خرید و فروش اینترنتی و آنلاین انواع کشمش و مویز

خرید و فروش اینترنتی و آنلاین انواع کشمش و مویز که آفتابی، سایه خشک و تیزابی می باشند در این سایت که خود کارخانه دار این محصولات در تاکستان استان قزوین است انجام می گیرد و شما می توانید آنها را یا در کیسه و یا در کارتون خریداری نمایید.

فروش اینترنتی کشمش

انواع کشمش و مویز قابل عرضه

در مجموعه تولیدی کشمش آراد که خود کارخانه دار انواع محصولات در تاکستان استان قزوین است این محصولات در شکل و فرم های مختلف بسته بندی و قابلیت عرضه دارد و عزیزانی که قصد این را دارند که به صورت مستقیم با تولید کننده و کارخانه دار وارد همکاری شوند این امکان در این مرکز برایشان مهیا می باشد.

 

محصولاتی که در این مرکز تولید و بسته بندی می گردد و به سراسر ایران ارسال می شود از تولیدات تاکستان قزوین، ملکان استان آذربایجان شرقی، منطقه دشمن زیاری استان فارس، ملایر همدان و کرمانشاه می باشد که هم به صورت فله ای و در کیسه قابلیت عرضه دارند و هم در کارتون که کاملا تمیز و فرآوری شده می‌ باشد.

 

در زیر لیست تمامی محصولاتی که قابلیت عرضه و فروش آن وجود دارد هم برای بازار داخلی و هم جهت صادرات آورده شده است:

کشمش پلویی آفتابی، کشمش تیزابی، کشمش خرمایی، کشمش انگوری طلایی، ضایعات کشمش (کشمش سرکه ای)، شیره کشمش، مویز ازبک، مویز افغان، مویز قرمز بش، مویز فخری و انواع کشمش فله ای و در کیسه که آفتاب خشک و سایه خشک می باشند.

فروش آنلاین مویز

خرید اینترنتی و آنلاین کشمش و مویز

این امکان در این مرکز و این سایت به شما داده شده تا اطلاعات لازم در مورد این محصولات را کسب کنید و سپس اقدام به خرید آن را انجام دهید. لازم به ذکر است که تمامی سایت هایی که زیر مجموعه تولیدی کشمش آراد می باشد به معنای فروشگاه اینترنتی نیست بلکه پلیست جهت آشنایی شما با واحد فروش این مجموعه.

 

هر کدام از محصولاتی که نیاز داشتید و در لیستی که در بالا آورده شده است بود، می توانید با مدیر فروش مجموعه جناب آقای عینی ارتباط گرفته و درخواست فیلم خود محصول را نمایید و پس از تایید با پرداخت میزانی به عنوان بیعانه سفارشتان ثبت و بارتان جهت تحویل به باربری اتوبوسی و کامیونی و یا بارگیری روی وانت و کامیون آماده خواهد شد که هر وقت بار به دستتان رسید تسویه خواهید نمود.

 

اگر به دنبال صادرات کشمش و مویز هم هستید از آنجایی که شما با یک مرکز تولید کشمش از صفر تا صد سر و کار دارید نیازتان برآورده خواهد شد و تمامی پروسه های آن نظیر بسته بندی مناسب برای صادرات هم از نظر کیفی و هم از نظر استاندارد های موجود بر روی کارتون و کارهای بهداشت و استاندارد را برایتان انجام می دهیم تا هیچ مشکلی از این بابت نداشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما