اگر به دنبال خرید کشمش باکیفیت و مرغوب هستید این مقاله را از دست ندهید!!!

اگر قصد دارید که این مقاله را مطالعه کنید یا باید بنکدار یا پخش کننده کشمش در بازار داخلی باشید و یا صادر کننده که در هر صورت باید بدانید که کشمش باکیفیت و مرغوب چه ویژگی‌هایی دارد و از کجا می‌ توانید بهترین آن را خرید کنید، پس توصیه می‌کنیم این مقاله را از دست ندهید.

جهت اطلاع از قیمت و روش خرید کشمش آفتابی به صورت روزانه می توانید با مسئول فروش کارخانه تماس داشته باشید.

توصیه میکنیم به دقت این فیلم را مشاهده نمایید. ⇓⇓⇓

کشمش مرغوب و باکیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ابتدا باید مشخص کنید هدفتان از خرید کشمش چیست، شما یا مصرف کننده جزء هستید که کشمش را یا به صورت فله‌ای و در کیسه خریداری می‌کنید و یا به صورت کیلویی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا شرکت بسته‌بندی کشمش دارید که این محصولات را به صورتی می‌خواهید که بتوانید آنها را درون سلفون بسته‌بندی کنید یا ممکن است بنکدار یا مرکز پخش باشید که این کشمش را به صورت کارتونی خریداری کنید و در بازار عرضه آن را به صورت مویرگی انجام دهید و در ادامه ممکن است صادرکننده باشید یا در حجم کم و یا در حجم بالا این محصولات را خریداری و در بازارهای جهانی عرضه کنید، پس ابتدا باید قصد خریدتان مشخص باشد تا در ادامه بپردازیم کشمش مرغوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد.

به منظور مطلع شدن از قیمت کشمش در تهران با شماره های مندرج در وب سایت و کارشناسان ما هماهنگ شوید.

ابتدا باید بگوییم مهم‌ترین آیتم در بحث یک کشمش این است که قند بالایی داشته و شیرینی خوش طعمی چاشنی آن باشد حال چه به صورت فله‌ای و فرآوری نشده و چه به صورت فرآوری شده درون کارتون یا سلفون. موضوع دیگر بدون دانه دار بودن این محصول است که مشتریان چه در داخل ایران و چه در خارج از ایران دوست دارند وقتی کشمش را مصرف می‌ کنند به صورت بدون هسته باشد و در ادامه نوع سورتینگ و بوجاری محصول اشاره شده است که مشخص می‌کند عیار یک کشمش به چه صورتی خواهد بود حال در هر نوع کشمشی می‌ تواند این موضوع صدق کند چه به صورت قلمی و کشیده و چه به صورت گرد و بیضی شکل.

یکی از موضوعات مهم که شاید خیلی ارتباطی به موارد بالا نداشته باشد این است که نوع بسته‌ بندی بسیار برای خریدار می‌ تواند حائز اهمیت باشد حال چه به صورت سلفونی و چه به صورت کارتونی فرقی ندارد، باید طرح جذابی داشته و برای صادرات یا فروش در بازار داخل قابل اتکا باشد.

محصول پلویی زرد یا انگوری طلایی کشمش آراد ⇓

کشمش مرغوب و باکیفیت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بهترین مناطق تولیدکننده کشمش در ایران

انگور و کشمش به گونه‌ ای است که تقریباً یک سوم ایران درگیر تولید آن هستند ولی دقیق نمی‌توان گفت که بهترین منطقه تولیدکننده انگور و کشمش کجای ایران می‌ باشند و یا بگوییم بدترین منطقه تولیدکننده این محصولات فلان شهر از ایران است چون تولید انگور و در ادامه آن کشمش به عوامل مختلفی بستگی دارد که ممکن است هر کدام از آنها تاثیر منفی یا مثبت در روند تولید این محصولات بگذارند.

برای اطلاع از قیمت کشمش سبز پیکامی با ما در تماس باشید.

به عنوان مثال میزان بارندگی در زمستان برای زمین‌ های تولید انگور بسیار حائز اهمیت است، از طرفی در اردیبهشت و خرداد ماه اگر سرما به ریشه انگور نرسد شرایط تولید به گونه‌ ای پیش می‌رود که کیفیت محصول را بالاتر می‌ برد، از طرفی نوع کود و سم و اینکه آیا انگور به صورت داربستی تولید شده است یا بر روی زمین بوته آن بخزد هم در نوع انگور و کشمش تاثیر مستقیم دارد.

اما اگر قرار باشد همه این آیتم‌ها به صورت نرمال در نظر بگیریم باید بگوییم که منطقه تاکستان استان قزوین و شهرهای اطراف آن نظیر شال، اسفرورین و نرجه به علت نوع زمین و خاک این منطقه و اینکه سرما و گرما به میزان کافی به این نقطه از ایران می‌ رسد می‌تواند بالاترین کیفیت انواع انگور و کشمش را تولید کند، البته لازم است که بدانید منطقه اشاره شده در زمینه تولید کشمش‌های گرد و بیضی شکل تخصص دارد به عنوان مثال اگر شما کشمش سبز و یا زرد قلمی بخواهید فقط باید در کاشمر و خلیل آباد استان خراسان رضوی آن را بیابید یا اینکه برترین کشمش‌های عسکری ایران مربوط به بوانات استان فارس هستند محصولاتی که هم هسته دار آن تولید می‌شود هم بدون هسته آن.

از طرفی باید توجه ویژه به این موضوع هم داشته باشید در همین تاکستان هستند کارخانه‌هایی که سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه فرآوری و بوجاری کشمش دارند اما جنسی که در بازار عرضه می‌کنند بی‌ کیفیت بوده و این موضوع هم فقط به خاطر نگه داشتن مشتری است که البته چیز بدی هم نیست و باید مشتری را راضی نگه داشت آن هم با دادن کیفیت‌های مختلف که خریدار باشد تا تصمیم بگیرد کدام نوع کیفیت به کارش خواهد آمد اما گاهی اوقات پیش می آید که مشتری همان نمونه را به عنوان محصول تاکستان در نظر بگیرد.

جهت استعلام قیمت مویز سیاه بی دانه با شماره هایی که در وب سایت قرار داده شده تماس بگیرید.

پس قطعاً نمی‌توان گفت که منطقه تاکستان مرغوب‌ ترین نوع کشمش ایران را دارد چون یک کارخانه هم در اینکه محصول این منطقه به چشم بیاید تاثیرگذار است اگر جنس مرغوب و باکیفیت می‌ خواهید باید بگردید دنبال آن کارخانه‌ای که یک کیفیت بالا را در کنار قیمتی رقابتی به مشتری خود ارزانی می‌ دارد.

محصول پلویی قهوه ای تیره کشمش آراد ⇓

بهترین مناطق تولیدکننده کشمش در ایران

کشمش آراد، یکی از برندهای خوشنام برای داخل یا صادرات

یکی از برندهایی که در کشورمان سالهاست حضور دارد و فروش آن هم برای صادرات انجام می‌ شود و هم بازار داخل و از تولیدکنندگان محصولات تاکستان هم می‌ باشد، کشمش آراد بوده که اگر دقت کنید گفته نشده تنها برند خوشنام، بلکه یکی از کارخانه‌ هایی است که همیشه جنس مرغوب و باکیفیت تولید کرده و جلوی مشتری قرار می‌دهد.

تخصص و تبحر این کارخانه تولید انواع کشمش پلویی در رنگ های زرد، قهوه‌ای روشن، قهوه‌ای تیره و سیاه می‌باشد که در کارتون‌های ۹ کیلویی برای بازار داخل و صادراتی ۵ و ۱۰ کیلویی خالص آنها را عرضه می‌ کند. این مورد را در نظر داشته باشید اگر به دنبال خرید کشمش تاکستان هستید یکی از برندهایی که باید مورد بررسی قرار دهید و حضوری به کارخانه بیایید همین مجموعه و کارخانه خواهد بود که در شهرک صنعتی خرمدشت واقع در شهر تاکستان استان قزوین واقع شده است.

برای استعلام قیمت کشمش پلویی با مدیر فروش این مجموعه تماس بگیرید.

وقتی که به کارخانه می‌ آیید جلوی شما سه کیفیت مختلف قرار داده می‌شود آن هم با قیمت‌های متفاوت و شما هستید که انتخاب می‌کنید کدام یک از این کیفیت و قیمت‌ها مناسبتان خواهد بود پس در واقع اگر خریدار واقعی کشمش هستید قطعاً باید یکی از آنها را خریداری نمایید.

دادن جنس و کیفیت بالای یک کشمش شاید هنر اصلی یک کارخانه‌ دار نباشد مهم‌ترین اصل، رفتار حرفه‌ ای یک مجموعه دار است که باعث تمایز از سایر کارخانه‌ها خواهد بود توصیه ما به شما این است اگر قصدتان همیشه کار کردن بر روی کشمش است بگردید و آن مجموعه داری را پیدا کنید که کلام شما را می‌فهمد و آنها را روی کشمش مورد نظر پیاده می کند تا رضایت خریدار خود را جلب نماید.

محصول پلویی قهوه ای روشن کشمش آراد ⇓

کشمش آراد، یکی از برندهای خوشنام برای داخل یا صادرات

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما