بهترین قیمت کشمش پلویی در بازار امروز تهران

آیا به دنبال خرید کشمش پلویی با بهترین قیمت در بازار امروز تهران هستید؟ آیا دوست دارید که مستقیماً و بدون واسطه از کارخانه کشمش خرید خود را انجام دهید و از واسطه‌ هایی که در تهران وجود دارند خرید نکنید؟ یکی از انتخاب‌ های شما می‌ تواند مجموعه تولیدی کشمش آراد باشد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

تولید کشمش پلویی

کشمش پلویی محصولی که در بازار داخل و امر صادرات بسیار پرفروش است و مشتریان بسیاری برای خرید این نوع کشمش با کارخانه‌ های کشمش ارتباط می‌ گیرند محصولی که بوجاری شده در کارخانه است و تحت هیچ عنوانی توسط باغدار یا کشاورز تولید نمی‌ گردد محصولی که در خط تولید کارخانه و توسط دستگاه سورتینگ سایز مشخص و معینی که ۸ و یا ۹ میل است تعریف می‌ گردد و در قالب بسته‌ بندی کارتونی در بازار داخل عرضه می‌ شود.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

جالب آنکه برعکس تصور خیلی از مشتریان و مصرف کنندگان این نوع کشمش در واقع یک نوع محصول نیست بلکه دربرگیرنده ۴ نوع کشمش متفاوت است در حقیقت به هر محصول بیضی شکلی که در خط تولید کارخانه توسط دستگاه سورتینگ لیزر سایز تعریف شده در بالا بسته‌ بندی می‌ شود که البته باید بدون هسته و بدون دانه باشد و در رنگ‌ های زرد، قهوه‌ ای روشن، قهوه‌ ای تیره و سرخ موجود است کشمش پلویی گفته می‌ شود محصولاتی که اگر قرار باشد آنها را لیست کنیم به ترتیب کشمش پلویی آفتابی، پلویی تیزابی، پلویی خرمایی و پلویی زرد نامیده شده و این مجموعه یعنی کارخانه کشمش آراد از تولیدکنندگان اصلی این کشمش‌ های اشاره شده در کشورمان محسوب می‌ شود.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

منطقه تاکستان استان قزوین در زمینه تولید کشمش‌ های اشاره شده در کشورمان سرآمد می‌ باشد و مشتری اگر بخواهد جنس باکیفیت و مرغوب خریداری کند قطعاً از تولیدات این منطقه خرید خود را انجام خواهد داد البته مناطق دیگری در ایران نظیر ملایر استان همدان، قوچان استان خراسان، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی، خنداب و اراک استان مرکزی و زنجان و ابهر استان زنجان هم این کشمش‌ ها را در اختیار دارند اما از نظر کیفیت همانی که در بالا گفته شد تولیدات تاکستان در رتبه اول در کشورمان قرار می‌ گیرد. البته توجه داشته باشید ماده اولیه این کارخانه‌ ها از باغدار تامین می‌ شود یعنی کشمش آفتاب خشک، کشمش تیزاب خشک و کشمش انگوری را که دارای دم، شاخه، سنگریزه و هر ضایعات دیگریست توسط باغدار تولید می‌ شود و این قشر محصولات اشاره شده را به کارخانه‌ ها فروخته و این مراکز کار بوجاری و فرآوری را روی آن انجام می‌ دهند.

محصول پلویی آفتابی ⇓

تولید کشمش پلویی

خرید کشمش برای بازار تهران

اگر شما بنکدار یا مرکز پخش در شهر تهران و بازار بزرگ آن علی الخصوص بازار مولوی هستید یکی از انتخاب‌ های شما می‌ تواند همین مجموعه یعنی کارخانه کشمش آراد باشد که تضمین بهترین قیمت با توجه به کیفیت را به مشتری می‌ دهیم به گونه‌ ای که در حال حاضر که کشمش پلویی آفتابی این مجموعه یک میلیون و هشتاد هزار تومان در قالب کارتون ۹ کیلویی بسته‌ بندی و به فروش می‌ رسد برند دیگری نظیر صراف که در بازار تهران خوش فروش است کیفیتی پایین تر از تولیدات ما را ۴۰ هزار تومان گرانتر برای مشتری فاکتور می‌ کند و یک مرکز پخش یا بنکدار به خوبی می‌ داند که این مابع التفاوت قیمت چقدر می‌ تواند برایش سودآوری داشته باشد.

ویژگی منحصر به فرد این مجموعه این است که شخص مدیر فروش این کارخانه پاسخگوی مشتریان است یعنی شما به صورت مستقیم با شخص مدیر فروش این کارخانه جناب آقای مصطفی عینی ارتباط می‌ گیرید، استعلام قیمت روز یا هرگونه سوالی که مربوط به انواع کشمش تولیدشده این مجموعه باشد را می‌ توانید از طریق ایشان جویا شوید یا حتی اقدام به خرید حضوری پس از هماهنگی با ایشان در کارخانه داشته باشید امکانی که در هیچ کدام از سایت‌ ها و پیج‌ های اینستاگرامی برایتان مهیا نیست چون همگی آنها دلال و واسطه هستند.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که در بازار تهران کشمش پلویی آفتابی، پلویی تیزابی و پلویی خرمایی بیشترین فروش را دارد و در کنار آنها نوع سبز قلمی هم فروش قابل توجهی دارد که این محصول مربوط به کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی است و تحت هیچ عنوانی نمی‌ توانید آن را در تاکستان یا شهر دیگری نظیر ملایر یا بناب و ملکان پیدا کنید.

محصول پلویی تیزابی ⇓

خرید کشمش برای بازار تهران

قیمت کشمش پلویی در بازار تهران

شماره تماس مدیر فروش این کارخانه در صفحات این سایت قرار داده شده است تا شما به صورت مستقیم بتوانید با ایشان ارتباط بگیرید و در حال حاضر که در اواخر بهمن ۱۴۰۲ هستیم و با توجه به اینکه نرخ‌ ها فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارند اما این قیمت‌ ها را در پایین ذکر می‌ کنیم تا حداقل بتوانید یک برآورد کلی نسبت به قیمت داشته باشید اما اگر بخواهید ثبت سفارش کنید قطعاً باید به روز استعلام قیمت کنید و بعد با واریز بیعانه سفارشتان ثبت شود.

  1. قیمت کشمش پلویی آفتابی در قالب کارتون‌ های ۹ کیلویی یا هشت و نیم خالص با بهترین گرید ممکن یک میلیون و هشتاد هزار تومان.
  2. قیمت کشمش پلویی تیزابی گوگردی که رنگ آن قهوه‌ای روشن است در کارتون ۹ کیلویی یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان.
  3. و قیمت کشمش پلویی خرمایی که رنگ آن قهوه‌ ای تیره است که در واقع تیزابی می‌ باشد که به آن گوگرد نزده‌اند در کارتون ۹ کیلویی یک میلیون و سی هزار تومان می‌ باشد.

بر روی بسته‌ بندی این کشمش‌ ها هیچگونه راه ارتباطی و شماره تماسی درج نشده تا شمای مشتری خیالتان از بابت اینکه از مشتری خود دور نخورید راحت شود. موضوع بسیار مهم اینه که این مجموعه چند بسته‌ بندی با چند برند مختلف در اختیار دارد که اگر قرار باشد فروشتان در طول ماه مناسب و خوب باشد قطعاً آن برند و آن کارتون را اختصاصاً به شما خواهیم داد قطعاً برای کارخانه یا مرکز تولیدی بهتر است که با یک نفر کار کند تا اینکه با چند نفر بخواهد مراوده داشته باشد.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

توجه داشته باشید برای ثبت سفارش با مدیر فروش این کارخانه که ارتباط گرفتید درخواست سفارش یک کارتون بدهید نمونه کارتون که برایتان ارسال شد طبق همان نمونه باید، بار ارسالی مطابقت داشته باشد به همین جهت فقط میزانی از شما بیعانه گرفته می‌ شود و مابقی زمانی که بار به آنجا رسید یعنی به درب انبارتان و تایید کردید اقدام به نوشتن چک یا تسویه مالی خواهید نمود.

محصول پلویی زرد ⇓

قیمت کشمش پلویی در بازار تهران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما