آخرین قیمت کشمش طبیعی پاک شده

جهت استعلام آخرین قیمت کشمش طبیعی پاک شده که عموما سایه خشک و یا آفتاب خشک می باشد مشتری و خریدار می تواند به صورت مستقیم با مدیر فروش کارخانه مجموعه تولیدی کشمش آراد ارتباط گرفته و حتی سفارش خود را از این طریق ثبت نماید.

قیمت کشمش طبیعی

تولید کشمش طبیعی پاک شده

شهر تاکستان از توابع استان قزوین یکی از بهترین تولیدکنندگان انواع کشمش طبیعی در قالب کشمش آفتابی و کشمش سایه خشک در کشور می باشد که این محصولات را هم در نمونه هسته دار و هم در نمونه بی هسته در حجم بسیار بالایی تولید می کند.

 

به این محصولات کشمش طبیعی یا خانگی هم گفته می‌شود و از این جهت که به صورت ارگانیک و یا توسط نور خورشید و یا سایه تبدیل انگور به کشمش انجام می گیرد ارزش بالایی دارد و خیلی از مشتریان مایلند این محصول را به همین صورت خریداری نمایند.

 

حال چون وقتی که انگور تبدیل به کشمش می شود دارای دم، شاخه، سنگریزه و یا حتی خاک می باشد مشتری دوست دارد که آن را به صورت پاک شده و تمیز شده خریداری کند که وقتی سفارش خود را ثبت نمود این مجموعه برای این نوع سفارش کارگری دارد که روزانه می‌تواند حدود ۲۰۰ کیلو بار را تمیز کند آن هم به صورت سنتی و دستی.

 

روال بسته بندی این نوع کشمش هم به صورت کیسه ای و در گونه ای بوده که عموماً بین ۲۰ تا ۴۰ کیلو بسته بندی و ارسال می گردد.

قیمت کشمش پاک شده

قیمت کشمش پاک شده در تابستان ۱۴۰۰

در حال حاضر یعنی اواخر تیرماه ۱۴۰۰ قیمت کشمش پاک شده طبیعی در دو حالت خود به کیلویی مورد اول ۱۷۰۰۰ تومان و مورد دوم ۱۹۰۰۰ تومان می‌رسد و وقتی که با مدیر فروش مجموعه جهت استعلام قیمت به روز و یا ثبت سفارش تماس گرفتید فیلم محصول را هم در یکی از شبکه های اجتماعی دریافت کنید.

 

تمامی محصولات این منطقه به این جهت که کارخانه تولیدی آنها نیز در تاکستان استان قزوین است از کشمش تاکستان خواهد بود که دارای بیشترین میزان درصد قند در ایران می باشد و مشتریان بسیاری از سراسر ایران به دنبال خرید آن هستند.

 

یک نکته بسیار جالب و مهم وجود دارد و آن این است که

برخی از کسانی که با این مجموعه تماس می گیرند استعلام قیمت می‌کنند و در ادامه می گویند که ما قیمت های پایین تر از این هم سراغ داریم. باید بگوییم که دوست عزیز هر قدر پول بدهی همان‌ قدر آش میخوری. اگر در میان بار ناخالصی و غوره اضافه شود قیمت آن پایین می آید، اگر در میان بار محصول خرمایی اضافه شود قیمت پایین می‌آید، اگر کشمش هسته دار در میان بار قاطی شود باز قیمت پایین می آید و مورد آخر اینکه تولیدات مناطق مختلف ایران قیمت های مختلفی دارد به این صورت که محصول ملایر چون درصد قند پایین تری دارد ارزان تر است اما محصول تاکستان به علت درصد قند بالاتر قیمت بالاتری هم خواهد داشت یک حساب دو دوتای ساده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما