برای خرید کشمش طلایی، پلویی زرد یا انگوری به کجا مراجعه کنیم؟

یکی از محصولات صادراتی ایران کشمش طلایی، پلویی زرد یا انگوری می باشد که در کشور ما در حجم قابل توجهی تولید می شود که اگر به دنبال یکی از بهترین مراکز تولید و بسته بندی این محصولات هستید این مقاله را کامل مطالعه بفرمایید.

برای اطلاع از قیمت کشمش تیزابی ملایر با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

کشمش طلایی، پلویی زرد و یا انگوری

انواع کشمش صادراتی کشورمان که در حجم قابل‌ توجهی تولید شده و هر ساله به کشورهای وارد کننده آن صادر می گردد کشمش طلایی، پلویی زرد و یا انگوری می باشد که نام دیگر آن کالیفرنی هم بوده ولی به واقع همه آنها یک محصول هستند.

به علت وجود رنگ زرد در مقیاس زیاد در این محصول است که نام کشمش طلایی یا زرد بر روی آن درج گردیده و لازم به ذکر است که بدانید این محصول فقط برای صادرات مورد استفاده قرار می گیرد نه فروش در بازار داخلی. هرچند در پاره ای از موارد که در همین مجموعه یعنی تولیدی کشمش آراد هم پیش آمده و آن به این صورت بوده که پس از آماده سازی سفارش مشتری برای یک پارت یا دو پارت میزانی از نمونه فرآوری شده این کشمش هم در کارخانه باقی می ماند که آن را می توان برای بازار داخلی هم عرضه نمود ولی به صورت کلی قرار گرفتن و قرار دادن فله این محصول بر روی خط تولید زیر پنج تن امکان پذیر نیست.

کشمش طلایی محصولی بسیار حساس است و خریداران روی رنگ آن بسیار حساسیت دارند به همین جهت قبل از فرآوری این کشمش در خط تولید کارخانه باید خط، کامل شسته شود که یک روز کامل هم زمان می برد به همین جهت زیر ۵ تن اشغال کردن خط تولید مقرون به صرفه نیست مگر همانی که در بالا گفته شد ممکن است میزانی از بار و سفارش مشتری در کارخانه باقی بماند که مشتری می تواند خرید آن را انجام دهد.

برای اطلاع از قیمت مویز افغان با ما تماس بگیرید.

محصول اشاره شده به صورت کلی در بسته بندی های کارتونی پنج لایه به صورت ۵ و ۱۰ کیلویی خالص بسته بندی و صادر می گردد، البته امکان این را داریم کشمش خریداری شده خودتان را درون کارتون هایی که مربوط به شرکتتان با راه های ارتباطی شما بر روی آن درج گردیده پر کنیم و خدمتتان تقدیم کنیم امکانی که خیلی از اشخاصی که در این حوزه در حال فعالیت هستند و سایت دارند و واسطه به شمار می روند، برایتان نمی توانند فراهم کنند.

پهن کردن انگور روی توری برای خشک کردن و گوگردزنی ⇓

کشمش طلایی، پلویی زرد و یا انگوری

بهترین مناطق تولیدکننده کشمش طلایی در ایران

محصول اشاره شده از انگور بی دانه تولید می شود یعنی برای تولید این کشمش باید انگور بیدانه را خشک کنند در ادامه پس از مراحل گوگردزنی و نهایتاً یک هفته محصول فله‌ ای کشمش طلایی تولید می شود که دارای دم و شاخه بوده و باید برای فرآوری به کارخانه ها بیاید.

جهت اطلاع از قیمت روز کشمش تاکستان با شماره هایی که در سایت مشاهده می کنید تماس بگیرید.

منطقه تاکستان استان قزوین، بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی و ملایر استان همدان از تولیدکنندگان اصلی این کشمش در کشورمان به شمار می روند اما روال تولید آنها و کیفیتی که از این کشمش ها می توانند بگیرند متفاوت است که در پایین بیشتر توضیح خواهیم داد.

*بالاترین کیفیت این محصولات مربوط به بناب و ملکان استان آذربایجان شرقی است که انگور پس از چیده شدن به مایع تیزاب آغشته شده و از بارگاه و داربست های بزرگ فلزی و چوبی آویزان می شود و سپس زیر آن گوگرد می زنند.

**در تاکستان قزوین هم چند سالی هست که به مانند استان آذربایجان‌ شرقی محصول طلایی را تولید می‌ کنند اما از هر منظری که به آن نگاه کنیم کیفیت کشمش طلایی این منطقه نسبت به بناب و ملکان کمی پایین تر است البته میزان این کمی کیفیت، بسیار ناچیز است اما یک تولیدکننده می تواند متوجه تفاوت کیفیت شود شاید خریدار متوجه آن نشود.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

***اما در انتها ملایر استان همدان که کیفیت محصولات طلایی آن خوب نیست رنگ های متعددی درون آن قاطی شده که به این علت است به جای آویزان کردن انگور آن را درون سبد و یا روی توری های بزرگی پهن کرده و زیر آن گوگرد آتش می زنند. به صورت کلی اگر مشتری جنس ضعیف و ارزان قیمت بخواهد تولیدات این منطقه از ایران بسیار به کار خواهد آمد.

محصول طلایی سوپر بناب و ملکان ⇓

بهترین مناطق تولیدکننده کشمش طلایی در ایران

برای خرید بهترین کشمش طلایی به کجا مراجعه کنیم؟

منظور از بهترین در اینجا مناسب ترین قیمت در مقابل کیفیت ارائه شده است یعنی شما باید کارخانه ای را پیدا کنید که بتواند این کشمش را با بهترین قیمت مناسب به شما تقدیم کند. مثالی می زنیم تا بیشتر متوجه این موضوع شوید.

ما به مشتریان تاکید می کنیم که برای خرید، حضوری تشریف بیاورند، اگر قصد شما خرید طولانی مدت و فعالیت همیشگی بر روی این محصولات است باید وقت بگذارید چند کارخانه رفته و به بررسی آنها بپردازید. بارها پیش آمده که شخص خریدار از کارخانه های بناب و ملکان و یا حتی همین تاکستان استان قزوین نمونه هایی همراه خودشان آورده اند، مثلا نمونه یک کیلویی را ۱۰۰ هزار تومان آن کارخانه‌ها نرخ دادند همان محصول را با همان کیفیت در اینجا هزار تومان ارزان تر خریداری کردند. این به معنای شکستن قوانین بازار نیست بلکه هدف اصلی مجموعه تولیدی کشمش آراد صادرات کشمش با قیمتی مناسب و رقابتی است.

برای اطلاع از قیمت روز کشمش انگوری ملکان با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

اگر به دنبال جنس باکیفیت و مرغوب هستید قطعا تولیدات تاکستان و یا بناب و ملکان و کارخانه هایی که در این شهرها هستند نیاز شما را تامین خواهد کرد اما اگر به عنوان مثال برای بازاری مانند عراق بار بخواهید تولیدات ملایر و کارخانه های آن بسیار به کارتان خواهد آمد حتی در این مجموعه که در شهر تاکستان واقع شده از محصولات فله ای باغداران این منطقه استفاده نمی گردد و برای دادن جنس سوپر و باکیفیت به مشتری از فله داران و بارگاه داران بناب و ملکان بار به صورت فله خریداری و در کارخانه مجموعه آراد کارهای فرآوری و بوجاری روی آنها صورت می گیرد.

مهمترین اصل در بحث صادرات مطابق آنچه تاجران می پندارند قیمت نیست، بلکه دادن جنسی باکیفیت است که تداوم داشته باشد. بارها پیش آمده که چند پارت محصول باکیفیت فرستاده شده و در یکی از ارسال ها جنس ضعیف برای خریدار فرستاده شده است و همین موضوع باعث برهم خوردن معامله و تجارت دو طرف معامله شده پس شما باید به دنبال مجموعه ای باشید که تجارت را بشناسد، به کیفیت های مختلف کشمش طلایی اشراف داشته باشد و بتواند جنس مرغوب با قیمتی رقابتی را همیشه و در همه زمان به مشتری ارزانی دارد.

محصول طلایی ملایر که کیفیت پایینی دارد. ⇓

برای خرید بهترین کشمش طلایی به کجا مراجعه کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما