خرید کشمش ارزان قیمت

خرید کشمش ارزان قیمت با کیفیت بالا به صورت مستقیم و بدون واسطه در این مرکز ممکن شده است و مشتری می تواند خرید حضوری و یا غیر حضوری داشته و این محصولات را یا با بسته بندی کیسه ای و یا در کارتون خریداری نماید.

 

محصول پلویی آفتابی سوپر تاکستان ⇓

خرید کشمش ارزان

تولید انواع کشمش در تاکستان

تاکستان استان قزوین را به عنوان یکی از تولید کنندگان اصلی انواع کشمش در ایران می شناسند و محصولات آن علاوه بر فروش در بازار داخلی جهت صادرات نیز بسیار استفاده می‌ شود که البته کشمش های این منطقه از نظر مرغوبیت و کیفیت حرف اول را در کشورمان می زنند.

 

تولیدات این منطقه بر پایه انواع کشمش پلویی استوار است، محصولاتی که همگی از یک نوع انگور به دست می‌ آیند اما چون روال فرآوری و تولید آنها متفاوت است رنگ و قیمت های متفاوتی هم داشته که بازارهای هدف مختلفی هم به خود اختصاص می‌ دهند.

 

اما همانطور که می دانید کارخانه کشمش در کشورمان صفر تا صد تولید انواع کشمش را انجام نمی‌ دهند بلکه این باغدار و کشاورز است که انگور را تبدیل به کشمش کرده و محصول حاصل که تمیز نشده و فرآوری نشده است به کارخانه فروخته تا این مرکز کارهای شستشو، دم کنی و بسته بندی را روی آن انجام دهد.

 

پس علاوه بر اینکه کشمش کارتونی در این مجموعه عرضه می گردد امکان فروش کشمش فله ای که محصول دارای دم و شاخه است هم موجود بوده و مشتری می تواند خرید آنها را به صورت مستقیم و از تولید و مصرف در مجموعه تولیدی کشمش آراد انجام دهد.

محصول تیزابی طلایی سوپر تاکستان ⇓

کشمش ارزان قیمت

فروش کشمش با قیمت ارزان تر از بازار

چرا در این مجموعه گفته شده است فروش کشمش با قیمت ارزان تر از بازار؟ به این معنی که اگر یک نمونه از هر نوع کشمشی را با کیفیتی مشخص در این مجموعه خریداری کنید و آن را مثلاً با نمونه سایر کارخانه‌ های کشمش در تاکستان هم مقایسه کنید متوجه قیمتی ارزان تر خواهید شد که با وجود کیفیت یکسان این اتفاق افتاده است.

 

و گرنه در مورد این محصولات هر چقدر از کیفیت بار کاسته گردد قیمت آن نیز پایین تر می آید و اگر کشمش ارزان قیمت به دستتان رسید چیز عجیبی نیست. به عنوان مثال برخی از محصولات مانند کشمش قنادی را دقیقاً به همین منوال تولید می‌ کنند و با کم کردن حساسیت دستگاه سورتینگ لیزر باعث می‌شوند که کیفیت درجه ۲ و درجه ۳ انواع کشمش با هم مخلوط شده و به عنوان محصول قنادی به فروش برسد.

 

برای بحث استعلام قیمت به روز، به این مورد توجه داشته باشید که نرخ این محصولات فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد و به همین جهت شماره تماس مدیر فروش کارخانه قرار داده شده تا شما بتوانید این کار را بلافاصله و تنها با یک تماس تلفنی انجام دهید.

 

اما در حال حاضر که در نیمه دوم بهمن ۱۴۰۰ هستیم به عنوان مثال قیمت کشمش پلویی آفتابی با کیفیت سوپر در کارتون های ۹ کیلویی ۳۶۰ هزار تومان و کیفیت درجه یک آن ۳۵۰ هزار تومان و کشمش تیزابی با کیفیت سوپر در‌ کارتون ۹ کیلویی ۳۷۰ هزار تومان و کیفیت درجه یک آن ۳۵۰ هزار تومان درب کارخانه فاکتور می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما