از عرضه کنندگان نسبت ۴۰ به ۶۰ از بار ۲۴ و ۳۱ هزار تومانی قاطی کرده و به عنوان مثال ۲۹ هزار تومان به فروش می رسانند که باز هم درصد سود بسیار بالایی نصیبشان می‌شود و مشتری از همه جا بی خبر خرید خود را با عنوان محصول آفتابی پکتین دار می کند در صورتی که در میان آن جنس، با کیفیت پایین و بدون پکتین مخلوط شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما