خرید عمده کشمش سبز تازه

امکان خرید عمده کشمش سبز تازه از بهترین تولیدات کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی در این مجموعه مهیا شده است و شرکت ها بازرگانی و تاجرانی که قصد استعلام قیمت این محصولات را دارند با راه های ارتباطی قرار داده شده تماس بگیرند.

 

محصول سبز قلمی یا پیکامی ⇓

کشمش سبز تازه

کشمش سبز در بازار ایران

اگر قرار باشد کشمش های تولید ایران را به دو دسته کلی تقسیم کنیم باید بگوییم یا این محصولات باید کشمش پلویی باشند و یا کشمش قلمی که هر دو نوع این محصولات در ایران تولید می‌شود آن هم در مناطق خاص و منحصر به فرد به خود.

 

کشمش سبز و کشمش طلایی پیکامی از نوع قلمی محسوب شده که به صورت انحصاری در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان تولید می گردد و علاوه بر اینکه در بازار داخلی فروش بسیار بالایی دارد جهت صادرات نیز از آن بسیار استفاده می کنند.

 

لازم به ذکر است وضعیت دو محصول اشاره شده قلمی طی دو الی سه سال گذشته شرایط خوبی نداشته و علاوه بر اینکه قیمت آن رشد چشمگیری پیدا کرده بلکه موجودی آن هر ساله به علت سیاست‌ های نادرستی که مسئولین اقتصادی امر دارند در وضعیت خوبی به سر نمی برد.

 

هر چند که بازار تشنه داخلی همیشه نیاز به این محصول داشته و دارد و حتی زمانی که قیمت آن طی یک سال  (۹۸-۹۷) به سه برابر رسیده بود باز هم در داخل به دنبال خرید محصول اشاره شده بودند، هر چند که میزان صادرات آن طی سال‌ های اخیر به شدت افت کرده است.

محصول طلایی قلمی یا پیکامی ⇓

خرید عمده کشمش

خرید محصولات قلمی در این مجموعه

با علم به اینکه مجموعه تولیدی کشمش آراد در تاکستان قزوین است و این منطقه در زمینه تولید انواع کشمش پلویی تخصص و تبحر دارد اما چون مشتریان این مرکز گاهی اوقات به دنبال خرید کشمش سبز و زرد قلمی هم هستند پس لازم است که نیاز این عزیزان تامین گردد.

 

اما به چه صورت؟ طبیعتاً خط تولید موجود در مراکز تولیدی تاکستان برای فرآوری محصولات اشاره شده مناسب نیستند پس در ادامه توضیح بیشتری خواهیم داد:

محصولات قلمی چون از بارگاه آویزان می شوند طبیعتاً به خاک و گل و سایر موارد آغشته نیستند پس این محصولات در کارخانه شسته نخواهند شد و دستگاههای مخصوص به آن کار فرآوری و سورت آن را انجام خواهد داد که عموما سورت دوربینی و کالرسورتر خواهد بود. وقتی یک مشتری در این مجموعه سفارش محصول را داد، بار را به صورت فرآوری شده و قبل از کارتون کردن از کارخانه های مناطق استان خراسان خریداری و در کارخانه تاکستان یا ملایر در کارتون های اختصاصی آن شرکت این محصولات پر خواهند شد و دقیقاً با همان قیمتی که آنجا به مشتری خود قیمت می دهند باید قیمت گذاری شود.

 

پس با توضیحاتی که در بالا آورده شد تا الان متوجه شده اید که می توانید محصولات اشاره شده را در این مجموعه با قیمت مناسب (نه ارزانتر از سایر مناطق و مراکز) به صورت عمده و البته کیفیت تازه خرید نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما